ČEZ preposilam jednu zajimavost


 
2009 20.Srpen 22:33 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 20.Srpen 18:27): To je podobny mustr jako u CD ... stejny statni monopol ;-\)
2009 20.Srpen 18:27 (R)PeNik: (předchozí) (Re: mcquak z 20.Srpen 18:18): s tim souhlasim a rad se necham poucit. smele do toho.
2009 20.Srpen 18:18 (R)mcquak: (předchozí) (Re: PeNik z 20.Srpen 07:01): Být vámi zůstal bych u otázek týkajících se železnice. Ekonomie je přeci jen o něčem jiném ;-\) .
2009 20.Srpen 07:01 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 19.Srpen 22:59): to, že si půjčí hodně je pochopitelné, ale není pro mě pochopitelná půjčka, když vydělává tolik, že 5 MLD je pro něj zlomek výdělku. Leda že by ona "reko" stála ještě více, ale to by ji museli dělat najednou, aby potřebobali celou částku, což je nereálné, když nestíhají ani opravy po bouřkách. Nemluvě o tom, že 5 mld je dost peněz na případnou "reko". Nevím.
2009 19.Srpen 22:59 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 18.Srpen 16:25): A proc by si ten co vydelava dost nemohl dost pujcit? Me to pripada logicke...cim vice vydelas, tim vice si muzes pujcit ;-\)
2009 18.Srpen 16:25 (R)PeNik: ČEZ si půjčil od banky pět miliard korun

Asi vydělává málo :-\(
2009 20.Leden 21:49 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Mates z 16.Leden 10:18): Otoc se spise na nase zakonodarce...podpora vyuzivani alternatvnich zdroju energii je v jejich rukou ;-\)
2009 16.Leden 11:14 (R)PeNik: Právě jsem si přečetl zprávu na teletextu Novy, že se nyní na burze obchoduje s elektrikou pro rok 2010 v cenové relaci jako v roce 2008. Tzn., že by se teoreticky měla elektrika zlevnit. Co z toho může plynout? Bacha na fixaci ceny za lektriku u ČEZu. Asi další fintička, kterou si dokázali ekonomové ČEzu spočítat. Zajímalo by mě, kolik důchodců na tuto fixaci "utáhli Obrázek
2009 16.Leden 10:18 Mates: (předchozí) (Re: St@nda z 16.Leden 09:21):Co to plácáš za nesmysly? Víš vůbec kolik se spotřebuje energie na výrobu jednoho panelu? Je to víc než dokáže vyrobit během své životnosti, takže na šetrnost k přírodě může myslet jen někdo kdo nemyslí.
2009 16.Leden 10:05 (R)prava.hanka: (předchozí) (Re: St@nda z 16.Leden 08:40): v tom případě si jdu zítra postavit solar na střechu :)
2009 16.Leden 09:29 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 16.Leden 09:21): Jenže ten zisk se pravděpodobně nesníží. Spíš se navýší tržby (čti zdraží se). Jsou to skutečně jenom nepatrné drobné, ale jde o princip: nechci financovat něco, co je proti mému přesvědčení (solární elektrárny v každým bytě). Kdyby to byla nějaká strategie ČEZu, tak neřeknu ani slovo, ale že je to státem řízený ZLO, to mě sere.
2009 16.Leden 09:21 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Leden 09:15): CEZ ze sveho nemravneho zisku :-D Je to nastesti ze zakona na podporu vyuzivani alternativnich zdroju energii. V tom bych problem nevidel. Tady je alespon videt kam ty penize proudi a vraci se "do prirody".
2009 16.Leden 09:15 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 16.Leden 09:08): Nic neznamená? Pokud prodají kwh za 3,- a nakoupí za 14,- kdo zaplatí ten rozdíl?
2009 16.Leden 09:08 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Leden 09:01): Pro nas spotrebitele to nic neznamena, ale pro podnikatele, kteri postavi slunecni elektrarnu to muze byt velice zajimave - proto ze mnozi projekty na ziskavani el. energie z alternativnich zdroju.
2009 16.Leden 09:01 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 16.Leden 08:40): Ani nepřipomínej! :-x
2009 16.Leden 08:40 (R)St@nda: (předchozí) (Re: prava.hanka z 16.Leden 07:38): Vykupni ceny jsou nepomerne vyssi nez za kolik energii prodava spotrebitelum :thumb:
2009 16.Leden 07:38 (R)prava.hanka: (předchozí) (Re: hannax z 15.Leden 13:03): no pesně, škoda, že nemají konkurenci a mít jen tak nebudou. Včera jsem se bavila, s tím jak má ČEZ v plánu i nadále zdražovat, by se vyplatilo a (je to návratná investice) koupit na střechu solary , což se vším okolo je otázka statisíců na kterých si myslim že, málokdo z nás leží doma. Každopádně v tuto chvili ještě platí čez Vám, jelikož si od vás přebytečnou energii stahuje do své sítě. Docela by mě zajímalo, za kolik ji vykupuje.:fie:
2009 16.Leden 07:35 (R)prava.hanka: (předchozí) (Re: Maras z 15.Leden 22:43): ahoj, ja treba makam jak blba, misto uzivani si materske kmitam kazdy den. a rozhodne nekmitam proto, abych mohla vyhazovat penize zbytecne. Napr. CEZu. Nevim, pro me je stopadesat korun balik plin pro mrnouse , tak bych teda uprimne radsi koupila pliny, ne to davat nekomu jen tak, ze si s nim muzu korespondovat :) Myslim, že toho neplatim málo a to jsou věci, které jsem povinna platit , např. daně, nájemné atd. takže nevidim sebemenší důvod, proč cpát moje ,,tězce" vydělané peníze do ČEZu. Mám je opravdu dát kam jinam. Člověk si řekne, blbých 150 Kč, ale ona koruna ke koruně sedá.
2009 15.Leden 22:43 Maras: (předchozí) (Re: hannax z 15.Leden 13:03): Upřímně neznám managery ČEZu tak nevím, ale stačí se podívat třeba do Irska - minimální mzda 1300 Eur cca a náklady včetně bydlení cca 500. Co vy na tohle? Elektřina je v celkových nákladech zanedbatelná, u nás je vše dražší globálně, bez ohledu na to, zda jde o elektřinu, bydlení atd. Resp. je to cenově stejné ale platy jsou jinde. Ale to je zase v lidech - nemůže si někdo myslet že za pokladnou vydělá balík. Člověk musí makat, umět se otáčet a umět myslet, pak ho nebudou štvát takový blboasti jako je že utratí měsíčně o 120 korun víc za elektřinu...
2009 15.Leden 13:03 hannax: (předchozí) (Re: Maras z 14.Leden 22:16): V jednom máte pravdu, že každá akciová společnost je vytvořena za účelem zisku, byť největším akcionářem je stát. Ale nerozumím jedné věci, ČR je v otázce výroby elektřiny soběstačné, což se nedá říct o ostatních státech EU, navíc větší část u nás vyprodukované energie končí právě za hranicemi, např. Německo u nás bere skoro 70%, tak proč je cena v Německu za 1kW téměř stejná jako v ČR?? Fajn jsme v EU, ale já nemám stejnou mzdu jako v Německu!! Takže když rovnost tak všechno! Jinak bych to viděla takto: chceš energii? - tak zaplať víc, když si ji neumíš vyrobit!
2009 15.Leden 09:15 Aspirin: (předchozí) (Re: St@nda z 14.Leden 23:28): Ehm, ty asi budes doktor ekonomie kdyz jsi prisel na to ze firma ktera ma vetsi naklady vykazuje vetsi zisk.
2009 14.Leden 23:28 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Maras z 14.Leden 22:16): Chlape Ty jsi fakt trosku "mimo". Zisky CEZu jsou umele navysovany fiktivnimi naklady. Je to firma dlouhodobe pripravovana na "privatizaci", stejne jako byl pred nedavnem Telecom+Eurotel. :wacko:
2009 14.Leden 23:23 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 14.Leden 07:28): Zase to neprehanej s chvalou :-D JSEM PROTI JAKEMUKOLI STATNIMU MONOPOLU!!! ;-\)
2009 14.Leden 22:21 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: Maras z 14.Leden 22:16): Nelze než souhlasit. Socialismus už skončil vážení. Zvykněte si na to. Zadarmo nic nedostanete. Tedy pokud za čas nepoplujeme plnou Parouback .... Ale ani tak to nebude nikdy zadarmo, vždycky ty rozdané miliardy nakonec zaplatíme všichni.
2009 14.Leden 22:16 Maras: (předchozí) (Re: mcquak z 14.Leden 10:06): Nemohu s Vámi souhlasit. ČEZ je normálně obchodovaný na BCPP kde je kotován na základě nabídky a poptávky investorů, úplně stejně jako Orco, Zentiva, VIG apod. Takže cena je dána veřejnou soutěží. A navíc, ČEZ je firma jako každá jiná a potřebuje zisky a těch pomocí expanze dosáhne lépe. POkud jde o investice, tak ty se plánují dlouhodobě. Třeba jen přístavba k Temelínu vyjde na 350 miliard a to nemluvím o plánované stavbě elektrárny v Rumunsku či na SLovensku (tyto projekty jsou zatím pozastaveny, ale až na ně přijde řada, tak to budou investice v obrovských řádech). Osobně bych neřešil věci typu ČEZ apod, ale věnoval bych energii do věcí, u kterých mám šanci, že je ovlivním, pak zjistíte že jste ten čas využili lépe.
2009 14.Leden 10:06 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Maras z 14.Leden 09:41): CEZ je statni podnik navic monopol. U monopolu jaksi cena akcii ani produktu neni dana zdravou soutezi nebo schopnosti manazeru, ale je zcela zavisla na libovuli (nebo zvuli chcete-li) jejiho vedeni. Statu samozrejme vyhovuje to jak CEZ hospodari, protoze z toho ma prijem nekolika miliard ve forme dividend. Nejak nechapu proc by mel CEZ expandovat. CEZ by mel primarne poskytovat sluzbu obcanum tohoto statu a ne turkum. A ty investice do revitalizace? To je dost diskutabilni, neznam zadny vetsi pripad, kdy by CEZ zmodernizoval nakladne nejakou elektrarnu, v kontextu jejich zisku, ktery byl temer 50 mld. Kc,-. Velky problem predstavuje prenosova soustava do ktere neinvestuje nikdo (ale ta uz CEZu nepatri, vcas se ji zbavil).
Politici se radi zastituji volnym trhem a ziskovosti, ale jaksi pozapomneli, ze spousta sluzeb vznikla jako verejne sluzba. CEZ neni ten spravny pripad, ale treba posta, verejna doprava, zdravotnictvi ano. Posledni co jeste zbyva zprivatizovat je policie.
2009 14.Leden 09:41 Maras: Nechápu co máte pořád všichni proti tomu ČEZu. Souhlasím, jeho zisky vypadají jako velké, ale moc vysoké nejsou, protože revitalizace tohoto sektoru, která musí občas přijít, je extrémně nákladná. Další věc jsou odměny. Nebylo to 600 milionů ale asi cca 50. Dostali to však v akciích a jejich hodnota stoupla. A i kdyby ty odměny nedostaly - to máte asi tak 100 na osobu. STojí Vám za to se rozčilovat kvůli stovce? Marek Roman je chytrej chlap, rozhodně neměl štěstí jak se někde píše, je to mimořádně schopný člověk a všechno mu to přeju! Ruku na srdce - kdo z Vás by dokázal rozšířit ČEZ po východní evropě a začít expandovat i do Asie (Turecno)? Asi nikdo, jinak by jste nebyli z Milovic...
2009 14.Leden 09:38 (R)Beata: (předchozí) (Re: evabo z 13.Leden 20:34): zkus to tady text odkazu ,ja k zmene tarifu jeste vyuziji komunikaci zdarma,kdyz mam ten bozsky tarif Comfort :-\)
2009 14.Leden 09:35 (R)Beata: (předchozí) (Re: Smile z 13.Leden 18:59): Tarif Basic je o 142,80(s DPH)za rok levnejsi,ale pokud volas na Call linku CEZu,zaplatis asi 40-60Kc.Tarif Comfort se za komunikaci neplatí.Takze tak ve zkratce.Pokud jim proste nevolas,vyplati se prejit na Basic.
2009 14.Leden 09:12 (R)ALDAS: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 10:12)::fie: děkuji za info,teď jsem tam volal a oni nám opravdu změnily tarif na Comfort,tak jsem ho hned změnil na Basic:thumb: paní operátorka hned že tímto příjdu o výhodnou komunikaci s Čezem:cry:
2009 14.Leden 07:58 (R)PeNik: (předchozí) (Re: prava.hanka z 14.Leden 07:50): naopak, velice dobře vědí co chtějí. :-\(
2009 14.Leden 07:50 (R)prava.hanka: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 17:54): Beato, díky za informaci, já jsem měla taky komfort, aby na mě mohli hrabat, takže prosím změnu basic a změnili . . jsou to srá*i, fakt! zajímavé, jak všude ve švěte klesá cena energií a českj ČEZ jako jedinej v Evropě, místo aby šel také s cenami dolů, tka zdražuje, oni už vážně nevědí coby.
