Letiště

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_imeoutzc37v9lqc.jpg

Užitečné odkazy

Vývěska Všejan


 
2008 16.Říjen 13:48 Jasmin: (předchozí) (Re: mcquak z 16.Říjen 11:31): prominte, ale B737 staci i 1700 metru dlouha draha (treba takove letiste Dortmund). Prodluzovani milovicke drahy je naprosty nesmysl, leda bychom chteli mit vsechno nejvetsi a nejdelsi.
2008 16.Říjen 13:08 Anonymous: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 16.Říjen 11:57): Male cessny nebo leerjety vyuzivaji Kbely - jejich majitele chteji pristavat co nejblize metropoli. Pokud tedy nechteji do Ostravy nebo Plzne. Proc by letali tedy do Milovic, odkud to je vsude daleko? Ano, investice se musi zplatit, proto nechapu, kdo by podle vas platil nejake iluzorni "vedecko-vyrobni arealy". Ja sam si nedokazu predstavit vedce, kteri cokoliv vyrabeji, zaroven poskytnou stovky pracovnich mist a jeste budou produkovat zisk srovnatelny s charterovym letistem. A otazku investic do letiste pro letadla do 120 pasazeru laskave prenechte tem, kteri jsou ochotni investovat. Ale vy asi rozumite uplne vsemu...
2008 16.Říjen 13:00 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 16.Říjen 11:57): BTW i ta treti runway na Heathrow ma/mela byt jednosmerna. Takze s tou ekonomickou strankou to zrejme nebude tak horke.
2008 16.Říjen 12:10 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 16.Říjen 11:57): Letadlo pro 120 pasazeru je v celku male letadlo. B737/747 and Airbusy 300/310, ktere jsou bezne pro evropske lety maji vice nez 120 mist pro pasazery. Potud tedy chapu ze cela studie se zabyva letistem pro mensi typy letadel.
2008 16.Říjen 11:57 (R)Zdeněk Milata: (předchozí) (Re: mcquak z 16.Říjen 11:31): Prostudujte si hlukovou mapu. 50 nebo 43 mld. investic se musí z něčeho zaplatit. Malé letiště s jednosměrným provozem se prostě zaplatit nemůže (musí se dlouho čekat mezi příletem a odletem), nehledě na to, že ve směru na západ letadla kolidují s příletovými dráhami na Prahu. Prodloužení dráhy je také, aby to bylo výš nad Strakami, letadla potřebují na přistání kratší dráhu než pro vzlet. Já jsem nikde neřekl kategorické NE malému letišti, které by neobtěžovalo okolí - proto píšu o cessna typech letadlech. Boeingy pro 120 pasažérů by vyžadovaly takové investice, které se buď nezaplatí, nebo pohřbí klid okolo. V podobě jak to nastínila Prague IC to byl nástřel, aby se pak něco prosadilo. Rozhodnout musí hlavně občané co chtějí a o to mi jde.
2008 16.Říjen 11:31 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 16.Říjen 10:13): (Re: Zdeněk Milata z 16.Říjen 10:13): A tuhle informaci o mega cargo letisti pro cinsky textil jste vzal kde? Jedna draha neni mega cargo.
Proc se radeji nez o kategoricke ne nesnazit o ano ale? Nekde v tech vsech materialech nebo kde uz nevim jsem cetl o letisit pro letadla o max 120 pasazerech a 20 tunach nakladu. To neni zadne mega letadlo. Ono by na te nasi draze ani to letadlo nemohlo pristat. Napr B737 potrebuje pro vzlet minimalne drahu dlouhou 3 km (proto je v te studii vize prodlouzeni drahy)
Nevyvolavejte v lidech emoce nepodlozenymi vizemi mega cargo letiste. Male dopravni letiste by Milovicim prospelo.
2008 16.Říjen 10:42 (R)Zdeněk Milata: (předchozí) (Re: David z 16.Říjen 10:23): Nepsal jsem do fóra, ale k článkům - na imilovice.cz a psal jsem tam několikrát (např. Oslava osvobození, kalendář akcí a pod.). V Echu je také řada mých příspěvků, na jaře minimálně tři, i předtím. ;-\)
2008 16.Říjen 10:23 David: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 16.Říjen 10:13): Diskuze o letišti tady probíhá od 9. září a vy jste se do ní zapojil až teď. Proč asi? Kvůli volbám. Taky jsem od vás nikdy nic nečetl v milovickém echu. Teď tam máte dva články, ke všemu ještě podepsané "kandidát do středočeského zastupitelství". Proč asi? Kvůli volbám. :-D
2008 16.Říjen 10:13 (R)Zdeněk Milata: (předchozí) (Re: Anonymous z 16.Říjen 10:00): Těch alternativ mega cargo letiště pro čínský textil je víc a některé jsem i nabídl. Ale už radši budu mlčet nebo se henry ukliká.. :cry: :wacko:
2008 16.Říjen 10:00 Anonymous: (předchozí) (Re: webmaster 09:43): Proc uz tu nekdo tedy nenabidne ALTERNATIVU k letisti? Tedy neco, co nebude mit s flugplatzem nic spolecneho, ale prinese to aspon polovicni ekonomickou prosperitu a s co nejmensim dopadem na ekologii a zdravy zivotni styl rezidnenci oblasti? Ted ale nemam na mysli ty "vzdusne zamky" uzasnych sportovist, ktere jsou nerealne. Dejte mi alternativu k letisti nebo se spokojte s milovickou nocleharnou. Mne ta nocleharna nevadi. Ale je jasne, ze to jen takhle nejde...
2008 16.Říjen 09:43 admin Henry: :backtotopic: