Letiště

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_imeoutzc37v9lqc.jpg

Užitečné odkazy

Vývěska Všejan


 
2008 20.Říjen 08:57 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Anonymous z 19.Říjen 13:28): Myslim, ze se situace v tomhle foru zklidni, je po volbach a politici, kteri se tu prezentovali budou mit jine starosti nez "nase" letiste.
2008 19.Říjen 13:28 Anonymous: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 17.Říjen 16:40): Spíš nemáte na historickou pravdu podloženou miliony komunistických obětí. A na základní ekonomické a socilogické zákonitosti. Jak psal někdo níže: v okruhu 20 km těžko seženete potřebné vědce, když jich samotná ČR má nedostatek a ti špičkoví neustále odcházejí za lepšími finančními podmínkami do zahraničí. Takže je v lepším případě musíte začít dovážet z Východu. Při velikosti ČR a nastolených podmínkách těžko můžu považovat další VTP jako v Ostravě za realizovatelný. A když se podívám na akcionáře VTPO, tak jsou to všechno instituce placené z daní, ne soukromé společnosti s vlastním na daňovém systému nezávsilým kapitálem.
2008 18.Říjen 16:20 Zdenek P. ( GSX 750F): (předchozí) (Re: Jana. z 16.Říjen 13:47): Zdravím, je jasné, že na internetu většinou najdete reakce těch lidí, kteří jsou nespokojení. Protože ten, komu to nevadí nemá potřebu sdělovat svoji spokojenost. A nemyslím, že by nákladní letiště nejak významně hlukově postihlo obyvatelstvo - nemyslím, že by tu byl tak velký provoz. Spíš si myslím, že takovéto logistické centrum by bylo pro většinu obcí přínosem. Nejenom v oblasti investicí do regionu a jeho infrastruktury, ale i například vytvoření pracovních míst.
2008 17.Říjen 20:06 (R)Zdeněk Milata: (předchozí) (Re: mcquak z 17.Říjen 19:37): Každá taková firma zaměstnává i pracovní síly s nižší a jinou kvalifikací (sekretářky, ekonomové, provozní pracovníci, dělnické, manipulační profese, ostraha, služby apod.). Dále je předpoklad, že se zde ti lidé nastěhují a dále budou utrácet peníze a tak přinesou další peníze do rozvoje služeb. Je to můj fakty podložený názor. Montovny a logistická centra vidím kolem Prahy a ty plechové krabice mi spíš nahánějí hrůzu, nehledě na zlikvidovanou zemědělskou půdu, dopravní zátěž a nehledě na to, že nepřinášejí příliš přidané hodnoty do ekonomiky. Montovny se můžou přes víkend sbalit a začít montovat v Brazílii, firmy s potřebným technickým a personálním zázemím z místa působení zpravidla neodcházejí. Jestli chceme skutečný rozvoj Milovic, musíme být nároční a chtít kvalitu.:thumb:
2008 17.Říjen 19:37 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 17.Říjen 18:03): Jo, obsah toho odkazu je pekny. Me osobne by se to libilo protoze v jednom z tech oboru, ktere se tam provozuji pracuji. Ale nezlobte se, myslenka realizace takove veci tady je zcestna. Kolik myslite, ze se tu najde specialistu na vyvoj nebo vyzkum? A pokud budou dojizdet z Phy tak potom postradam smysl takoveho projektu pro obyvatele Milovic.
Milovice bohuzel nebo bohudik svoji polohou mezi dalnicemi a pripadnym bezprestupnim vlakovym spojenim na Phu spis nahrava investicim v logistice a montovnam nez technologickym nerkuli vedeckotechnologickym parkum.
2008 17.Říjen 18:03 (R)Zdeněk Milata: (předchozí) (Re: mcquak z 17.Říjen 17:17): Nejsem v pozici abych říkal co tam bude, mám jen svůj pohled na věc a nechci ho nikomu vnucovat, ani populisticky shánět hlasy. Co by tam mohlo být? Třeba tohle: http://www.vtpo.cz Možná namítnete, že mezi poli - kvalitní spojení železnicí zajistí lepší dostupnost centra Prahy než z okrajových částí Prahy. V okolí je Boleslav, Nymburk i ty Milovky se pěkně rozrůstají, takže zas tolik polí tu není. Plus malé letiště pro ty cessny a poloha mezi dvěma dálnicemi zajistí rozvoj. Ale opravdu to nechci nikomu vnucovat, je to můj názor (tam to zaměstnává zatím 680 lidí a ohled na okolí je absolutní, najde se tam prostor i pro relax). Kritiku beru, nic není dokonalé, byla by však škoda si zničit klid co tu máme, ale zároveň Boží Dar nevyužít pro prospěch nás všech.;-\)
2008 17.Říjen 17:21 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 17.Říjen 16:40): S tim spojenim mate pravdu, jenze to vedi vsichni a dlouho. Ale na V. koridor si budeme muset jeste dlouho pockat, protoze ho zatim nema kdo zaplatit. Investor do letiste nebo cehokoliv jineho ho budovat na sve naklady nebude. Pokud to kraj mysli s letistem nebo s jakymkoli jinym vyuzitim vazne, mel by v prvni rade tlacit na stat a donutit ho do infrastruktury zainvestovat. No pain, no gain.
Smutny otaznik visi nad dotacemi z EU. Doposud dotace cerpame a mame moznost je cerpat prave i na infrastrukturu. Ale tomu jednou (tusim-li spravne tak 2013) bude konec. Za co budeme stavet potom, vi buh
2008 17.Říjen 17:17 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 17.Říjen 16:40): Pisete, ze nefantazirujete o vedcich ale o necem co zamestna 500-1000 lidi a pritom to nebude montazni podnik pro automotive. Kdyz se nejedna o fantazirovani prozradte, co konkretne se tam ma postavit? Jaky jiny typ podnik nez montazni prip. vyrobni muze zamestnat 1000 lidi? Tady u nas mezi poli?
Pokud mate na toto konkretni odpoved, budu vas volit.
2008 17.Říjen 16:40 (R)Zdeněk Milata: (předchozí) (Re: Pavla z 17.Říjen 09:40): Plně Vás chápu, o to mi jde taky, nedovedu si představit život v kraválu jaký je okolo Ruzyně (znám to tam). Jde mi o rozvoj lokality s ohledem na životní prostředí a na lidi. Základ vidím v propojení trati Lysá-Milovice-Všejany-Boleslav. Nefantazíruji tady o nějakých vědcích, ale o něčem co zaměstná alespoň 500-1000 lidí a přitom nebude montážní halou po dobu daňových prázdnin pro ukrajinské a mongolské dělníky a pak tradá pryč. Na výkřiky pana Anonymouse nemám chuť reagovat, zřejmě slupl všechnu moudrost světa. Prostě na vás pane Anonymous nemám :cry: Sorry.8-\)
2008 17.Říjen 09:40 Pavla: (předchozí) (Re: Jana. z 16.Říjen 13:47): Jani máte naprostou pravdu, vím co to je, pocházím z Prahy a u Ruzyně konkrétně v obci Dědina mám babičku, je to neštěstí, praskaly nám okenní skla, než tam udělali protihluková okna, zábrany a to co se děje v noci hlavně v létě, kdy se nedají otevřít okna a letadla nám létají přímo nad hlavou / střechou / :fie: Nehladě nato, že ceny bytů výrazně klesnou.
2008 16.Říjen 13:59 Anonymous: (předchozí) (Re: Jana. z 16.Říjen 13:47): Pocitejte s tim, ze bezna provozni doba letiste pobliz rezidencnich oblasti neni kratsi nez 6.00–22.00. Ale pro konkretni podlozene a komplexni informace nemuzete chodit sem, tady si muzete tak amximalne ulevit a precist si ulevovani jinych. Ale tezko muzete ocekavat, ze by tu bylo letiste jako je v Ruzyni s obdobnym provozem. Spis bych to videl jako kdyz Bratislava doplnuje Viden. Dalsi megaletiste se mi zda investicne nerentabilni.
2008 16.Říjen 13:47 (R)Jana.: Pro zastánce letiště: zkuste si vyhledat na internetu reakce lidí z okolí Ruzyně a jiných letišť. Ti lidé jsou většinou nešťastní, protože se v klidu nevyspí, jejich děti mají potíže s učením a koncentrací, zhoršilo se jim životní prostředí a cena jejich nemovitostí je kvůli hluku o desítky % nižší, než kdyby bydleli jinde. Ráda bych věděla například kolik letadel (a jakých) by průměrně podle studie denně přistávalo a vzlétalo z Božího Daru. A v jaké době? Od 8 do 20 hod? Nebo i v nočních hodinách? Jaká bude hluková zátěž na obyvatele Strak, Milovic, Zbožíčka apod.? Nerada bych do konce života spala a seděla doma se zavřenými okny.:fie: