Stromy a zeleň v Milovicích


 
2010 5.Září 17:53 George: (předchozí) (Re: max z 5.Září 15:14): Dobrý den přeji, oddělení správy majetku města, které má na starost pan Černý, ale lze také kontaktovat vedení města Milovice popř. úřad. Jen to chce mít trpělivost... na email se zde moc neodpovídá a v případě, že nafotíte problém i s adresou tak to trvá trochu déle ( i více měsíců ) Bohužel je problém v nezájmu a asi se také čeká jak se něco stane. Lesopark má suché stromy a větve padají kolem škol i školek.. :cry: Jinak v případě okolí nádraží se obávám, že Vás budou odkazovat na ČD. Hodně štěstí a pevných nervů.
2010 5.Září 15:46 Norka: Dobrý den pane Hlaváč, podle vašich odpovědí jste dost znalý problematiky v Milkách, nevíte náhodou čí je pozemek, nebo spíše chodníky před drogerií Teta až po smíšený obchod (papírnictví, bazar, hračky a já nevím co ještě...). Tam se už nedá projít bez úrazu. A ten krásný plevel a planě rostoucí keře-no úžasná podívaná!! Díky za zprávu.
2010 5.Září 15:30 Pavel Hlaváč: (předchozí) (Re: max z 5.Září 15:14): Město Milovice - správa majetku, tedy jestli se jedná o pozemky města. 8-\) :cry: 8-\), nám tam taky někdo počáral informační mapu Polabí. :!: :roll: :!:
2010 5.Září 15:14 max: Nevíte někdo,kdo je odpovědný za udržování plochy před nádražím ČD,včera jsem jel pro návštěvu a hanba mne fackovala,plevel po pás a všude odpadky,děkuji.
2010 3.Červenec 09:07 Pepe: Nevíte někdo jak to dopadlo s tímto výběrovým řízením ne sekání trávy ?? V Rakouské ulici se tedy neseká..
2010 30.Červen 20:36 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: Kolemjdouci z 30.Červen 15:53): Hasiči zrovna teď jezdí po Milkách a zalévají...
2010 30.Červen 15:55 jste super: (předchozí) (Re: Kolemjdouci z 30.Červen 15:53): :thumb:
2010 30.Červen 15:53 Kolemjdouci: (předchozí) (Re: Mona z 30.Červen 11:39): Tak jsem jim to zavolal, pry to nechaji zalit hasice, uvidime. Clovek se stara o svoje, sam s tim ma starosti az nad hlavu, a jeste aby hlidal mesto...
2010 30.Červen 15:48 Kolemjdouci: (předchozí) (Re: Mona z 30.Červen 11:39): Tak už to mají zalité? Dnes ani zítra nejspíš pršet nebude, rozhodně ne tolik, aby to ty stromy vzkřísilo. Všichni si tu napišme trvalé bydliště, aby mělo město vyšší dotace na hlavu, nakoupilo za ně čtyřmetrové stromy, které zasadí a za půl roku nechá uschnout. Nebo jim někdo na ten úřad brnkněte, když už se o to nezajímají...
2010 30.Červen 11:39 Mona: (předchozí) Jak jsem psala již před rokem, stromy si pro vodu nedojdou a ta, co jim občas spadne z hůry jim zdaleka nestačí. Mnohé nově vysazené stromy jsou zcela suché. Město chce zeleň a přitom nemá zabezpečenu péči o ni, tj. zálivku, úklid listí na podzim atd. Akce jednou za rok vyrazit s motorovou pilou fakt nestačí!
2010 30.Červen 10:25 Akvabela: Pokud se sem dívá občas někdo z vedení města, měl by si uvědomit, že už 16 dní nepršelo a mnohé stromy, které referát ŽP dal po městě vysázet, v lepším případě vadnou, v horším schnou. Například jasany mezi teskem a odbočkou do Rakouské. Je třeba je zalévat, když neprší...
2009 3.Červen 14:26 pvf: Vzdyt prsi!!:))
2009 2.Červen 17:32 Mona: (předchozí) (Re: Jitka z 2.Červen 06:46): S mládím mám spojeno jen bydliště, protože už hodně pamatuju. Jsem zaměstnaná, tedy platím nemalé daně, nechlastám a pro okolí jsem udělala alespoň tolik, že jsem přispěla na semeno trávy a nákup keřů, neboť "Město" to neposkytlo. Víc opravdu ne, protože snaha se minula s dobrým úmyslem. Prosím, mohla byste mi pomoc tahat vodu na zalití z x-týho patra? Děkuji
2009 2.Červen 08:32 Vašík: (předchozí) (Re: adelaidex11 z 2.Červen 08:11): U nás u domu máme dobré lidi, vše posekáno,stromky, skalky - tady lidi nejsou líní.
2009 2.Červen 08:32 Vašík: (předchozí) (Re: adelaidex11 z 2.Červen 08:11): U nás u domu máme dobré lidi, vše posekáno,stromky, skalky - tady lidi nejsou líní.
2009 2.Červen 08:11 adelaidex11: (předchozí) (Re: Jitka z 2.Červen 07:06): A co kdyby jsi milá Jitko šla a sama ty stromy zalila, když Tě to tolik pálí.
2009 2.Červen 07:14 Pepa: (předchozí) (Re: Jitka z 2.Červen 07:06): Já platím daň 80,- Kč ročně, to je tak na 4 piva.
2009 2.Červen 07:06 Jitka: (předchozí) (Re: podouska z 2.Červen 07:01): A to nevíte, že to platíme z našich daní, prostě jste líní a pro své okolí nechcete nic udělat a jenom kritizovat, ať se Vám to líbí nebo ne.
2009 2.Červen 07:01 podouska: (předchozí) (Re: Jitka z 2.Červen 06:46): A nemyslíte si, že tohle je práce města? Proto si snad platíme daně, ne?
2009 2.Červen 06:46 Jitka: (předchozí) (Re: Mona z 1.Červen 22:30): Co kdyby jste Ty stromky Vy co tam bydlíte zalévali. Mladí raději chlastají, dělají bordel, kritizují,ale pro své okolí nic neudělají. Tak ať bydlí v džungli.
2009 1.Červen 22:30 Mona: Zeleň v českém jazyce je již zvládnuta, teď ještě by to chtělo zvládnout zelené lupení na nově vysazených stromech. Na sídlišti Sportovní byly v loňském roce vysazeny nové stromy, ale zřejmě již nikdo stromům neřekl, kam si mají dojít pro vodu. Většina stromů je suchá. Kdo a z čí peněz tuto akci financoval???
2008 23.Prosinec 12:19 Adan.: (předchozí) (Re: referent odd. SMM Petr ŠIMEK z 23.Prosinec 08:44): Díky pane Šimek za vše, co pro zeleň v Milovicích děláte. Hezké svátky!
2008 23.Prosinec 10:02 (R)Adina: (předchozí) (Re: referent odd. SMM Petr ŠIMEK z 23.Prosinec 08:44): P.Šimek nic si z toho nedělejte, jsou vystudovaní inženýři a dělají hrubky, takže o tom to není. Já jsem vás taky opravila, ale myslela jsem to spíš v legraci. Nicméně děláte pro Milovice velice záslužnou práci a my vám za ní děkujeme. Jen tak dál.
2008 23.Prosinec 08:44 referent odd. SMM Petr ŠIMEK: Pro příznivce zeleně oznamuji, že byla učiněna dosadba javorů do nově vyčištěného pásu v ul. Topolová, směrem od nábytku ANZA do Benátecké Vrutice, Ve Spojovací pod parkovištěm jsou 4 nové borovice černé a nad BMX dráhou jsou 3 nové javory. Doufám, že výsadby odolaj místním floutkům a vandalům..
2008 23.Prosinec 08:40 referent odd. SMM Petr ŠIMEK: Dobrý den, ani nevím, má-li smysl se zde obhajovat, co se týče pravopisu, nic méně, pravda je, že to dobré není, na druhou stranu je také pravda, že je rozdíl mezi touto diskuzí a úředním lejstrem. S pravopisem občas zápasím, přeci jen jsem jenom člověk... Většinou si vše kontroluji pomocí wordu a posléze i sám. Ale i tak můj pravopis nebyl předmětem příspěvku do diskuze. Takže studovaný se mi můžou právem dál smát a Ti ostatní si udělaj svůj názor..
2008 18.Prosinec 19:16 POKÁCET: (předchozí) (Re: open eye z 17.Prosinec 08:29): hezký podvečer, jestli tomu vy říkáte "odborně ošetřeny" tak já tomu říkám "uříznutá větev která nadzvedávala střechu a klepala na okno ve druhém patře", ale to by jsme se jistě dohadovali hodně dlouho. Vím že jsou to památné stromy,ale taky vím že po sebemenším větříku z nich padají větve na chodník po kterém chodí lidé a tudíž jsou ty stromy nebezpečné. Asi jste člověk který s tím může něco udělat protože píšete "budu řešit"...atd. tak prosím řešte a dejte mi když tak vědět co jste vyřešil protože situace je neůnosná a až ty stromy někoho zraní tak už bude na jakékoliv řešení trošku pozdě. Pokud to má jiné řešení než pokácení a výsadba nových stromů tak s tím prosím něco v nejbližší době udělejte. Moooooc děkuji :ok:
2008 18.Prosinec 13:13 admin Henry: :backtotopic:
2008 18.Prosinec 13:01 coopers: (předchozí) (Re: fakt z 18.Prosinec 12:24): ... nebo disgrafik?
2008 18.Prosinec 12:24 fakt: (předchozí) (Re: kometa z 18.Prosinec 11:37): 17.Prosinec 18:54 Anonymous: (předchozí) (Re: coopers z 17.Prosinec 18:39): Myslim si, ze je podstatny rozdil, pokud nekdo pise narychlo prispevek do bezvyznamne anonymni diskuse "tech nejchytrejsich", jako je tato - a kdyz nekdo pise v klidu zadost na dotaci, vi o sve dysgrafii a necha si text pak jeste nekym zkontrolovat. Podobne soudy od pasu typu "pises mohila jako oběkt, tak jses blbec" jsou pak trosku mimo. Nevim, jestli je pan Simek dysgrafik, ale odborne je velmi erudovany a znaly problematiky zelene a zivotniho prostredi.
2008 18.Prosinec 11:37 kometa: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Prosinec 01:45): jen mě bolí ta naše mateřština:cry: :cry: , děti za to dostávají špatné známky a potom podívejme úředník. Zcela jistě je ten pán na svém místě co se týče problematiky zeleně, ale jak už zde zaznělo, pokud by zadával nějaké zakázky nebo jakkoli komunikoval písemně s okolím tak je to vizitka města
2008 18.Prosinec 06:48 coopers: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Prosinec 01:45): No, nevím, že bych někoho osobně napadal, já žádného p. Šimka neznám,,, a už vůbec mi nejde do hlavy, proč bych měl napadat člověka, který se, jak říkáte, o něco stará, na rozdíl ode mne, jak mi tu radíte níže,,,to asi ta noční doba, hm?
2008 18.Prosinec 01:45 (R)St@nda: DOCELA CHAPU, ZE KOMPETETNI OSOBY NEMAJI ZAJEM PRISPIVAT DO TECHTO DISKUZI! ZVLASTE POKUD TU BUDOU BEZEJMENI ANOMYMOVE NAPADAT JEDINEHO MESTSKEHO UREDNIKA, KTERY MA ZAJEM DOBROVOLNE INFORMOVAT O SKUTECNEM STAVU. MAM JEDINOU PROSBU NA PRUDICE. NECHTE SI SVE PROJEVY NA JINAM, NAPADEJTE NEKOHO JINEHO, KTERY SE NA ROZDIL OD VAS O ZELEN STARA!. DIKY!
2008 17.Prosinec 20:39 Pavel Hlaváč: (předchozí) (Re: Anonymous z 17.Prosinec 18:54): souhlasím a doufám, že mu starost o zeleň v Milovicích vydrží.:thumb: ;-\)
2008 17.Prosinec 20:15 Anonymous: (předchozí) (Re: Adina z 17.Prosinec 20:00): Podstatne je snad to, ze tam sedi nekdo kompetentni (a pracovity). Proste nechapu, jak se tu po nem par lidi vozi kvuli gramatickym hrubkam. Asi by tam ti dva meli radsi nejake predlistopadove kadry, line, nevzdelane, odborne nekompetentni a hloupe komouse, co pisou bez chyb, a osazi nam to tady stribrnymi smrky a jalovci. Kazdy ma ty priority jinde, podle toho taky nase spolecnost vypada. Ja sam jsem rad, ze se tu ten Simek srozumitelne vyjadri k problematice zelene ve meste. Slohova cviceni dle pravidel pravopisu tu od nikoho necekam.
2008 17.Prosinec 20:00 (R)Adina: (předchozí) (Re: Anonymous z 17.Prosinec 19:37): pokuď se k tomu mohu vyjádřit, je jasné že pan Šimek je tady propírán za gramatické chyby. I já jsem měla výhrady. Na druhou stranu dělá prospěšnou věc pro Milovice. Taky nikdo z nás neví jestli je disgrafik, nebo je to jenom pouhá nepozornost.
2008 17.Prosinec 19:37 Anonymous: (předchozí) (Re: coopers z 17.Prosinec 19:14): Ja nevim, proc obvinujes nekoho timto zpusobem na zaklade par prispevku v tehle pseudodiskusi. Pokud je nekdo navic dysgrafik (nevim, jestli Simek je), pak je to pri jine pozadovane odbornosti omluvitelne. Znam spoustu chytrych lidi, kteri maji uspesne firmy treba na vyrobky presneho strojirenstvi, a presto pisi podobne jako Simek. Jsou uspesni a jeste daji vydelat jinym. Jsou proto horsi nez ty, ktery pise skoro bez chyby? Je jejich podnik horsi nez podnik tech, kteri dysgrafici nejsou? Me zajima odbornost tam, kde je treba. Nezajima me, jestli mel Simek jednicku z cestiny nebo ctryku z dejepisu. Sedi na zivotnim prostredi, ne jako advokatni koncipient nebo badatel Ustavu pro jazyk cesky. Simek tu musi nevericne kroutit hlavou.
2008 17.Prosinec 19:14 coopers: (předchozí) (Re: Anonymous z 17.Prosinec 18:54): asi se neshodneme v tom, že základní znalosti jako počítat, psát a číst jsou celkem důležitým faktorem pro většinu povolání... ale je pravda, že existují i povolání, kde to nutnost není, např. úředník v Milovicích.
2008 17.Prosinec 19:06 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Prosinec 18:03): děkuji Henry
2008 17.Prosinec 19:02 kometa: (předchozí) (Re: coopers z 17.Prosinec 18:39): souhlasím s Vámi:thumb: :thumb:
2008 17.Prosinec 18:54 Anonymous: (předchozí) (Re: coopers z 17.Prosinec 18:39): Myslim si, ze je podstatny rozdil, pokud nekdo pise narychlo prispevek do bezvyznamne anonymni diskuse "tech nejchytrejsich", jako je tato - a kdyz nekdo pise v klidu zadost na dotaci, vi o sve dysgrafii a necha si text pak jeste nekym zkontrolovat. Podobne soudy od pasu typu "pises mohila jako oběkt, tak jses blbec" jsou pak trosku mimo. Nevim, jestli je pan Simek dysgrafik, ale odborne je velmi erudovany a znaly problematiky zelene a zivotniho prostredi.
2008 17.Prosinec 18:39 coopers: (předchozí) (Re: Anonymous z 17.Prosinec 17:03): odbornost mu nikdo tady nebere, neznám ho, jen si neumím představit, jak takový "úředník" může korespondovat, vyřizovat potřebné papíry atd... pokud podá žádost např. o dotaci na úpravu "oběktu mohili", tak to se na mne nikdo nezlobte, vypadá to spíše jako provokoce... Nu, asi tomu nerozumím, takže se omlouvám a přeji si ¨jen výce takovích úřednýkú"...
2008 17.Prosinec 18:03 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 17.Prosinec 17:48): No jak myslíte. Tak jsem to obnovil.
2008 17.Prosinec 17:48 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Prosinec 16:46): proč byl smazán můj příspěvek, když nademnou jsou příspěvky úplně stejného obsahu? Pokud vím kritika byla k pravopisu úředníka.
2008 17.Prosinec 17:03 Anonymous: (předchozí) (Re: kometa z 17.Prosinec 15:25): Hloupe vypady na adresu pana Simka. Je to urednik pres zelen a zivotni prostredi, ne pres pravopis. Nejenom ja jsem presvedceny, ze je to spravny clovek na one pozici. Fandim mu a ocenuju, co za tak kratkou dobu stihl v Milovicich napravit. Mimo velkych odbornych znalosti ma i cit pro postor ve ztahu k vhodne zeleni. Proste tomu rozumi.
2008 17.Prosinec 16:46 admin Henry: :backtotopic:
2008 17.Prosinec 16:43 fakt: (předchozí) (Re: kometa z 17.Prosinec 15:25): Třeba má nějakou dysfunkci. Myslím, že je ale na svém místě, pokud se týká znalostí a péče o zeleň a budu mu fandit, pokud se mu podaří prosadit alespoň některé záměry úprav zeleně v Milovicích. Co by bylo platné, kdyby psal jako jazykozpytec a zeleň by mu plakala pod rukama a nejen zeleň.
2008 17.Prosinec 15:25 kometa: (předchozí) (Re: referent odd. SMM. z 17.Prosinec 08:33): opravdu referent na svém místě, chytrolín:-D :-D , to je opravdu vizitka "oběkt", no to je na pár pohlavků, doufejme, že mu chutná "objed":-D :-D
2008 17.Prosinec 10:17 coopers: (předchozí) (Re: referent odd. SMM. z 17.Prosinec 08:33): mohila, oběkt, a další... panebože, vy jste opravdu úředník???
2008 17.Prosinec 09:39 (R)Adina: (předchozí) (Re: referent odd. SMM. z 17.Prosinec 08:19): chybka se vloudila, píše se investorovi, ovi víš ?
2008 17.Prosinec 08:33 referent odd. SMM.: (předchozí) (Re: ALDAS z 13.Prosinec 19:29): v žádnem případě se nejednalo o památný strom! Nic méně břízy byly odstraněny z bezpečnostních a zdravotních důvodů, hned na jaře budou vysázeny nové stromy. A smrky přímo v oběktu restaurace Mladá musí ustopit rekonstrukci, avšak i za ně byla udělena náhradní výsadba akorád na jiné místo.
2008 17.Prosinec 08:29 open eye: (předchozí) (Re: pokácet z 11.Prosinec 19:28): jediné památné stromy na území města jsou platany v rakouském táboře, tato álej byla letost odborně ošetřena kvalifikovanou a úzce specializovanou firmou /treewalker s.r.o./ na základě veřejné zakázky. Jedná se totiž o docela unikátní stromořadí, které si zaslouží takovou péči. Jinak jírovce u RALEMI v Rakouské ul. budu řešit s odborníkem, abych předešel problémům, které jsem měl, když jsem nedávno rozhodl o odstranění 4 ks jírovců u nového parkoviště, též v Rakouské. Tehdy mi bylo do telefonu vyhrožováno až ministerstvem životního prostředí a pokutama atp. takže až bude posudek, budu dál věc řešit.
