Autobusy do Lysé nad Labem

Podobná témata

Autobusové spoje do Prahy


 
2010 2.Prosinec 14:28 katka: (předchozí) (Re: Pavla z 2.Prosinec 14:08): Nejvtipnejsi je ridic, ktery v Lyse na nadrazi pravidelne kouri v autobuse a kouka na cestujici, kteri moknou/mrznou venku. Vzdycky prijede na zastavku asi minutu pred odjezdem a v autobuse je to jak v pajzlu. :wacko:
2010 2.Prosinec 14:08 Pavla: (předchozí) (Re: katka z 1.Prosinec 21:25): Máte pravdu, zdejší autobusy jsou jen pro silné povahy, zpoždění na Prahu neustálé, někdy i vynechal, no hrůza plně s Vámi souhlasím, proto jsme se zase vrátili do Prahy a doufámě, že byt v Milovicích prodáme dalšímu zájemci, který naletí na krásné řeči realitek, jak se tu nádherně žije.:fie:
2010 2.Prosinec 09:46 katka: (předchozí) (Re: Andula z 1.Prosinec 22:28): Budes se divit ale umim. Inkriminovany ridic nakonec dostal 500 Kc pokutu za to, ze nedodrzel jizdni rad. Zpetne se totiz zjistilo, ze odjel skutecne o deset minut driv. 8-\)
2010 2.Prosinec 09:12 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Andula z 1.Prosinec 22:28): :-D :thumb:
2010 1.Prosinec 22:28 Andula: (předchozí) (Re: katka z 1.Prosinec 21:25): A umíš hledat v jízdním řádu? Já tu bydlím 12 let, dojíždím autobusem do Lysé a za celou dobu jsem zažila asi 2x problém z důvodu povětrnostních podmínek - náledí a jednou začínajícího řidiče, který neuměl prodávat lístky.
2010 1.Prosinec 21:25 katka: (předchozí) (Re: benes z 1.Prosinec 20:02): No, nevim, jestli maji stiznosti smysl. Ja si stezovala nekolikrat a obvykle se mi dostalo odpovedi, ze na dispecinku uz nikdo neni a pokud je, tak to nikdo nechce resit. Ani jednou se mi nikdo neomluvil a to ani tehdy, kdyz autobus odjel o 10 min driv, venku bylo -17°C. Zdejsi autobusy jsou zkratka pro silne nervy.
2010 1.Prosinec 20:02 benes: To chce stěžovat ji u Dopravce a na každé bus.zastávce je dole telefon na dopravce!Bombardovat a stále!
2010 30.Listopad 18:41 (R)JaimeGiacobbe: To je pravda. Ranní autobus (odj. Arm-6.18, Top-6.21, Spo-6.24) jezdí docela často dřív. Proto raději nechodím k nám na Sportovní ale na Armádní, protože (třeba jako dnes) atobus jede místo v 6.18 v 6.16 a ujede mi. Tak si alespoň v klidu dojdu na Sportovní. :fie: :thumb:
2010 30.Listopad 17:57 onyx: Můj syn má vůbec problémy s autobusáky, o víkendu mu na Telecomu nezastaví, když čeká na bus do Lysý sám a nebo mu nechtějí uznat studentskou slevu o víkendu, kvůli který jsem mu zařídila měsíční kupon a čipovou kartu v Nymburce. Ta platí právě i o víkendu...prostě každý den v měsíci.
2010 30.Listopad 16:45 Kristýna: No jo, jenže to není o 2-3 minuty, ale kolikrát o 5 minut a to pak můžu jít rovnou pěšky až a vlak. Jindy zas - v minulém týdnu jel autobus asi o 7 minut později, takže nám vláček v 7:48 pěkně ujel před nosem. A to bylo v tom týdnu dvakrát po sobě.
2010 30.Listopad 10:52 Emil: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Listopad 09:39): Ráno dobrý, horší odpoledne. Ale ale na druhou stranu - autobusáci jsou solidární, počkají na dobíhající a to pak minutka k minutce...Ale když ujede před nosem, taky se to líbit nebude. Prostě choď o 2-3 min. dřív.
2010 30.Listopad 10:50 Volsty: (předchozí) já zas včera chtěl jet z telecomu v 18:26 byl jsem tam už ve 23 a autobus jel dřív!!!většinou chápu že jede dýl,ale dřííív????!!!!!
2010 30.Listopad 10:35 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Listopad 10:23): njn japonci z nás nebudou:-D
2010 30.Listopad 10:23 (R)Kikissek: (předchozí) (Re: kimcid z 30.Listopad 10:05): naštěstí už moc autobusem nejezdím, tak tohle už neřeším... Jde o zvyk :-D Zkrátka chodit na minutu přesně se nevyplácí
2010 30.Listopad 10:05 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Listopad 09:39): pár stížností na konkrétní linku a či autobusáka a už se to opakovat nebude;-\)
2010 30.Listopad 09:39 (R)Kikissek: (předchozí) (Re: Lukas z 30.Listopad 09:37): to není jen poslední dobou, některým autobusákům jsou zkrátka nějaké odjezdy a příjezdy šumák... :-\/
2010 30.Listopad 09:37 Lukas: Nejel dnes ten autobus, co má jet 6:21 z Topolové do Lysé nějak dřív? Spousta lidí zůstala na zastávkách. Jeli jsme potom pražákem, který byl narvaný, vlak 6:55 z Lysé jsme už nestihli a ten 7:25 měl zpoždění. Přijde mi to nebo je to tak, že ti autobusáci si poslední dobou jezdí jak se jím chce?
2010 16.Březen 00:27 benes: Dne 15.3.2010 ve 20.15.hod. jsme jeli Autobusem z Nádraží a na Armádní a řidičovy skákala cena 14.kč jak na Armádní tak i do Topolové!!Oni zdražili jízdné?Nám to prodával jako studenské což je za 10.kč.
2010 15.Březen 20:31 (R)Kikissek: a trable jsou zas tu, nebo ještě pořád? Nevyužil jste někdo náhodou dnes autobus z Milovic do Lysé, který měl jet v 18:45 ze zastávky Milovice, Balonka? Já tento autobus využít chtěla, ale bohužel jsem se ho nedočkala... Na zastávce jsem byla v 18:40 a do 19:00 rozhodně autobus neprojel, takže jedině.... že by jel dřív? Tak či tak, jak si to vůbec může dovolit?! :-x :-x :-x
2009 19.Říjen 12:22 -aa-: (předchozí) (Re: PeNik z 19.Říjen 08:06): Aha, ono se tady má někde registrovat? Pokud někdo touží mi něco napsat, ve Spojení Milovice - Lysá jsem již uváděl mail hugo.aa@seznam.cz. No a s tou chválou na moji adresu to tady zase tak nepřehánějte, kdo to má pořád číst.... Jinak nevěřící můžu uklidnit, ža autobusová linka zařazená do PID by poskytovala stejné, ba nejspíš i lepší služby, a to jak cestujícím z Milovic do Prahy, tak i lidem jedoucím jen z Milovic do Lysé nebo po Milovicích. Konec konců dopravce by s největší pravděpodností zůstal tentýž jako v SIDu.
2009 19.Říjen 08:31 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: PeNik z 19.Říjen 08:06): I vy můžete být v petičním výboru...;-\)
2009 19.Říjen 08:06 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 23:11): človíčka "Milovice-Praha" neznám, ale -aa- znám osobně a mohu potvrdit to, že opravdu jedná o člověka, který je odborník na dopravu v Praze a okolí včetně toho, že to je jeho práce. Docela i chápu, proč se neregistruje, protože když se někde něco řeší a měl by se registrovat, tak nevím jak by to dopadlo (jedno jméno, jedno heslo?).
2009 18.Říjen 23:54 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 23:11): Výborně! Můžes se ozvat na můj mail kicka.daniel@seznam.cz
2009 18.Říjen 23:11 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Milovice-Praha z 18.Říjen 23:05): A kam se muzu prihlasit?
2009 18.Říjen 23:08 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: Milovice-Praha z 18.Říjen 23:05): Blbě jsem to napsal myslel jsem nacionale ne iniciály;-\)
2009 18.Říjen 23:05 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 22:42): Já se také zajímám a je zajímavé že máš úplně jiné informace,to bych rád věděl odkud... Jinak si myslím že je uplně jedno jestli má člověk erko v kroužku nebo ne. A nikdo mi nic nevnuknul,je to můj nápad a -aa-,protože je odborník na dopravu v Praze a okolí,který se tím živí a tím pádem toho logicky ví víc než my dva dohromady,tak se snaží pomoci,jinak mu můžou být Milovice ukradený. Nevím proč bych měl tady dávat nějaké své iniciály,ty si pak může každý přečíst při podepisování petice. Jinak pokud máš zájem,můžeš i ty být v petičním výboru!
2009 18.Říjen 22:42 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Milovice-Praha z 18.Říjen 20:38): Praveze se o vec uz nekolik let z vicero uhlu zajimam.
Pokud by z necim takovym prisel PeNik nevidim duvod proc si to nevyrikat "z oka do oka"...najednou se tu objevi anonymni -aa- ktery vnukne myslenku stejne anonymnimu Milovice-Praha a ten najednou zaridi PID pro cele Milovice:\?: Je to krasna pohadka, ktere bych velice rad veril.
Stale nevidim, krome anonymnich nicku, jedineho garanta cele akce...je to snad pro dobro nas vse...je nejaky duvod se schovavat:\?:
2009 18.Říjen 22:27 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: Milovice-Praha z 18.Říjen 22:22): Toto platí pro všechny,mají li zájem být v petičním výboru,dobré by bylo kdyby to byl krom Milovic-Mladé i někdo z Božího Daru,jedná se i o zajíždění busu na toto sídliště,kde je v tomto směru doprava zoufalá respektive žádná.
2009 18.Říjen 22:22 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: Kikissek z 18.Říjen 21:51): Pokud chcete můžete být v petičním výboru,čím víc lidí tím lépe;-\)
2009 18.Říjen 22:05 milovice - praha: (předchozí) (Re: Kikissek z 18.Říjen 21:51): Pan -aa- nikoho nepřesvědčuje o své pravdě, nýbrž jen popisuje skutečnosti, protože je odborníkem na veřejnou dopravu v Praze a okolí. Samozřejmě petice je o tom, aby obyvatelé toto podpořili, nebo ne.
2009 18.Říjen 21:51 (R)Kikissek: (předchozí) (Re: Milovice-Praha z 18.Říjen 20:49): Já nenapsala, že zrovna já nechci měnit své zvyky.... To jste špatně pochopil.... Já jen, že tuto diskuzi sleduji a pan -aa- se tu stále snaží všechny (podle mě) přesvědčovat o své pravdě. Ale jak jsem pochopila, najdou se tu i tací, kterým vyhovuje SID. Já osobně SID využívám kvůli pohodlnosti a PID bych uvítala... Ale tohle všechno k ničemu nevede... řeči, spekulace, co kdyby... lepší je jednat, a až bude (pokud bude) petice, uvidí se kdo má jaký názor...
2009 18.Říjen 20:49 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: Kikissek z 18.Říjen 17:21): Já Vám bohužel nerozumím. nevím kde bydlíte,kam jezdíte,ale něco Vám povím. Např pokud jezdíte do Prahy a kupujete si kupon PID do 4 pásma a pak jezdíte např domů někam na Mladé a dnes jak píšete máte zvyk pak v buse SID platit 10kč tak je budete moci platit dál pokud máte peníze na vyhazování,protože v busu PID na Mladou Vám bude platit kupon do 4 pásma tak v buse už nic platit nebudete,takže Vás cestování bude stát uplně stejně a navíc by busy jezdily k vlakům i brzo ráno a pozdě večer i o víkendech což dnes neexistuje. Pokud cestujete jen z Milovic do Lysé tak ušetříte s PIDem 4kč,budete jezdit za 10kč ,místo dnešních 14kč v SIDu. Tak jak se vám líbí Vaše zvyky,které nechcete měnit???
2009 18.Říjen 20:38 Milovice-Praha: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 17:25): Kdyby jsi se to víc zajímal tak bys věděl že to proč v Milovicích je v PIDu integrován jen vlak a ne bus tak bys nemohl mít takové názory! Problem je na straně Krajského úřadu,který vymyslel svůj integrovaný system SID,který vlastně integrovaným systemem není a nepřeje si už rozšiřování PID na svém území,to jen ve zkratce,těch argumentů Kraje je víc,al je zbytečný to tady dál rozebírat. Můžu ti zaručit že preferování ČD v tom není.
2009 18.Říjen 18:09 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 17:25): jenže mě by to zajímalo, takže dost vytáček a prosím vysvětlení.
2009 18.Říjen 17:25 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 18.Říjen 17:19): To nerez, je to tu stejne jenom naprosto dlouha, neprehledna a neplodna diskuze "o necem" co se uz pred lety nepovedlo prosadit :-\(
Nevidim jediny duvod "to hovno" dal rozmazavat.
2009 18.Říjen 17:21 (R)Kikissek: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:59): Taky si myslím, že Vaše názory už tu moc nikoho nezajímají... Lidi mají snad svůj rozum a názory ne? Takže až bude (jestli bude) petice, uvidí se kdo ji podpoří a kdo raději dává přednost zvyklostem... Tohle nemá cenu si myslím...
2009 18.Říjen 17:19 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 17:11): že by došly argumenty pro opětovnou "matku"? Ať to čtu jak chci, nikde nevidím vysvětlení.
2009 18.Říjen 17:11 (R)St@nda: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:59): Omylani "do zblbnuti" snad neni potreba. Procti si me dnesni prispevky...treba pochopis a kdyz ne nic se nedeje :-D
2009 18.Říjen 16:59 -aa-: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 16:22): Tato skupina existuje, ale je to pro ni krajně finančně nevýhodné. Zařazením autobusů do PID by ušetřili částku, kterou nyní platí v tarifu PID. Čili tady by skutečně vznikl v systému propad tržeb. Díky velikosti skupiny těchto cestujících však zanedbatelný a rozhodně překonatelný díky jiným nárůstům tržeb. Tedy železnice skutečně o nic nepřijde. Nechápu kde jsi na takovou úvahu přišel a to bych zase potřeboval vysvětlit já.
2009 18.Říjen 16:57 -aa-: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 16:26): Až každý pochopí, přestanu omýlat.:-D Opakování matka moudrosti:!:
2009 18.Říjen 16:28 milovice-praha: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 16:22): Nemusí jezdit z Milovic do Lysé na kupon,můžou jet tuší za 10kč jízdenku pro 2 pásma/15 minut tuším že? Takže na tom ještě vydělají,dnes stojí 14kč v SID.
2009 18.Říjen 16:26 (R)St@nda: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:19): Omlouvam se, ale omylas tu stale totez z ponekud uzskeho pohledu...stava se tu z toho naprosto neprehledna diskuze :-\/
Nezbyva nez pockat na vyhlaseni petice, podepsat a pak cekat co se bude dit dal;-\)
2009 18.Říjen 16:25 milovice-praha: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:19): Přesně tak!:thumb:
2009 18.Říjen 16:22 (R)St@nda: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:12): Jeste jsi zapomel na lidi co si plati PID do Milovic a pak jedou od vlaku busem SID.
Dovolim si shrnuti...da se ocekavat potencionalni narust trzeb do PID od lidi co cestuji z Mlade do Lyse busem...ovsem pouze od tech kteri pokracuji dale smerem na Prahu. Tem co jedou pouze do Lyse se kupon pro dve pasme nevyplati.
V kazdem pripade pujde vzdy o pokles trzeb z PIDu pro CD a to vidim jako nejvetsi problem zacleneni busu do PID:!:
2009 18.Říjen 16:20 milovice-praha: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 15:59): Tak ono taky záleží jak se k petici postaví Krajskej úřad...:roll:
2009 18.Říjen 16:19 -aa-: (předchozí) Lze předpokládat, že taková opatření budou motivovat velkou část těch, kteří zatím tržby věnují benzinové pumpě, aby na vlak jezdili autobusovou linkou. Ta primárně pojede k vlakům do Milovic, protože vzdálenost z Mladé je zde kratší, tudíž za stejné peníze může jet více autobusových spojů, pouze u těch vlaků z Lysé do Prahy, k nimž není přípoj od Milovic nebo nejsou rovnou přímé z Milovic bude přípoj autobusem z Mladé do Lysé. Výsledek - u většiny cest bude mít tržby OAD i ČD, u menšiny pouze OAD. Spokojeni můžou být oba dopravci, nespokojená bude možná ta benzinová pumpa. Její tržby totiž odtečou ke dvěma jmenovaným firmám provozujícím veřejnou dopravu. Kdo by tady měl být nespokojen? ČD? Proč? OAD? Proč? Lidé? Proč?
2009 18.Říjen 16:19 -aa-: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:12): Tato skupina samozřejmě jezdí vlakem do Lysé, kde má od rána zaparkovaný svůj auťák, kterým jede na sídliště. Tržby tedy získává především místní benzinová pumpa. Co se stane, když nabídneme obyvatelům Milovic autobusovou linku, která je pokud možno od každého vlaku z Prahy odveze na sídliště? Tato linka se zařadí do IDS tak, aby bylo jedno, zda autobus na vlak navazuje v Milovicích nebo v Lysé. Vzhledem k tomu, že SID vlaky neumí, nezbývá než zařazení do PID. K tomu připočtěme skutečnost, že Lysá nad Labem pravděpodobně v dohledné době zakáže stání v ulicích kolem nádraží (po vzniku parkoviště P+R, které však zřejmě bude placené).
2009 18.Říjen 16:18 milovice-praha: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 15:59): Aha tak to jem špatně pochopil.
2009 18.Říjen 16:15 (R)PeNik: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:12): jezdí autem jako já? BINGO!!!
2009 18.Říjen 16:12 -aa-: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 16:06): Tak asi si budeme muset říct, jaká je pro ČD a OAD dnes realita na milovické lokálce. Část lidí je ochotna jezdit vlakem a pak na sídliště pěšky (= tržby získává ČD, zčásti přes jízdní doklady PID). Další část lidí je ochotna jet do Lysé vlakem a pak na sídliště autobusem v SID (= tržby získává za úsek Lysá - Milovice OAD). Nevýhoda je, že část trasy platí dvakrát, zejména při kombinaci jízdenky PID+SID. Nadto autobusová doprava není zajištěna zdaleka od/ke každému vlaku. A pak tu máme třetí část, poměrně velkou, které se nechce chodit pěšky, ale zároveň chce mít přípoj od každého vlaku a nadto nechce platit za zónu Lysá nad Labem dvakrát. Co dělá tato skupina?
2009 18.Říjen 16:12 (R)St@nda: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:09): "18.Říjen 16:02 (R)St@nda:"
2009 18.Říjen 16:11 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 18.Říjen 16:08): Jo zajimave by to bylo minimalne z pohledu, ze by obyvatele Milovic meli svou "mestskou a primestskou dopravu" v ramci kuponu PID ;-\)
2009 18.Říjen 16:09 -aa-: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 16:04): :\?:
2009 18.Říjen 16:08 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 16:06): já myslím, že to může být zajímavé pro všechny a ve finále by se z Milovic, mimo nocležny Prahy, mohlo stát i odstavné parkoviště, protože by všichni využívali nabízené služby :-D
2009 18.Říjen 16:06 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 18.Říjen 16:03): Pro cestuji to bude rozhodne prinos, pro CD ztrata a pro budouciho provozovatele busu to muze byt velmi zasjimave ;-\)
2009 18.Říjen 16:04 (R)St@nda: (předchozí) (Re: -aa- z 18.Říjen 16:00): Krome toho, ze CD prijdou o finance naprosto zadny.
2009 18.Říjen 16:03 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 18.Říjen 15:51): já myslím, že bus linka naopak může přivézt více cestujících oběma. Proč? Protože za jednu jízdenku budu moci jet na přípoj jak do Milovic (železnice), tak do Lysé (železnice) a nemluvě o tom, že by došlo ke spojení BD a obyvatelé by nemuseli platit za každé uprdnutí autobusu SIDu nekřesťanské peníze. Pak bych souhlasil i se zařazením Milovic do 4 pásma. Nyní bych preferoval spíše pásmo 3 (je to jen 5,5 km po železnici). Ovšem se zřízením PID linky jak bylo naznačeno (nevím jestli tu nebo ve vláknu o Spojení Milovice - Praha), tak pak bych velmi váže uvažoval i já o přechodu ze svého gumokolu na veřejný gumokol, který by mi poskytl stejnou službu (přípoj na vše a všude).
2009 18.Říjen 16:02 (R)St@nda: (předchozí) (Re: milovice-praha z 18.Říjen 15:56): Dobre tak jeste jednou a podrobneji:
Na PID mezi Lysou a Milovicemi se vybiraji urcite prostredky...rekneme,ze na dopravce PID je to 10.000.000kc mesicne. Ted celou castku inkasuji CD jako jediny PID dopravce.
Do PIDu bude zaclenen Bus a jeho provozovatel vykaze, ze se podili v 50% na doprave. V tomto pripade se prostredky rozdeli na polovinu a CD prijdou kazdy mesic o 5.000.000kc.
Je to pochopitelne:\?:
2009 18.Říjen 16:00 -aa-: (předchozí) (Re: milovice-praha z 18.Říjen 15:58): Já se musím zeptat St@ndy jaký v dělbě tržeb v rámci PID vidí problém?
2009 18.Říjen 15:59 -aa-: (předchozí) (Re: milovice-praha z 18.Říjen 15:50): Takhle jsem to neřekl. Návrh JŘ bude i kdybych ho měl vytvořit sám (není to tak složité). jestli ho někdo předloží radnici, to se uvidí.