nekuřáci verzus kuřáci


 
2009 23.Leden 13:49 (R)PetPe: (předchozí) (Re: Euphoria z 11.Leden 17:13): v pizzerii Piacenza mají jednu místnost kuřáckou, kterou projdete do místnosti nekuřácké. Lehce se to mísí, ale pořád lepší než nic. Ale připravte se na dětičky...
2009 23.Leden 13:24 Pavel: (předchozí) (Re: Sheriff z 2008 19.Prosinec 23:20): Jo a dokonce už máme takovou stanici (CNG) i v Milovicích, postavil ji Švestka ( asi proto, že kouří)..:thumb:
2009 11.Leden 22:01 coopers: (předchozí) (Re: Euphoria z 11.Leden 17:13): ... cukrárna, Vietnamci, městský úřad, knihovna, atd... jinak bych doporučoval nekuřákům, aby si vyžádali či otevřeli nekuřáckou restauraci, když je jich tolik, aby ji uživili. Víš, já do cukrárny taky jdu s tím, že se tam nekouří, takže do kuřácké hospy zase jdi s tím, že se tam kouří, jinak tam nechoď.
2009 11.Leden 17:55 to jsem já: (předchozí) (Re: Euphoria z 11.Leden 17:13): To nevím.Ale za to vím o jedné, kde po pěti minutách smrdíš, jako když vylezeš z friťáku. Cigára jsou proti tomu prd!!!:-D :-D :-D
2009 11.Leden 17:13 (R)Euphoria: Je v Milovicích nějaký podnik, kde po půlhodinové návštěvě nesmrdíte jak balíček cigaret? Třeba nekuřácká restaurace, nekuřácká část apod.;-\)
2009 3.Leden 13:17 kometa: (předchozí) (Re: Martina z 3.Leden 12:45): nechápu, co má tento příspěvěk co dělat s kouřením či nekouřením, myslím, že tento příspěvek má místo na jiné diskuzi
2009 3.Leden 12:07 admin Henry: :backtotopic:
2009 3.Leden 04:18 (R)Agemaister: (předchozí) (Re: Adina z 2.Leden 20:27): Henrymu držím palce.Udržet takovou zvěř v rámečku je hodně velký problém..To už značí jména typu: abc ,hjkl atd.Já bych je mazal i bez přečtení obsahu:-D
2009 2.Leden 20:27 (R)Adina: Henry proč to stále mažete, byly tady i horší příspěvky a nechal jste je bez povšimnutí. Takhle se nic nedovíme. Začalo to být docela zábavné. Myslela jsem, že mažete jenom aspirina :fie:
2009 2.Leden 19:43 11150: wow! velký úklid nastal..... jak na nový rok, tak po celý rok :-\)
2009 2.Leden 12:06 mutatanka: (předchozí) (Re: Slaybaby z 2008 7.Prosinec 12:58): Platim si za psa 500 kč za rok a hovna po ně uklízím takže město nestjíme vůbec nic ty by jsi měla platit taky za lidi kteří metou chodníky alespoň 500 kč na měsí.Opravdu nechápu proč já která po psovi uklízím usím platit a ty která neuklízíš po SOBĚ platit nemusíš...také nebudu uklízet po svém psovi a věřte že by mu stačilo pár měsíců a vypadalo by to tu moooc hezky jelikož má 65 kilo.Tak si umíte představit...;-\) no takže když hulíš ohni zadek a seber si ho....
2008 19.Prosinec 23:20 (R)Sheriff: (předchozí) (Re: kometa z 14.Prosinec 22:16): Taky jsou auta na alternativní pohon: LPG, CNG, palivové články ( vodík ), elektromobily...= no čmoud :-D Ty neškoděj nikomu...jen zpočátku naší peněžence....;-\)
2008 14.Prosinec 23:11 (R)Soja_: (předchozí) (Re: kometa z 14.Prosinec 22:16): tak tak, a duvod je vzdy mozne najit.
2008 14.Prosinec 22:16 kometa: (předchozí) (Re: Soja_ z 14.Prosinec 22:06): řidič by byl bez auta v p..... a kuřák bez cigaret taky, takže 1=1, ale dá se zvyknout žít bez obou věcí. Cigarety smrdí, auta také, vím jak to myslíš a máš samozřejmě pravdu, jen nechápu proč se tady někdo pořád do někoho naváží, je to všechno o lidech
2008 14.Prosinec 22:06 (R)Soja_: Paneboze, odpust blbcum, nevedi co cini...

Hele, jaky ucel plni auto? A jaky ucel plni koureni? Nechapem jak to moze niekto porovnavat.
2008 14.Prosinec 21:05 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 14.Prosinec 20:08): to je další extrém:fie:
2008 14.Prosinec 20:23 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 14.Prosinec 20:07): to je dotaz na nesprávném místě. Asi proto, že například rakovina plic je prokázána častěji u kuřáků než nekuřáků. U automobilů rozdíl není. tam jsou na tom všichni stejně :-D :thumb:
2008 14.Prosinec 20:08 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 14.Prosinec 16:59): Takže pokud bude kouření generovat nějaký zisk pro někoho jiného, pak bude v pořádku kouřit i v porodnicích?
2008 14.Prosinec 20:07 admin Henry: (předchozí) (Re: PeNik z 14.Prosinec 15:11): Zákonem kouřaní zakázáno proto, že to škodí i těm, co nekouří. Proč není zakázána jízda autem, když ta škodí i těm, co v tom autě nejedou?
2008 14.Prosinec 16:59 (R)Adina: (předchozí) (Re: slaybaby z 14.Prosinec 15:05): Zase jeden co nemá auto, protože všechny peníze prokouří. Proč si ničíte zdraví? A otravujete tím i naše. Já auto nemám, ale vůbec mi doprava nevadí. Buďte rád, že nebydlíte v Praze. Kdyby nejezdila auta, nemáte co jíst např. ;-\)
2008 14.Prosinec 15:11 (R)PeNik: (předchozí) (Re: slaybaby z 14.Prosinec 15:05): to není to samé. Kouření je zakázáno zákonem (na určitých místech), ale jezdění autem nikoliv. Zaťukejte si na hlavičku.:thumb:
2008 14.Prosinec 15:05 slaybaby: (předchozí) (Re: Marky z 14.Prosinec 11:09): jezdíš autem? ty, nebo tvuj manžel??? mě teda vadí, že mi to ničí zdraví, čuchám ten hnusnej smrad..to ti nepřipadá bezohledný vůči těm co autem nejezdí? to je to samý . . .nazdar
2008 14.Prosinec 11:09 (R)Marky: (předchozí) (Re: coopers z 13.Prosinec 15:26):Hmm, dobrý,nakonec se tu ze mě udělá úchylnej chlap?:fie: Né,chlap tedy opravdu nejsem:!: Mám úžasného manžela, který kvůli mě dokázal s kouřením seknout :thumb: A ať mi nikdo netrvrdí, že s kouřením přestat nejde. ONO KDYŽ SE NECHCE, TAK JE TO HORŠÍ, NEŽ KDYŽ TO NEJDE. Já tedy na kouření nevidím žádnou výhodu. Za hodně peněz si člověk luxusně ničí zdraví. Ale zas je to každého věc. Ať si klidně lidi kouřejí, ale měli by brát taky ohled na ty, co si zdraví ničit nechtějí. Toť vše.
2008 13.Prosinec 21:44 (R)Soja_: (předchozí) (Re: Mil z 13.Prosinec 17:59): ...Pokud vedení firmy jasně trvá na daných pravidlech a nekompromisně je vymáhá,..."
Buh zehnej kolektiv, kde k pohode vsetkych funguje anarchie. ;-\)
2008 13.Prosinec 17:59 Mil: Je to o jasných pravidlech. Např. taková firma OEZ má zákaz kouření v celém areálu firmy, takže zde nejsou problémy s kuřáky. Pokud vedení firmy jasně trvá na daných pravidlech a nekompromisně je vymáhá, lze hovořit o velmi dobrém pracovním prostředí;-\)
2008 13.Prosinec 15:26 coopers: (předchozí) (Re: Marky z 13.Prosinec 12:51): dle Vašeho příspěvku je patrno, že jste muž, tak nechápu, proč chodíte na dámské toalety...
2008 13.Prosinec 14:23 (R)Soja_: (předchozí) (Re: Marky z 13.Prosinec 12:51): Chtelo by to inteligentnejsi kolektiv, vid? ;-\)
2008 13.Prosinec 12:51 (R)Marky: Já kuřáky teda nesnášim. Většina z nich jsou pěkný prasata (hlavně ženský). Vidím to u nás v práci. Škodovka jim udělala kuřárny (na obou stranách haly), venku před halu jim dala lavičky a k nim koše, kam můžou odklepávat a házet vajgly. Jenže přece nebudou ty krávy líný mrznout venku a nebo chodit do kuřárny, když si můžou zalézt na záchody (které máme udělané do podzemí), dřepnout si na mísu a odklepávat kolem sebe. Takže nekuřák jako já jde pak na záchod, kde je začouzeno jak v putice, šlape v popelu a nemůže se tam ani vys.at protože by se udusil. Když pak člověk vyleze ze záchodu tak smrdí jako prase :wacko: Občas by to chtělo popřemýšlet, kde si kuřák zapaluje, protože ne všude se to dá pořádně vyvětrat a né každýmu ten smrad nevadí:!:
2008 13.Prosinec 12:23 jarda: (předchozí) (Re: jue z 12.Prosinec 11:34): ty vole ja myslim ze tobe to je jedno jakat...vyhuli
2008 13.Prosinec 11:33 prd: kdyby všichni nekuříci začali prdět kuřákům pod nos, možná by si uvědomili, že asi není něco v pořádku a něco tu smrdí.:-D
2008 12.Prosinec 11:34 jue: Já osobně si myslím, že taková pěkná, milá a hlavně ochotná kuřačka je k nezaplacení...pánové, že mám pravdu.
2008 12.Prosinec 10:35 coopers: jsem kuřák, a přítelkyně mi občas nechce dát pusu... ale ona zase má ráda česnek a syrečky,,, kdo je na tom hůř, pokud si odmyslíme zdravotní stránku věci?:-\(
2008 11.Prosinec 09:00 Jirin: (předchozí) (Re: citypolice z 9.Prosinec 12:50):reaguji na prispevek z 9.12.... na jedne strane jsou prijmy statu z dani za cigarety a druha stranka veci jsou penize vynalozene na lecbu nemoci spojenych s kourenim.... vsechno ma rub i lic a kazdy argument se da najit protiargument..;-\)
2008 11.Prosinec 06:56 slaybaby: (předchozí) (Re: Pavla z 10.Prosinec 06:37): od toho máme to domácí žvýýýýýýýýkáááání. Daleko větší amrad je, když si někdo po ránu nevyčistí zuby a pak na Vás třeba ve vlaku promluví, to je umění !
2008 10.Prosinec 10:30 joj: (předchozí) (Re: kiki z 9.Prosinec 12:26): Proč jste tak zakyslá a nenávistná?:\?: :\?: :\?:
2008 10.Prosinec 06:37 Pavla: (předchozí) (Re: slaybaby z 10.Prosinec 05:11): Hlavně ten úžasný dech....:-D
2008 10.Prosinec 05:11 slaybaby: (předchozí) (Re: kiki z 9.Prosinec 12:26): Chtěla bych vidět vaši vizuélní stránku, já tedy nemám ani šedivou pleť, ani žluté zuby.....za to vy jste si u příšpěvku nejspíše stoupla před zrcadlo....kde jinde by jste tuto informaci vzala? Kuřáci vám vadí, tak se snad nepřibližujete,aby jste prozkoumala zubní chrup ...? nebo ano???? a určitě ještě poprosíte o práska z cigarety, když už jste tak blízko :) JInak V8m přeji hezké Vánoce a ježíška, co si u Vás po cestě na peruti 10 x zapálí........
2008 9.Prosinec 17:20 Blondak: (předchozí) (Re: daffydd z 9.Prosinec 11:42): Já vás prokouk uz dávno:thumb:, ale koukám, že někteří vám na to ještě skáčou, hehe
2008 9.Prosinec 12:50 Nekurak: Jsem nekurak, ale jsem pro kuraky :thumb: , kdyz my to nebudou tlacit do hlavy, tak at si kouri. Jinak v restauraci uz vetsinou byva rozdeleny na kuraci a nekuraci, to me osobne prijde fer. Vam taky nic nikdo nezakazuje. Jinak zase dalsi pitoma diskuze, nechapu kdo tady TY diskuze vubec rozjizdi. Jeste jsem nevidela diskuzi treba o tom, jak se kdo tesi na Vanoce apod....tzn. nejake prijemne. Mate vsichni potrebu neco resit a napravovat. Ach jo. Zadne komentare nepotrebuji......:ok:
2008 9.Prosinec 12:50 citypolice: (předchozí) (Re: Ála z 9.Prosinec 11:37): Mě připadá, že jsou kuřáci diskriminováni nemyslíte? Takovejch peněz z nich má stát a my se jich ani trochu nezastaneme, nebýt jich tak je náš stát již na mizině. A další věcí je, že nebojujete proti ježdění aut, ty také znečišťují životní prostředí a taková smradlavá avie je určitě horší než kuřák na zastávce
2008 9.Prosinec 12:26 (R)daffydd: (předchozí) (Re: Anonymous z 9.Prosinec 12:24): tak to nekdy jako nekurak nejakym kurak rekni a uvidis
2008 9.Prosinec 12:26 kiki: (předchozí) (Re: daffydd z 9.Prosinec 11:42): další "raněný" kuřák, vy víte že píšete blbosti, jenom provokujete. Ten váš odporný kuřácký kašel, žluté zuby a šedivé obličeje mluví za všechno. Už vám ta vaše "svoboda" kouřit kdekoliv brzy skončí, to si pište.
2008 9.Prosinec 12:24 Anonymous: (předchozí) (Re: daffydd z 9.Prosinec 11:42): Jasne. Treba na tramvajovou zastavku.
2008 9.Prosinec 11:42 (R)daffydd: (předchozí) (Re: Ála z 9.Prosinec 11:35): nene .. to je tak.. sobecti jsou nekuraci, protoze lezou tam, kde se kuraci chteji venovat svemu...
2008 9.Prosinec 11:37 Ála: (předchozí) (Re: ahlam z 8.Prosinec 09:20): máte ode mě pochvalu, cením si lidí , kteří jsou ohleduplní:) děkuji Vám
2008 9.Prosinec 11:35 Ála: to , že je někdo závislý na kouření je jeho věc a myslím, že by měl brát ohled na ostatní , když už má problém se závislostí. narkomani si tak zalezou a píchaj si to potají a ne na věřejnosti a když si to dělaj na veřejnosti - lidi nereagujou dobře a je to v pořádku . Já nikoho svými závislostmi neobtěžuju a nelikviduju nikomu zdraví. asi tak a kdo ´potřebuje druhé obtěžovat kouřením , buddto by se měl zamyslet nad závažností své závislosti nebo minimálně nad svým sobectvím a bezohledností
2008 9.Prosinec 11:29 ÁLa: (předchozí) (Re: Slaybaby z 7.Prosinec 12:58): policajty na Vás, a pokutu 1000 kč a co nejdříve
2008 9.Prosinec 10:44 (R)Marky: [url=http://www.komik.cz/obrazky/992-kuraci-jen-podte/
2008 9.Prosinec 07:02 (R)slaybaby: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 8.Prosinec 12:48): me uz se pytel s Petkami válí 10 dní před vchodovými dveřmi, jelikož kontejner je fakt daleko.:thumb:
2008 8.Prosinec 14:09 (R)Soja_: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 8.Prosinec 12:48): bejvavalo. Zmena myslenia nie je prepinac ale proces. Pameta si este niekto cedulky v hospodach "zakaz pluvat na zem"? Ked stratili vyznam, cedule zmizli.
Tak nejak dufam, ze sa dozijem i doby, kedy bude neslusne vhodit pet-lahev do smesneho odpadu, ale teraz by som fakt rad videl mriezky na vajgle u kazde popelnice a popelnic o zdibet vic.
2008 8.Prosinec 14:06 ahlam: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 8.Prosinec 12:48): nemohu mluvit za sebe, mam ji primo pred vchodem, ale pokud popojdu kousek za barak tak "je v Milovicich zalostne malo kontejneru na PET a papir" :)
2008 8.Prosinec 12:48 admin Henry: (předchozí) (Re: ahlam z 8.Prosinec 09:20): Ale zase na druhou stranu souhlasim, ze kosu a popelniku je zalostne malo. Takze at se pak zase nikdo nedivi, ze jsou vajgly vsude. Znamená to, že když je žalostně málo košů na PET lahve, tak je pochopitelný, když ji hodim na zem?
2008 8.Prosinec 09:20 ahlam: koureni nevyresi zadne zakazy a prikazy. Je to jen ve slusnosti lidi. Jsem kurak. Kdyz kourim na ulici, tak si stoupnu tak, abych nikoho neobtezoval. Taky bych nemel radost, aby mi to nekdo funel pod nos. Co se tyce vajglu, tak jen nevychovany prase je hazi vsude mozne, neni lepsi si zapalit nekde u kose? Ale zase na druhou stranu souhlasim, ze kosu a popelniku je zalostne malo. Takze at se pak zase nikdo nedivi, ze jsou vajgly vsude. Osobne se mi libilo reseni kurackych zon na Mnichovskem letisti: cely vnitrni prostor letiste je poset sklenenymi boudami cca 2x3 m, ktere jsou silne ventilovany, takze nekolik cm od budky neni vubec nic citit ani pri otevreni dveri. Na zaver bych chtel jen upozornit, ze militantnost v jakykoliv nazorech se nevyplaci :)
2008 8.Prosinec 05:52 slaybaby: (předchozí) (Re: Soja_ z 7.Prosinec 21:45): Soja, máš pravdu . . . .někdo pije, někdo kouří, nikdy nesbírá ,,hovna" po svých mazlíčcích a někdo sedí spokojeně doma u televize. To, že kouřím je pouze věc mé slabé vůle v tom, abych přestala. Světm jsou kuřáci utlačovaní, zde v ČR ještě tolik ne. Ale všude po švětě jsou prostory pro kuřáky oddělené a každej z nás si může někam zalézt a cigaretu si dát. Samozřejmě, že souhlasím, že kuřáci na zastávkách jsou nechutní, taky by mi co by nekuřačce vadilo, kdyby mi někdo hulil po dnos, ale já řekla svůj názor ve smyslu, že tohle nedělám!
2008 7.Prosinec 21:45 (R)Soja_: Omlouvam sa za jeden vazne mysleny prispevok na milovickem foru.

Vsade sa riesia len cedulky "zakaz koureni", ukrajovani si nekurackeho susta v kurackem svete. Ale to je zcela spatne. Naopak, usilie by, podla mna, malo smerovat k sireniu tabuliek "misto na koureni". V hospodach, v dosahu zastavok, u niektorych verejnych laviciek. Normalni je "nekourit" a ne "kourit".
Mam podivne nazory? V motolskem areali to takto funguje.
2008 7.Prosinec 19:13 kiki: (předchozí) (Re: Mil z 7.Prosinec 19:01): nechápu jak to souvisí s kuřáky, kteří odhazují vajgly kam se jim zlíbí, já bych šla zpět k tématu. Brigádníci ať sbírají papíry a jiný binec. Kuřáky bych nahnala povinně na úklid vajglů. Všichni se obouvají do pejskařů, ale kuřáci to je extra humus :fie:
2008 7.Prosinec 19:01 Mil: (předchozí) (Re: kiki z 7.Prosinec 17:20): Ano, městská policie může za znečištění veřejného prostranství uložit pokutu do 1000 kč a pokud někdo nezaplatí, tak ho pošle na správní řízení na MěÚ Milovice, kde to může být podstatně více. Jinak na jaře začátkem dubna-jako každoročně se pořádá akce MěÚ Milovice, kdy dobrovolníci z řad občanů Milovic provádějí jarní úklid města, no moc lidí tam nechodí počet 20(z toho žáci základky, pár zaměstnanců města a je to všechno)vyjadřuje realitu zájmů občanů o své město;-\)
2008 7.Prosinec 17:20 kiki: (předchozí) (Re: Mil z 7.Prosinec 15:54): pomohla by nová vyhláška, ktará by upravovala chování kuřáků na veřejnosti.A pak následně městskou policii a pořádně mastné pokuty. Už vidím ochotné lidi, kteří chodí po Milovicích a sbírají vajgly po nechutných kuřácích. Já ve svém volnu relaxuji,nic venku nepohazuji,ale pokuď vy máte zájem makat, nic proti tomu.
2008 7.Prosinec 15:54 Mil: Pro všechny, město pořádá dobrovolné úklidy veřejného prostranství od různých nepořádků. Pokud někdo získá od města potvrzení, že se pravidelně účastní úklidu ze svého volna na veřejném prostranství, tak má samozřejmě právo cokoli a kdykoli odhazovat:-\)
2008 7.Prosinec 15:17 admin Henry: (předchozí) (Re: Slaybaby z 7.Prosinec 12:58): Věřím, že skutečně existují lidé s tímto způsobem uvažování, ale pevně doufám, že toto byla jenom nejapná provokace :roll:.