2008 17.Prosinec 08:19 referent odd. SMM.: (předchozí) (Re: Adan. z 11.Prosinec 19:08): Dobrý den, o projektu nádraží zatím nic konkrétního nevím, zřejmě chybí invetorovy peníze, takže zatím tady na úřadě nic v řízení není.
2008 13.Prosinec 19:29 (R)ALDAS: Zdravím,chci se jenom zeptat proč pokáceli památný strom v Armádní ulici vedle restaurace mladá.
2008 11.Prosinec 19:28 pokácet: (předchozí) (Re: open eye z 11.Prosinec 15:09): NO ANO TO MÁTE PRAVDU. JÁ BYDLÍM U RALEMI II A TY HRŮZY POD KTERÝMA DENNĚ CHODÍM JSOU ŽIVOTU NEBEZPEČNÉ. I JÁ NA SVOJE NÁKLADY BYCH TAM VYSÁZELA NOVÉ ALE HLAVNĚ ŽIVÉ STROMY A NÉ TYHLE HRŮZY NA KTERÉ SE NEDÁ DÍVAT. ALE PAN STAROSTA MÁ PRÝ JINÝ NÁZOR..... A PRÝ JSOU TO STROMY PAMÁTNÉ:roll: NO JÁ BYCH TAM KLIDNĚ DALA CEDULKU "VZPOMÍNÁME"
2008 11.Prosinec 19:08 Adan.: (předchozí) (Re: referent odd. SMM Petr ŠIMEK z 11.Prosinec 15:25):Proc ne, je to ted kolem ni zarostle a stejne do toho prostoru patri. Vite prosim, zda uz je projekt na budouci nadrazi a zda se pocita se zelenou plochou? Hezky den!
2008 11.Prosinec 15:25 referent odd. SMM Petr ŠIMEK: Napadlo mě udělat revitalizaci pomníku, nebo spíš mohily co je v jednom z těch porostů. Je na ní datum první a druhé světové války, podle mě o ní asi ani moc lidí neví...pro tu dotaci to je důležité, chápu, že každý má hodně své práce, ale na druhou stranu...Předem děkuji za Vaše názory a spolupráci. :thumb:
2008 11.Prosinec 15:22 referent odd. SMM Petr ŠIMEK: Děkuji za projevenou chválu, mám pro Vás pozitivní zprávu, začal jsem zpracovávat širší materiály na tzv. regeneraci vegetačních ploch v Rak. táboře, v první fázi jsem vybral 5 dle mě nejdůležitějších lokalit, tak aby vznikla návazná plocha a to tak, že bude reálné projít příjemně porostem vzrostlých dřevin od Armádní až do lesa ke Komenského ZŠ, držte palce, je toho hodně, je to běh na delší trať, ale nejdůležitější je, že se začlo, jakékoliv informace jsou k dispozici a budu rád za připomínky, navíc pro získání dotace budu potřebovat 30% zapijit i veřejnost!!! Takže prosím má-li někdo zájem budu jedině rád.
2008 11.Prosinec 15:09 open eye: Zdravím, tak co říkáte na obnovu kosterní zeleně v Rakouský ul.? Dělali tam parkoviště, pokáceli 3 nemocný a i podle mě nefunkční jírovce a ani né tejden na to tam už sou nádherný pyramidální duby, PARÁDA, takhle kdyby to udělali i v Italský u RALEMI III, tam jít po tom chodníku je vo život..Schváloně se děte podívat a napište dojmy, aspoň se máme o čem bavit:-D , podle mě bylo správné, že se s tím začalo / viz již osázená Kaštanová III v Rakouskej, sice menší velikost, ale za 5 let, to bude nádhera...
2008 26.Listopad 22:20 tulak: Zdravím lenoši co se staraji o zelen, protoze nic jineho konstruktivniho neumeji!!Velky huby,líne ruce.
2008 25.Listopad 23:10 adan.: (předchozí) (Re: open eye z 25.Listopad 14:50): Jasně že si všímám a jsem za to víc než ráda. Je to hlavně díky panu Šimkovi z úřadu. Nicméně si myslím, že město nemůže podchytit vše.