Rezidenční bydlení POHODA (Na Vyhlídce II.)

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_oxqgtulldt5a8v5.jpg

Podobná témata

Bytový dům Na Vyhlídce


 
2009 6.Listopad 19:39 Lesni 536: (předchozí) (Re:z Vyhlídky: Stejne jako dva nebo tri majitele nyni v Pohode nemeli vliv na velikost piskoviste a pocet houpacek ve vybudovanem detskem koutku, obdobne nemeli vliv na rozhodnuti urednika referatu ZP v roce 2008. Ja toto rozhodnuti respektuji a na sve naklady je pomaham naplnit, ale spouste komentatoru zde se to nelibi. Vetsinou to je mimo jejich sferu vlivu i zajmu a kometuji to nesmysly jako "ze az to vyroste (asi do babylonske vyse)" bude to stinit byt jehoz spodni hrana okna je ve vysce 2 m oproti urovni zeminy na te parkovaci plose a jeste ke vsemu 15-20 m vzdalena a vubec nebrani slunci.
2009 6.Listopad 19:32 Lesni 536: (předchozí) (Re: Taky z Vyhlídky z 6.Listopad 18:43): jiste i vy chapete, ze nahradni vysadbu za vymycenou zelen stanovuje referat zivotniho prostredi, ktery ji urcil zhruba v pulce stavebnich praci. Na toto rozhodnuti jiz zrejme nema vliv budouci majitel jednoho z bytu. je to proste urcene uradem predem. To, ze jsme na svoje - nastesti ne prilis vysoke - naklady meli snahu v tomto pruhu hliny zasadit vizualni zelenou barieru co nejdrive (podzim je vhodnejsi nez jaro), by budouci majitele meli spis uvitat. A jak jsem psal nize - Pohoda zatim nema SVJ, s jehoz zastupcem bych treba uz v srpnu jednal. Tyto hloupe utoky jste nerozpoutal vy, ale velmi pravdepodobne nekdo, komu ja osobne lezim v zaludku, coz bohuzel zatim nemuzu dokazat. V tomto smeru byl ten clovek uspesny.
2009 6.Listopad 18:43 Taky z Vyhlídky: (předchozí) (Re: Lesni 536 z 6.Listopad 18:04): Jistě chápete, že budoucí vlastníky pozemků, kterým vznikne povinnost starat se o zelen, kterou jste tam nechali zasadit (třeba to budou dělat rádi, neznám jejich názor, ale vy ho neznáte také), asi Vaše dohody s pan Holzbauerem moc zajímat nebudou. Vůbec po Vás nechci, abyste se mnou jednal, je to opravdu mezi Vámi a Pohodou, ale komentuji to proto, že se mi obecně nelíbí neférové jednání, i když je třeba vedené dobrým úmyslem. Přesně tak totiž vznikají dlouholeté sousedské spory. Opravdu Vám nestojí za to chovat se slušně, rok vydržet, s Pohodou se domluvit a být dobrými sousedy? Nazval jste mě poněkud pejorativně "bystrým špehem" - slušnost tedy asi není Vašim stylem jednání. Bohužel takových je víc a anonymita internetu k tomu jen vybízí.....
2009 6.Listopad 18:04 Lesni 536: (předchozí) (Re: Taky z Vyhlídky z 6.Listopad 17:25): Z casti proto, ze jak jste si vy - bystry speh - urcite vsiml, ze tam mame afalt a ne hlinu. Ja mam dohodu s panem Holzbauerem z roku 2007, ktera zahrnuje i nahradni vysadbu zelene z jejich strany. Kdyby to tu nekdo zamerne nevyprovokoval a jeste k tomu tam ten zivy plot sazel ukrajinsky stavebni delnik, byli byste vsichni ticho. Tyto vylevy jsou nepochopitelne mne, panu Hnizdovi i panu Holzbauerovi. Inkriminovany kus plotu nalezi k Pohode A, tak vubec nechapu, proc se k tomu vyjadrujete vy z Vyhlidky. V tomto smeru budu jednat pouze se zastupcem Pohody a tim je pro me v teto dobe pan Holzbauer - Pohoda nema dosud zadne spolecenstvi vlastniku. A jeste jedna vec - zadny strom ci ker nevyroste za dva tydny po vysazeni do pozadovane velikosti.
2009 6.Listopad 17:25 Taky z Vyhlídky: (předchozí) (Re: aceton z 6.Listopad 16:46): Na Vyhlidce uz davno investor (Vyhlidka=Realbau, Pohoda=Arrivbau - jinak ti sami lidé, jen vždy nová společnost na každý projekt - samozřejmě s ručením omezeným) nema vetsinovy podil.Pokud byste opravdu chteli dobre sousedske vztahy, pockali byste, az se Pohoda osídlí a domluvili se s novým vlastníkem - Společenstvím. Takto to ale vypadá, že chcete zneužít situaci a vnutit Pohodě na jejich pozemek zeleň, kterou tam chcete především vy - protože jejich názor ještě ani znát nemůžete. Všem je jasné, že Holzbauer ušetří, tak vám kývne na všechno, ale starat se o zeleň potom bude muset Pohoda. To mi nepřipadne úplně férové. A poprosil bych zástupce Lišek o přímou odpověď na přímou otázku: "Proč sázíte živý plot na cizím pozemku a ne na svém?"
2009 6.Listopad 16:46 aceton: (předchozí) (Re: Vyhlídka z 6.Listopad 11:31): Holzbauer je zastupce investora a zatim podilove nejvetsi vlastnik jak na Vyhlidce tak na obou Pohodach. Parkovani Pohoda A nepatri k Vyhlidce. Nahradni vysadba byla zhotoviteli ci investorovi ulozena jiz v letech 2007/2008, ovsem ten ji provede az po dokonceni terennich uprav. Jaky je rozdil v tom, kdyz predepsanou vysadbu - zde pruh ziveho plotu daleko od vsech oken - vysadi po dohode s investorem nekdo jiny nez primo investor a jeste ke vsemu na svoje naklady (aby to bylo drive zelene)? Presne toto by udelal (a udela) investor na jare 2010 a nikoho z obou komplexu by se na nic neptal.
2009 6.Listopad 13:50 Ochránce: Mě taky hrozně vaděj stromy, keře, ale i kytky a halvně když kvetou. No, samá hrůza. Zlatý roští...... 8-\)
2009 6.Listopad 12:50 Vyhlídka: (předchozí) (Re: OKO z 6.Listopad 12:18): OK SOUHLAS
2009 6.Listopad 12:18 OKO: (předchozí) (Re: Vyhlídka z 6.Listopad 11:31): souhlasím,až se nastěhujeme,uděláme shromáždění a uvidíme,jak se k tomu lidi postaví,ale doufám,že budou mít rozum a že se nyní pozastaví tohle bezvládí a chaos,jsou to zbytečné problémy,lidé co tam cokoli sází by se rozhodně měli nejdříve zeptat majitelů bytů,poněvadž jinak to dopadne tak,že si navzájem budeme sázet schválně stromy pod okna,což je fakt zbytečný
2009 6.Listopad 11:31 Vyhlídka: Můj názor je takový, že bychom případně zelen měli domlouvat společně - jak "Pohodáři" (tzn. počkat než se nastěhují), tak my z Vyhlídky, tak případně lidi "z Pod Liškami" (za plotem). Zatím na Pohodě lidé nebydlí, tak chápu, že jim přijde divné, že to řeší jejich sousedi. Investor není pan Holzbauer. My určitě taky budeme zelen řešit (už se na nás sousedi z Pod Lišek taky obrátili, co s tím hodláme dělat), ale až na to bude čas i peníze, zatím se Vyhlídka rozjíždí a nejde to.
2009 5.Listopad 21:31 (R)Soja_: Kerej kreten nepochopil ze se vysazuje podle dohody s investorem???
2009 5.Listopad 20:58 poho: (předchozí) (Re: abcd z 5.Listopad 19:46): Krast cizi pzemek je prece vyhodnejsi.
2009 5.Listopad 19:46 abcd: (předchozí) (Re: Zahradkari Kersku z 5.Listopad 15:53): Proč nesázíte na svém za plotem?
2009 5.Listopad 19:33 Nathalie: OK tak z jiného soudku.... jak se Vám na Pohodě bydlí? Je to tam fajn? Co sousedé? Co byty? Vše OK? Jste spokojení? :-\)
2009 5.Listopad 17:50 poho: (předchozí) (Re: Zahradkari Kersku z 5.Listopad 15:53): Tak si pockej, ty rostlinky dlouho nepreziji, to se da snadno zaridit.
2009 5.Listopad 15:53 Zahradkari Kersku: (předchozí) (Re: poho z 5.Listopad 15:45): Jak jsem psal, je to to same, co by tam vysadil Holzbauer na jare 2010. Celkem nechapu, jak kerikovy zivy plot vysoky max. 2 m bude od parkoviste stinit byt vzdaleny 20-30 metru. Skutecne chci verit tomu, ze prezdivkou poho se skryva nekdo z 536 a ne nikdo z Pohody.
2009 5.Listopad 15:50 Zahradkari Kersku: (předchozí) (Re: poho z 5.Listopad 12:04): Pokud se na nas divate z bytu pri praci a mate k tomu co rict, nechapu, ze nejdete ven a nereknete to. Nepatrime k typu lidi, kteri by delali druhym zle a naschvaly. A ze ty zeravy (mimochodem na NASEM pozemku uz od roku 2005) muzou pri vysce nad 250 cm znatelne stinit, si uvedomujeme. Prave proto nepredpokladame, ze by kdy v budoucnu tuto vysku presahly. Ze investor situoval s ohledem na parkovaci mista budovu A v roce 2008 200 cm od plotu ciziho pozemku, to uz je jiny problem. Tolik info z nasi strany, prejeme vsem dostatek svetla v byte a hezke bydleni v zeleni - jak hlasala reklama realitni kancelare.
2009 5.Listopad 15:45 poho: (předchozí) (Re: Zahradkari Kersku z 5.Listopad 15:36): No a my ti je pak polijeme kyselinou. Chapu ze to chcete mit kolem sebe hezke, ale sazite na nasem pozemku a omezujete nas vyhled!
2009 5.Listopad 15:36 Zahradkari Kersku: (předchozí) (Re: poho) Takze pratele, zivy plot mezi parkovistem Pohody a Lesni 536 se bude drzet do vysky 2 m. Bude vizualne oddelovat nase dva pozemky, a castecne poskytovat stin parkujicim autum z Pohody. Predtim tam byl trimetrovy pas ziveho plotu. Vse je dosazovano po dohode s panem Holzbauerem (investor Vyhlidky a Pohody). Udrzovat to budeme sami stejne jako ten puvodni zivy plot. Chceme to mit kolem sebe krasne, tak jsem prekvapeny, ze vy ne a vadi vam to. Pokud jde o dva skutecne stromy, ty jsou na nasem pozemku a budou pouze stredni vysky. Podobne vypady asi moc neprispivaji k dobrym sousedskym vztahum a muzou vest jedine k tomu, ze ty zeravy (tuje) u nas nechame vyrust klidne do sesti metru - coz zatim neplanujeme. Ale on tyhle vypady zrejme pise nekdo primo z Lesni 536. To je mazane.
2009 5.Listopad 12:21 poho: (předchozí) (Re: Jana z 5.Listopad 12:18): něco se vymyslí, odplata je nemine8-\)
2009 5.Listopad 12:18 Jana: (předchozí) (Re: poho z 5.Listopad 12:17): a nebo jim to odsázet :-\) :-\)
2009 5.Listopad 12:17 poho: (předchozí) (Re: Jana z 5.Listopad 12:10): máš pravdu, jsou to chytrácí,navrhuju u nich vysadit sekvoj8-\)
2009 5.Listopad 12:10 Jana: (předchozí) (Re: poho z 5.Listopad 12:04): mrkni do katastru a podívej se čí je to pozemek. Nechápu, proč si to nenasázejí za svůj plot na svou stranu...no vlastně to je jasný, ono je to pěkně od vás oddělí, nebudete vidět a bordel bude u vás..no vždyt to jsou vlastně chytří lidé a ten pán co má tu terasu nebo co tu písete, tak tomu to můze byt jedno..asi to bude nějaký kámoš od lišek.
2009 5.Listopad 12:04 poho: (předchozí) (Re: Jana z 5.Listopad 11:58): to sice jo, ale za pár let stromy vyrostou a my tam budeme mít stín a listí a .... asi by to chtělo nějaký shromáždění a napsat jim dopis, ať se na to vys....
2009 5.Listopad 12:02 poho: (předchozí) (Re: Jana z 5.Listopad 11:58): sází živej plot na naší straně plotu na parkovišti pod Ačkem
2009 5.Listopad 11:58 Jana: (předchozí) (Re: poho z 5.Listopad 11:25): pokud je to za plotem a je to jejich pozemek, at si tam třeba naser..
2009 5.Listopad 11:48 Vyhlídka: Kde sazí stromy, na jejich pozemku nebo kde? Nejsem v Milkách, abych se šel podívat
2009 5.Listopad 11:38 dobra duse: (předchozí) (Re: poho z 5.Listopad 11:25): jj taky jsme si toho vsimli nastesti jsme na Vyhlidce a vysoko ale byt vami tak si zkontroluju vlastni rady pac jeden ze sazejicich je clovek ktery udajne vlastni byt nahore s tou terasou a pripadny stin a neporadek ho tedy rusit rozhodne nebude
2009 5.Listopad 11:25 poho: Ahoj, nevím, jestli to k něčemu bude, ale všimli jste si, jak kolem parkoviště sousedé od Lišek (za plotem) vesele sází živý plot a ještě tam dávají nějaký stromy, takže za pár let tam bude u nás solidní tma a to nemluvím o tom bordelu, co z těch stromů bude ... kdo je pak bude udržovat ? navrhuji jim před okna vysázet to samé, aby pochopili,jaký to je a konečně přestali přemýšlet kolenem ....
2009 4.Listopad 11:24 admin Henry: (předchozí) (Re: pohodář z 4.Listopad 08:37): (výjimka)
2009 4.Listopad 08:37 pohodář: v domě máme info, jak likvidovat všechny odpady. Tak snad to byla vyjímka:cry:
2009 4.Listopad 08:29 Vyhlídka: Ahoj, viděla jsem jak od Pohody vyjela paní v autě, které měla narvané papírovýma krabice atd..(každý zná odpad, když se stěhuje), bohužel jsem šla nakupovat a nenapadlo mě, že to složí u nás před domem, takže jsem jí to nemohla říct osobně. Jak jsem se vracela byly krabice naházené okolo kontejnerů, nepořádek maximální..."Chápu",že nemůžete za to, že ještě nemáte kontejnery na odpad, ale nechápu, proč si paní nesjela někam, kde se dá vyhodit tříděný odpad - třeba ulice hned pod Vyhlídkou (na rohu stojí bílý panelák, za ním je zelený..). Dokud se nepřistěhovali lidé ne Pohodu měli jsme u kontejnerů relativně pořádek (občas teda ne, ale dalo se to uklidit), ted je tam HROZNEJ BORDEL :cry: Joo a ty měřiče, to je blbý :-\(
2009 3.Listopad 18:21 (R)Geodet: Na Pohode nejsou v bytech merice tepla, takze kdo topi hodne, tomu to zaplati castecne sousede. Vse se rozpocitava dle podlahove plochy.
2009 6.Říjen 10:58 Lenka: (předchozí) (Re: adam z 6.Říjen 10:49): v Milovicích
2009 6.Říjen 10:49 adam: (předchozí) (Re: Další sousedé z Vyhlídky z 2.Říjen 21:50): kde to je
2009 2.Říjen 21:50 Další sousedé z Vyhlídky: I my se přidáváme: Welcome :thumb:
2009 2.Říjen 20:42 Sousede z Vyhlidky: (předchozí) (Re: torped z 2.Říjen 17:12 Taky jsme si vsimly, tak moc gratulujeme, at se dobre bydli!
2009 2.Říjen 17:12 torped: tak jsem koukal že stěhují první obyvatelé...... avizovaný termín, začátek října klapnul tedy na hodinu :-\)
2009 2.Září 21:53 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Vyhlídka zdraví Pohodu z 2.Září 14:48): a nebo fčela:\?: :-D
2009 2.Září 14:48 Vyhlídka zdraví Pohodu: (předchozí) (Re: Misa z 2.Září 14:41): Neměla být fčera:\?:
2009 2.Září 14:41 Misa: (předchozí) (Re: Vyhlídka zdraví Pohodu z 2.Září 13:52): Ona uz probehla kolaudace?
2009 2.Září 13:52 Vyhlídka zdraví Pohodu: Jak dopadla kolaudace? Kdy se nastěhujete?
2009 31.Srpen 20:27 Optimista: (předchozí) (Re: Jana z 31.Srpen 20:16): To je přece ta správná pohoda, ne? Do toho ti vepři, ovce, vetřelci ze sociálně slabších vrstev a je to selanka jak vyšitá.
2009 31.Srpen 20:16 Jana: (předchozí) (Re: Jana z 31.Srpen 20:14): jen je to hřiště docela blízko jednotlivých zahrádek a balkonů Skoro děti budou koukat (řvát) do obýváku
2009 31.Srpen 20:14 Jana: Už máte i příjezdovou cestu a dětské hřiště
2009 31.Srpen 19:54 (R)St@nda: (předchozí) (Re: SPRAVCE z 31.Srpen 11:34): Nejak mi unika souvislost s mym prispevkem :-D Zkus se zamyslet nad vyznamem slova marketing :ok:
2009 31.Srpen 13:03 admin Henry: (předchozí) (Re: aceton z 31.Srpen 11:55): Spíš by mne zajímalo, proč to odnes zrovinka St@nda ...
2009 31.Srpen 11:55 aceton: (předchozí) (Re: SPRAVCE z 31.Srpen 11:34): Prosím o etymologický rozbor, pane. Slovo "rezidnentí" je v tomto případě redundantní, neboť je zahrnuto již v termínu "bydlení". Pohoda je v pohodě. Proč tedy lomozíte, jako by šlo o jazykový zločin nejtěžšího charakteru? Jsou horší případy.
2009 31.Srpen 11:34 SPRAVCE: (předchozí) (Re: St@nda z 20.Srpen 22:35): Rezidencni bydleni pohoda? To snad do sebe nejde ta dve slova , REZIDENCNI a POHODA? Dva rozlisne vyznamy slov:-D vazne k smichu, za tu vetu REZIDENCNI BYDLENI POHODA by meliautora zazalovat a zavrit na dozivoti, ano slysite dobre, na dozivotiaz do konce zivota
2009 25.Srpen 19:27 Pavla: (předchozí) (Re: Aleš z 25.Srpen 14:01): Jo,:-\) . Děkuji.
2009 25.Srpen 14:01 Aleš: (předchozí) (Re: Pavla z 24.Srpen 22:12): v pohodě, stačí to projít s metrem a vodováhou - zbytek je stejně v záruce;-\)
2009 24.Srpen 22:12 Pavla: (předchozí) (Re: Aleš z 24.Srpen 07:26): No s tím stavbyvedoucím je to dobrý vtip, ale děkuji za radu.:thumb:
2009 24.Srpen 07:26 Aleš: (předchozí) (Re: Pavla z 21.Srpen 19:27): pokud aspoň trochu rozumíš stavařině, tak stačí vodováha, metr a bystré oko 8-\) sám jsem stavbyvedoucí a byt jsem si prošel, našel jsem pouze pár drobností, musím říct, že kvalita je opravdu velmi dobrá:thumb:
2009 21.Srpen 19:27 Pavla: (předchozí) (Re: Aleš z 13.Srpen 15:08): Taky jsem obdržela pozvánku na přejímku na 3/9, přemýšlím jestli si nepozvat na tuto přejímku nějakého odborníka.
2009 21.Srpen 15:33 Slepička: Není třeba nastavovat budíka, každý den brzy z rána vás zcela jistě probudí usilovné kohoutí kokrhání!:thumb:
2009 21.Srpen 08:09 Brüno: (předchozí) (Re: Pavla z 20.Srpen 22:44): Ano, ovci časem zařízneš, šoupneš do mrazáku a postupně sníš. A máš pokoj.
2009 20.Srpen 22:44 Pavla: (předchozí) (Re: Euphoria z 18.Srpen 05:50): :ok: Přesně tak lidi jsou kolikrát mnohem horší.
2009 20.Srpen 22:35 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Z Vyhlídky z 20.Srpen 12:56): A neni to parada...vypadnout z Prahy a uzivat si kras venkova :ok:
2009 20.Srpen 12:56 Z Vyhlídky: Ahoj budoucím sousedům.. Upřímně za sebe můžu říct, že je velmi příjemná ironie, když si člověk dá v neděli na balkoně snídani a při tom slyší mečení koz, či bečení ovcí, nebo jiný zvuk domácích zvířat. Jsem původem z Prahy a tohle si vážně užívám.. Přeju, ať se rychle stěhujete..
2009 20.Srpen 08:59 aceton: (předchozí) (Re: St@nda z 19.Srpen 22:47): Vypada to, ze mame spolecne zname...