2009 14.Leden 07:28 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 13.Leden 21:24): to je pravda :-D :thumb:
2009 13.Leden 21:24 (R)St@nda: (předchozí) (Re: David z 13.Leden 17:11): Ty jsi asi akcionar CEZu, vid? Ja taky,ale... :-D Nic proti, ale musim souhlasit s Beatou a PeNikem. Nejak jsem z principu proti monomopoly pod ochrannou statu :ok:
2009 13.Leden 20:34 (R)evabo: nezkoušel jste někdo žádat změnu z COMFORTu na BASIC emailem nebo pomocí kontaktního formuláře na stránkách ČEZ? ...... nějak nemám náladu se s nima bavit po telefonu.:fie:
2009 13.Leden 19:06 Hroznýška Královská: (předchozí) (Re: Smile z 13.Leden 18:59): Přečti si celé vlákno a uvidíš. V ceně odběru el. energie žádný. Jen při tarifu Comfort podporuješ zlodějě.
2009 13.Leden 18:59 Smile: Zdravím Vás, koukala jsem do papírů už asi cca 1/2 roku mám tarif Comfort. Můžu se zeptat zda je mezi tím a Basicem nějaký rozdíl? Díky;-\)
2009 13.Leden 18:18 Hroznýška Královská: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 17:54): Máš pravdu, o tomhle už mluvili v nějaké televizi, netuším, zda to byla Nova či co, ale přesně o tomhle nenápadném okrádání lidí tam mluvili. Nám stopade za rok neublíží, ale těm zlodějům to vydělá šílený prachy. Lidé by se měli zamyslet a udělat to nejjednodušší co jde. Přejít na Basic a čau. Stejně na nás vydělávají nehorázný prachy, tak proč jim ještě přispívat navíc. ČEZ jsou zloději a ani se nezastydí.
2009 13.Leden 17:54 (R)Beata: (předchozí) (Re: David z 13.Leden 17:11): ano,umistila jsem to tady,protoze je to pravda.Ale neodeslala jsem to mailem,abych viz Vas citat "Nahráváte sběračům mailových adres a zvyšujete riziko přísunu spamů do vašich počítačů a je otázkou času, kdy se vám uhnízdí v PC nějaký nezbedný vir!!!!!!!!!"jediny vir,ktery jsem zaregistrovala,aniz bych odeslala mail,jste pravdepodobne Vy!resite tady uplne neco jineho,nez rika nadpis.Pokud souhlasite s CEZem a ne s myma zkopirovanyma informacema,tak uz se tady laskave nevyjadrujte.
2009 13.Leden 17:35 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Alena z 13.Leden 17:32): zkuste se zaregistrovat na ŽEZ stránkách do Virtuálního obchodníka. Tam je spousty úprav zdarma a nemusíte viset na telefonu. Já například zadávám samoodečty vždy ke změně ceny elektrické energie. Lze měnit i tarif a další.
2009 13.Leden 17:32 Alena: Ano take jsem o tom slysela jiz nekolikrat prave jsem tam volala a visela jsem tam 6min tak doufam ze to neni za ranec :fie: a na zalohovce mam automaticky Comfort :thumb:
2009 13.Leden 17:11 David: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 17:00): Ale uvěřejnila jste to tady vy, ne? Když něco zkopíruju a někam umístím, tak to tím propaguju, ne?
2009 13.Leden 17:02 (R)Beata: (předchozí) (Re: PeNik z 13.Leden 16:37): spravne,je to od redaktora:Milan Vorel Český rozhlas 2 - Praha
2009 13.Leden 17:00 (R)Beata: (předchozí) (Re: David z 13.Leden 16:28): ale to jsem prece nepsala ja :-\) pouze zkopirovala a vlozila sem,tzn.ze jsem zadny email neodeslala:wacko:
2009 13.Leden 16:37 (R)PeNik: (předchozí) (Re: David z 13.Leden 16:28): jsem velice rád, že víte o čem píšete a doufám, že jste se podle toho zařídil. V tomto případě email nepovažuji za hoax, protože se zakládá na pravdě. Stačí si přečíst podmínky služeb ČEZu a porovnat se zde zveřejněným emailem (jestli se nepletu od redaktora radiožurnálu).
2009 13.Leden 16:29 David: (předchozí) (Re: PeNik z 13.Leden 16:26): Ale panáčku, nerozčiluj se. Hoax píše jasně, co je to zač.
2009 13.Leden 16:28 David: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 16:09): A CO JE TOTO? VY ANI NEVÍTE, CO PÍŠETE!:: "13.Leden 10:12 Beata: ....Nepodporujte ty … ani vy a rozešlete tento mail všem svým známým." HMM?
2009 13.Leden 16:26 (R)PeNik: (předchozí) (Re: David z 13.Leden 15:36): panáčku klídeček. Asi nesleduješ televizi. I na Nově byla reportáž na toto téma cca 2-3 dny nazpět ve zprávách. Zpráva se zakládá na pravdě. takže se nejedná o žádný hoax a to nemluvím o tom, když není ani přítomna příloha, ale prostý text. Usídlit se tam může tak akorát špaček.
2009 13.Leden 16:09 (R)Beata: (předchozí) (Re: David z 13.Leden 15:36):nikde jsem se nezminila,ze bych posilala maily :-\) pouze jsem se podelila o pro me novou informaci,ze platim za neco,co nevyuzivam,protoze nemam potrebu volat CEZ call centrum.Taktez z toho vyplyva,ze muzu usetrit,ac pouhych 120Kc rocne.Ale pro me to bude treba 6litru benzinu :-\)A priste si prosim prectete Davide dukladne vsechny reakce.:ok: viz Henry ;-\)
2009 13.Leden 15:36 David: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 10:12): Prosím, než budete rozesílat takovéto podivné maily, přečtěte si na těchto stránkách ,zda to má vůbec nějaký smysl a není to blud. Nahráváte sběračům mailových adres a zvyšujete riziko přísunu spamů do vašich počítačů a je otázkou času, kdy se vám uhnízdí v PC nějaký nezbedný vir!!!!!!!!! :ok:
2009 13.Leden 14:02 (R)Adina: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 10:12): Moc děkujeme za informaci už jsme tam volali.
2009 13.Leden 12:12 válek: basic je o 10 kč měsičně levnější než comfort, jedná se pouze o služby po telefonu, u comfortu je to zdarma
2009 13.Leden 11:52 (R)Duff XX: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 11:10):
Ahoj Beato, super že jsi se podělila o tuto informaci. Určitě je hodně libí, kteří o ní nevěděli a Henry...je trumpeta :-\) :-\)
Prosím Tě, pošli mi mail na sunflowerr@email.cz, já Tvůj neznám.
Pěkný den všem, kdo pracuje, ať to utíká. 8-\)
2009 13.Leden 11:38 podouska: To jsem taky nevěděla...až budu doma tak si to hned změním....díky za info
2009 13.Leden 11:13 (R)PeNik: Tak a mám změněno na Basic. Asi si udělám vlastní elektrárnu. :-D Kdyby ještě uměle nezvyšovali cenu elektrické energie vzájemným překupováním mezi okolními státy (hlavně Německem), tak by cena mohla být úplně někde jinde, než je dnes. Dle statistik je vzájemné překupování elektrické energie: ve vztahu nula od nuly pojde (tedy lektrická energie nakoupena v Německu je ve stejném objemu jako prodaná do Německa). Tímto překupem dochází k umělému zvyšování ceny. ČR je energeticky (po stránce elektrické energie) soběstačná, přesto náš "super" dodavatel cenu šroubuje nahoru. Je zajímavé, že celá léta nám tvrdil, že cena se odvíjí podle ceny ropy, ... Jak je možné, že cena jde nahoru, když ropa se propadla o 2/3 oproti letním měsícům a tento stav ještě nějaký čas vydrží? (můj lacký odhad je minimálně do konce roku 2009). Už se těším na novou pohádku o ceně elektrické energie z úst tiskového mluvčí ČEZu.
2009 13.Leden 11:10 (R)Beata: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 13.Leden 10:58): je pravda,ze to neni zrovna pro nekoho nejcerstvejsi info,ale pro me je to novinka.Tak nevim,proc bych se o ni nemohla podelit?!Navic jak jsem zjistila,diky tomuto mejlu,ja mam Comfort(ktery nevyuziju,protoze na CEZ nevolam),aniz bych o tom drive vedela.
2009 13.Leden 11:04 (R)PeNik: (předchozí) (Re: David z 13.Leden 10:30): je zajímavé, že nyní jsem to ověřoval přes virtuálního obchodníka a já mám Comfort. Jdu měnit. Šmejdi už ani nevědí, kde ty peníze z nás vytáhnout.
2009 13.Leden 10:58 admin Henry: (předchozí) (Re: kometa z 13.Leden 10:56): No, když si koleduje a reaguje na troly ...
2009 13.Leden 10:56 kometa: (předchozí) (Re: Beata z 13.Leden 10:33): vidíš tady je to takhle se vším, chceš pomoci a dostaneš přes "hubu". Díky za info:-D :-D
2009 13.Leden 10:33 (R)Beata: (předchozí) (Re: anonym z 13.Leden 10:24): 13.Leden 10:24 anonym: (Re: Beata z 13.Leden 10:21): nic takovýho v nadpisu nemáš Nemam,jsem hermafrodit,nepouzivam diakritiku!Jeste neceho sis stacil vsimnout u tohoto tematu?:roll: