Veřejný dluh České republiky


 
2010 22.Únor 09:20 aceton: (předchozí) (Re: St@nda z 22.Únor 09:00): Taky znám jednoho finančního poradce, teď je jich jak hub po dešti. Jeho služeb určitě nevyužiju, ale Paroubek se Sobotkou by měli. U toho člověka se kombinuje biblicky smrtelně hříšná lakota s harpagonským škudlením typu korunka ke korunce. Samozřejmě mu chybí charakter a odvaha mít názor na cokoliv jiného mimo svým momentálních osobních zájmů a produktů, které nabízí. Těm je fanaticky oddán. Ale sockám s deseti uvěry a neschopností si je nějak uspořádat by určitě dokázal pomoct. Je to paradox, čím věší bída, míň peněz a víc Paroubků, tím víc finančních poradců. Úpadek dobrých časů - jako když supi začnou kroužit...
2010 22.Únor 09:00 (R)St@nda: (předchozí) (Re: já1 z 22.Únor 00:03): A ze na takovou "tupost" tedy reagujes? :-D
Nez nekomu vstoupis do diskuze zkus se priste podivat do jeji historie...odpadnou zbytecne otazky ;-\)
Jinak je videt, ze Tvuj skolitel odvedl dobrou praci :thumb: Drzis se asertivne sveho produktu a postupne se snazis potencionalniho klienta "zpracovat".
Budes pokracovat jeste chvilku a snad si od tebe i neco koupim :-\) Co jeste prodavas krome hypotek:\?:
2010 22.Únor 00:03 já1: (předchozí) (Re: St@nda z 20.Únor 12:07): Na takovou tupost se nedá reagovat ... Jako bych slyšel Jyrku, sice danému tématu prd rozumí ale bude napadat oponenty o 106 :thumb: .. Co se týká veřejného dluhu, co s ním mají společného hypotéky?
2010 20.Únor 12:07 (R)St@nda: (předchozí) (Re: já1 z 20.Únor 12:01): "Pokud jde o tu odbornost finančního poradce, mám na to certifikaci." :-D Koukam, ze jsem trefil do cerneho :-D
Diky moc, uz jsem se dlouho tak nezasmal :-D :-\) :-D :-\) :-D
Preju hodne spokojenych klientu :ok:
2010 20.Únor 12:01 já1: (předchozí) (Re: St@nda z 20.Únor 11:43): :-D 8-\) Opravdu jsi mě pobavil Brouku Pytlíku. Odborník na všechno St@nda. Divím se, že sis ještě nepořídil poradenskou firmu. To by bylo kšeftů ... a pak průs*rů. Že ty sis tu frontu, když rozdávali rozum vystál opakovaně? Ale nějak se to zrtlo, že? :-D ;-\) Paměť mi slouží dobře. Pokud jde o tu odbornost finančního poradce, mám na to certifikaci. A co máš ty? Jen plné pero "informací", které sis přečetl někde na netu. :wacko: 8-\)
2010 20.Únor 11:43 (R)St@nda: (předchozí) (Re: já1 z 20.Únor 09:14):
add 1. Je mi moc lito, kdyz ma tak mladej clovek takove problemy s pameti :-\(
add 2. Odhady cen nemovitosti nedelaji takovy dva tupci jako jsme my dva, ale kvalifikovani odbornici ;-\)
add 3. dlouhodobou vyhodnost HU nikdo nespochybnuje, kdyz si neuvedomuje potencionalni moznou "prus*rovost" s nedostatecne zajistenymi uvery nema vyznam to dal rozebirat. Situace trve uz vice nez rok a zmena je v nedohlednu :roll:
add 4. no comment
add 5. Asi budes jeden z tech finacnich "odborniku" co dokazi udelat ze zadluzeneho cloveka milionare :-D Muzu na tebe mit prosbu? Nezvon mi u bytu ani nevolej. Takovym podvodnickum neverim ani slovo :thumb:
2010 20.Únor 09:14 já1: (předchozí) (Re: St@nda z 20.Únor 00:47): A jéje.Pan Chytrý se zase projevuje.:ok:
1.kolik ti je,že jsi takový znalec socialismu?Já jsem si ho "užíval" víc jak polovinu života,tak se mě nesnaž poučovat.
2.pokud jde o odhady cen nemovitostí,jsou odhady a "odhady".
3.znovu opakuju,že hypotéka je dlouhodobý produkt.To co ty tu popisuješ se může projevit jen pokud půjde o spekulativní nákup nemovitosti s vidinou rychlého prodeje s předpokladem rychlého zisku.Z hlediska klasického pojetí hypotéky jsou to nesmysly.Píšeš o "špatném úvěru",ale asi nemáš ponětí o čem píšeš.Z pohledu klienta je hypotéka výhodným úvěrem.
5.O finančních produktech,finančním plánování a ostatních věcech s tím spojených toho vím dost a nemyslím si,že zrovna ty jsi expert,od kterého bych se měl nechat poučovat :-D
2010 20.Únor 00:47 (R)St@nda: (předchozí) (Re: já1 z 19.Únor 07:00): Vis houby co byl "socialismus" :-D
Ceny rohliku byly pevne stanovene, ale nemovitosti ne:!:
Dovolil jsem si pouze upozornit na skutecnost, ze jsou v nasem statecku desetisice nekrytych hypotecnich uveru.
Doslo k tomu diky kombinace 100% hypotek a prudkemu poklesu cen nemovitosti.
Co se tyce aktualnich cen doporucuji sledovat aktualni odhadni ceny, pripadne byt v kontaktu s odhadci nemovitosti.
Pokud nejsi schopen pochopit toto sdeleni nema vyznam pokracovat v dalsi diskuzi :-\/
2010 19.Únor 07:00 já1: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Únor 22:54): Další věc: na ten rozdíl v ceně prodaného bytu před dvěma lety a jeho letošním odhadem jsi přišel kde?Pokud by všechno mělo fungovat podle tvých představ,tak bychom tu zase museli mít socialismus - oficiálně neměnné ceny (které se stejně měnily).V tržním prostředí se ceny čehokoliv mění podle různých kritérií - např.nabídka/poptávka a vo tom to je.Předkládáš nám tu jenom svoje teze o tom co by - kdyby.
2010 19.Únor 06:59 já1: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Únor 22:54): Každý hypoteční úvěr za podmínek,které jsem uvedl je pro klienta výhodný.Nebo snad chceš tvrdit,že je výhodnější dávat 20 či více let peníze do nějakého spořícího produktu a pak za to tu nemovitost na stará kolena koupit?No to snad ne.Existují produkty,kde může klient získat slušný výnos,ovšem zase se jedná o dlouhodobé produkty.Za jediný výhodný krátkodobý produkt se dnes dá považovat jedině stavební spoření a pak v návaznosti na ně meziúvěr a úvěr ze stavebního spoření.Jinak tady mícháš hrušky s jabkama.Zajištění,odhady.U každé hypotéky se zpracovávají odhadní ceny dvě. Cena v daném okamžiku a předpokládaná cena budoucí.
2010 18.Únor 22:56 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 18.Únor 13:37): V tom pripade nema vyznam v diskuzi na dane tema pokracovat nacelniku ;-\)
2010 18.Únor 22:55 (R)St@nda: (předchozí) (Re: maryn z 18.Únor 09:12): Je to smutnej pribeh ... :-\/
2010 18.Únor 22:54 (R)St@nda: (předchozí) (Re: já1 z 18.Únor 07:09): Nechces tvrdit, ze hypotecni uver, ktery je zajisten aktualni cenou nemovitosti pouze z casti je dobrym uverem:\?:
Nezapomen, ze byt ktery se pred necelymi dvemi lety v pohode prodal za 1.400.000kc ma ted odhad 1.000.000kc.
Banky by teoreticky mohli po svych klientech chtit bud dozajisteni a nebo doplaceni rozdilu...prakticky by takovym krokem mohli zpusobit svym klientum i sobe nemale problemy...
2010 18.Únor 13:37 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 17.Únor 23:31): Souhlas se vším. A dál?
2010 18.Únor 09:14 maryn: (předchozí) (Re: St@nda z 17.Únor 23:31): k bodu 2: myslím že pokud to koupily na bydlení, tak až čas ukáže,jak moc se to vyplatilo, pokud to koupily na kšeft a chtěli to brzo prodat, tak máš asi pravdu
2010 18.Únor 09:12 maryn: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Únor 09:16): to není moc dobrá myšlenka, hypotéku si berou lidi, který si za ni ručí majetkem, státní dluh vytváří a schvalují lidi, který neručí za nic, o nic nepřijdou když to "nedopadne", a když se přijde na nějakou levárnu, tak jsou málem nesvéprávný :fie:
2010 18.Únor 07:09 já1: (předchozí) (Re: St@nda z 17.Únor 23:31): ad 1. naprostý souhlas ad 2. z pohledu dnešních cen to tak možná vypadá ale z dlouhodobého hlediska je tvoje tvrzení nesmyslné, nehledě na to, že míra inflace v poslední době překračuje úročení hypoték. Jinak špatný úvěr je takový, kdy úroky výrazně překračují předpokládaný výnos z jakéhokoliv spořícího či investičního produktu. A mezi ně hypotéky ( ani ty 100% ) v žádném případě nepatří.
2010 17.Únor 23:31 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Únor 10:42): Hele a co si napred vymezit pojmy :\?: ;-\)
Spotrebitelsky uver - uver na to co bude znehodnoceno opotrebenim ci spotrebou
Hypotecni uver - uver na koupi nemovitosti, v delsim casovem vyhledu znamena vyrazne zhodnoceni
Nerozumne zvolena hypoteka - je bud na predrazenou nemovitost nebo ma navolenou splatku blizici se a nebo prekracujici hranici moznosti dluznika
Rozumne zvolena hypoteka - nevykazuje znaky te nerozumne zvolene
Do niceho Te nikdo nechce vmanipulovat...za dane situace si na to stacis sam :-D
komentar:
1.opakujici se pujcky na spotrebu je zhovadilost a nema vyznam to vice rozebirat
2.mezi nerozumne se mohla dostat vetsina 100% hypotecnich uveru uzavrenych pred cca 2 lety, diky vyrazne mu poklesu cen :(
2010 16.Únor 13:38 (R)Waldemar: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Únor 09:16): Pozor,kazdy ji nema.
2010 16.Únor 10:42 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 16.Únor 09:19): "Věcný argument" mi zní jako pleonasmus. A "Rozumne zvolena hypoteka je dobrá" zase jako argumentace kruhem :-\), stejně jako tvrzení "Státní dluh je dobrý, pokud je správně načasován a dobře nastaven". V žádném případě bych se však nechtěl nechat vmanipulovat do pozice obhájce zadlužování ;-\).
2010 16.Únor 09:19 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Únor 09:16): To ale neni vecny argument:!:
Rozumne zvolena hypoteka je investice do majetku, ktery svou hodnotu behem splaceni navysi.
Statni dluh je pujcka na spotrebu:!: :!: :!:
Odpust mi ten vyraz, ale trvale na spotrebu si pujcuji jenom bezducha hovadka a nasi zakonodarci :roll:
2010 16.Únor 09:16 admin Henry: (předchozí) (Re: Petr z 16.Únor 08:50): Těžko si tu někdo může stěžovat na zadlužování, když má každej hypotéku ;-\).
2010 16.Únor 08:50 Petr: ;-\) ...skáče,skáče a zase skáče.Směrem nahoru,a to v Kč.Díky parlamentnímu divadlu.Které nás denně něco stojí.V Kč za odměny,konkrétně rovné 3 miliony.A páni volení zástupci se stále flinkají.A v modrorudooranžové parlamentní lavici se nám otevřeně do očí smějí.Místo aby schválili, ti páni pitomí napříč politickým spektrem, alespoň nějaké důležité zákony.Které by opatřením rychlost narustání veřejného dluhu zmírnily.A co na to říká Milovická veřejnost.Pravděpodobně nic,když k volbám chodí tak málo.Pravděpodobně to bere jako samozřejmost. 8-\) :wacko: 8-\)
2009 5.Červen 17:25 Světová : (předchozí) statistika
2009 5.Červen 16:27 Milovičák: ;-\)...to je opravdu nářez... viz odkaz 8-O :wacko:dluhové hodiny :wacko: 8-O