Otazka pro muže - anketa


 
2010 18.Květen 14:06 job: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 18.Květen 13:52): kde je poptávka bude i nabídka.
2010 18.Květen 13:52 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 18.Květen 12:29): "Je TOTO pravda?:-\/"
2010 18.Květen 12:29 (R)kimcid: jak zněla otázka???
2010 18.Květen 12:12 ála: (předchozí) (Re: :-\) z 18.Květen 11:26): neomlouvejte se -v diskuzích se stává, že někdo něco špatně pochopí.
2010 18.Květen 11:26 :-): (předchozí) (Re: ála z 18.Květen 08:37): Tak to se omlouvám, tak jsem to nemyslela. Naopak obdivuji každou maminku, že zvládá své dítě nebo děti :-\)
2010 18.Květen 08:37 ála: (předchozí) (Re: :-\) z 17.Květen 20:08): Naopak znám dost mužů, kteří by nesnesli mít doma "rovnocenného partnera" a chtějí spíš najít v jedné osobě především matku a pečovatelku pro své děti ....MĚ BOHUŽEL TAHLE VĚTA TAK VYZNĚLA....tak jsem ráda, že je to jen nepochopení:)
2010 17.Květen 20:08 :-): (předchozí) (Re: ála z 17.Květen 17:35): Prosím přečtete si to ještě jednou, já s tím také nesouhlasím.
2010 17.Květen 17:35 ála: (předchozí) (Re: :-\) z 14.Květen 15:41): nesouhlasím s názorem, že rovnocený partner pro chlapa je jen kariéristka.... Jsem budoucí matka, starající se o domácnost a přesto si myslím, že jsme v manželství s mužem rovnocení...Jen máme každý jiný úkol , aby to prostě fungovalo...
2010 15.Květen 12:19 Olina: (předchozí) (Re: Katka z 15.Květen 09:19): :-D :-D :-D :ok:
2010 15.Květen 09:42 Sirpetr: (předchozí) (Re: Katka z 15.Květen 09:19): Olinka je roztomilym dukazem toho, co z zeny, bezne to objektu touhy, lasky a ucty muzu dokaze udelat nenaplneny zivot. Kazdy je sveho nestesti strojvedoucim a i ona si treba jednou najde zpusob, jak se realizovat i bez livance, ktery vas tak zaujal. Nechal bych prosim Olinku bez komentare, v par radcich nesmyslneho textu ukazala vsechno, proc si muz prestava zeny vazit a to sem asi nepatri. Pojdme zase plkat o delkach, sirkach a penezenkach. Neurazejme sebe, ani ostatni, pak to konci jen trapnostmi o sladkem pecivu.
2010 15.Květen 09:19 Katka: (předchozí) (Re: Olina z 14.Květen 23:07): Podle slovníku a veršíku s lívancem ve vašem příspěvku bych řekla, že už u vás nějaká újma proběhla. Proč máte pocit, že když s někým nesouhlasíte, musíte se ho pokusit alespoň urazit? Já s ním v mnohém také nesouhlasím, ale shodit sebe samu takhle ubohým výkřikem, bez nějakého obsahu, to bych se styděla. Nemáte třeba pocit nějaké nedoceněnosti? Vy jste od života čekala nějakého toho milionáře, on nepřišel a teď jste zatrpklá? Nic si z toho nedělejte, já také nepřehazuji manželovo peníze vidlema, ale to ještě neznamená, že ze sebe musím dělat buranku. Svlékněte tepláky, zajděte třeba na kosmetiku, sundejte těch pár kilo nadváhy co máte a uvidíte, že se vám hrdost i sebevědomí vrátí samo, i bez veršíků s lívancem. Vážně.
2010 14.Květen 23:07 Olina: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 17:24): Ty tvoje žvásty jsem ze začátku četla. Teď už ne !! Tebe pravděpodobně doma asi nikdo nepustí ke slovu a tak se potřebuješ vypovídat. Číst tě dále tak utrpím psychickou újmu. Kec mec lívanec. Chtěla bych tě mít doma ......:fie:
2010 14.Květen 17:24 Sirpetr: (předchozí) (Re: Veky z 14.Květen 17:10): Ale my si nerozumime, ja to prece nemyslim zle, pisu, ze je to proste prirozenost, ze to priroda tak zaridila a zaridila to tak rozumne. Nikde jsem nenapsal, ze modelky jsou prostitutky. "Zajistovatele" modelky potrebuji ale jisteji, nez treba politicka, ktera se prolezela az do parlamentu, zatim co ta politicka muze byt politickou pri dostatecne pruznosti do 100 let, modelka dlouho modelit nebude... Nikoho urazet nechci, ani nikomu ublizit, jen chvalim moudrou matku Prirodu, ze to zaridila, tak jak to zaridila. Muzeme si tady pismenkovat do soudneho dne, ale kazdy den budeme potkavat nesourode pary, kde lasku a uprimny vztah lze jen tezko hledati. Pozor, nerikam ze u paru ze zdejsiho Coopu neb Kiku to neplati, bavime se o spolecnosti barevnych papirku.
2010 14.Květen 17:12 job: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 16:54): Ale to přece není jen o té holce,ale především o tom soustružníkovi.Jestli je to takový frajer že vydejchá kariéru svojí milé,její lepší příjem,nebude dělat žárlivé scény a vyžadovat teplé večeře tak nějakou šanci mají,jinak ne!
2010 14.Květen 17:10 Veky: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 16:54): Proč zajišťovatele? Když už jste konkrétně označil modelky za prostitutky, tak ty rozhodně zajišťovatele nepotřebují. Nezůstanou spolu, protože on nesnese, že s ním už ona netráví tolik času, je centrem pozornosti a točí se za ní kde kdo, přestane jí věřit. A ona se na něj vykašle a najde si někoho jiného.
2010 14.Květen 16:54 Sirpetr: (předchozí) (Re: Veky z 14.Květen 16:38): No, tak ze piseme oba to same - muz neco umi, treba fotbal, hokej, golf, nebo je ve spravne strane a je poslancem, tak ma penize, zene prirozene imponuje a ona si ho vybere, jako sveho zajistovatele. Potud se shodneme. Potlesk. Tak a teoreticka situace - jiste znate souteze Miss, jiste vite, ze zadna s finalistek po tom, co se do finale dostala, se svym patrnerem nezustala - poznala jiny svet, svet barevnych papirku. Ted trochu uvazujte, ale realne, hezka divka ma za pritele toho nejsikovnejsiho soustruznika z Kovony o kterem kazdy vi, jak ma zlate ruce, tedy ze neco umi, je hodny, pozorny, mozna hezky, pak se z divky stane finalistka Miss a potka dobre zajisteneho obchodnika treba s kaktusy, ci radniho Prahy1. Co myslite, zustane s tim sikovnym soustruznikem?
2010 14.Květen 16:38 Veky: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 16:00): Tak si nějak nejsem jistá, jakou přirozenost žen tady vy obhajujete:D Ne vždycky je to, že je žena se starším, o penězích- to, že je bohatý, je jen důsledek toho, že něco umí a dokázal, už to o sobě ví a tím imponuje. To, že je muž krásný je sice hezký bonus, který potěší, ale když používá mozek, tak je to mnohem lepší:)
2010 14.Květen 16:28 :-): (předchozí) (Re: :-\) z 14.Květen 16:20): hmmm....tak spíš jste :-\)
2010 14.Květen 16:20 :-): (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 16:00): :-\) :-D :-D Pobavil jsme mě...něco na tom určitě taky bude....až na toho hokejistu ;-\)
2010 14.Květen 16:00 Sirpetr: (předchozí) (Re: :-\) z 14.Květen 15:41): Nebylo-li by chlapu, poptavajici klasicke prostitutky, nebude prostitutek. To mate naprostou a nevyvratitelnou pravdu. Jako drogy - nebude-li narkomanu, nebudou v jiste pustine, kde ted amici zavadeji terorem "demokracii" pestovat mak - zakon poptavky, tak to je. Zen se tady prece zastavam - ony za sve chovani nemohou, je to jejich prirozenost, zarizena prirodou. Je naprosto logicke, ze si zena jako zivitele vybere muze zajisteneho a bohateho, nez krasneho lec chudeho (s tim pak provadi to, co se ji s tim prvnim jevi byti lehce nechutne...). Je to mechanismus prirody zajistujici preziti rodu. Krasna a chytra zena ktera tvrdi, ze ona by to nikdy neudelala neni bud krasna, nebo chytra, nebo proste nepotkala toho praveho hokejistu.
2010 14.Květen 15:41 :-): No já jsem si spíš myslela, že se náš žen někdo trochu zastane..:-\/ Je ale jasný, že se to nenechá říkat až tak moc obecně..Třeba já sice žádného hokejistu osobně asi neznám, ale tak nějak cítím, že bych ho mít doma vůbec nemohla. !!!Naopak znám dost mužů, kteří by nesnesli mít doma "rovnocenného partnera" a chtějí spíš najít v jedné osobě především matku a pečovatelku pro své děti (a PRO SEBE) a uklízečku pro dům...a večer možná i nějakou trochu perverzní milenku. Opravdu znám chlapy, co doma rozhodně nechtějí "kariéristku", ale chtěj si rodinu zaopatřit sami. Závěr: Kdyby nebylo takových chlapů, nebylo by níže popsaných žen :-D Takže vlastně za všechno můžou takto poptávající chlapi :-D ;-\) 8-\)
2010 14.Květen 15:21 zlatokopka: (předchozí) (Re: zina z 14.Květen 15:14): blbě jsem to nazvala, každý je určitě rád, že nemusí počítat každou kačku,ale jsou i ženy,které pro peníze udělají cokoliv a né jen ženy;-\)
2010 14.Květen 15:17 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 15:12): JJ je na tom dost pravdy
2010 14.Květen 15:14 zina: (předchozí) (Re: zlatokopka z 14.Květen 14:58): A ta co má ráda peníze není slušná ? :ok:
2010 14.Květen 15:12 Sirpetr: (předchozí) (Re: zlatokopka z 14.Květen 14:58): A jiste si to ti muzi mysli nepravem...:-D :!: Ne, je to tak, proste zeny tahne uspech a penize, tak to je, neni to vec moralky, zaridila to tak priroda a zeny za tuhle "jednoklientovou" prostituci nemuzou, neni se nad cim pohorsovat - je to zarizeno tak, ze se zena podvedomne snazi zabezpecit sebe a svoje deti a v tom ji spise vypomuze ligovy hokejista, nez delnas z Kovony. Je to moudrost prirody. Stejne je to zarizeno i pri plozeni potomku, zene k aktu staci lehnout a myslet na jineho, sice chudeho, ale hezkeho, muz k tomu potrebuje trochu atraktivity protejsku (tedy dnes si vypomuze modrou pilulkou...). Opravdu na tom neni nic pohorsujiciho. Muzi atraktivni, ale chudi budou milenci a muzi bohati budou manzele...
2010 14.Květen 15:08 (R)kimcid: (předchozí) (Re: zlatokopka z 14.Květen 14:58): to je touhle blbou dobou:-\(
2010 14.Květen 14:58 zlatokopka: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 14:40): zpět k tématu,ať není zle:-D .Já bych ale všechny mladé ženy neházela do jednoho pytle,jsou i slušné,které vědí co peníze dokážou....Musím ale říct,že si to dnes o nás myslí většina mužů:cry: (to,že jsme zlatokopky:\?: )
2010 14.Květen 14:40 Sirpetr: (předchozí) (Re: zlatokopka z 14.Květen 14:34): no mozek.... s mozkem jsem "to" jeste nedelal... ale smazeny mozecek, nebo s vajickem... hmmmm
2010 14.Květen 14:34 zlatokopka: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 14:15): jo,jo pravda pravdoucí:thumb: ,ale fakt....já bych se Pakloubka nedotkla ani za 50milionů,ale třeba má opravdu sexy mozek jak tvrdí ta jeho a mozek je hodně důležitý;-\)
2010 14.Květen 14:15 Sirpetr: (předchozí) (Re: zlatokopka z 14.Květen 13:55): To je ale tim, ze Pakloubez zverejnil jen oficialni prijmy.... Kazda by chtela hokejistu, kazdy by chtel modelku... pak se rano probudime, podivame vedle sebe a jdeme se.... nasnidat.
2010 14.Květen 13:55 zlatokopka: (předchozí) (Re: Sirpetr z 14.Květen 13:46): já byvh Ručinskýho chtěla i jako soustružníka;-\) Jo a Pakloubková zveřejnila svoje přijmy za minulý rok a vydělala víc než Pakloubek:thumb:
2010 14.Květen 13:46 Sirpetr: (předchozí) (Re: :-\) z 14.Květen 13:35): Ale jiste ze ano. Kde zijete clovece? Vzala by si Pakloubkova Pakloubka, kdyz by byl soustruznik? Modelka fotbalistu, ci hokejistu, kdyz by hakovali u stroje za dvacku mesicne? Rozhlednete se po okoli a za domaci ukol najdete dvacet financne motivovanych "lasek". Kdyz nebudete pospichat, zabere vam to tak deset minut... Rika se tomu prostituce s jednim klientem a je to naprosto bezny (a dokonce lekarsky zduvodnitelny) jev.
2010 14.Květen 13:35 :-): Je TOTO pravda? :-\/
2009 2.Listopad 08:12 tulak: (předchozí) (Re: Soja_ z 30.Říjen 14:51): Cela moje tchyne...Buchty pict neumi,zato silikonky v jeji veku opravdu jsou reprecentacni.
2009 1.Listopad 20:10 mamka: (předchozí) (Re: daffydd z 1.Listopad 20:05): Děkuji za reakci..už mizim. :-\)
2009 1.Listopad 20:05 (R)daffydd: (předchozí) (Re: mamka z 1.Listopad 20:01): ne ja jen chtel rici ze sam sebe nefotim
2009 1.Listopad 20:01 mamka: (předchozí) (Re: daffydd z 1.Listopad 18:30): Ty by jsi zatahoval břicho..už by bylo jasný, že se fotíš pro celý Milovice-
2009 1.Listopad 18:37 rene: (předchozí) (Re: mamka z 1.Listopad 09:45): Dyť je má pěkný!
2009 1.Listopad 18:30 (R)daffydd: (předchozí) (Re: mamka z 1.Listopad 09:45): leda ze by ji mne prisla vyfotit
2009 1.Listopad 09:57 voloďa: (předchozí) (Re: mamka z 1.Listopad 09:45): Za tohle dávám 100 bodů:thumb:
2009 1.Listopad 09:45 mamka: (předchozí) (Re: daffydd z 30.Říjen 12:49): Ještě by se s tím dalo něco dělat, má tak ošklivý prsa, protože je oplácaná. Tak 15 Kg dolů a měla by postavu jako víno. Hele ale nemusel jste ji tu takhle vystavovat..jestli jste frajer, dejte sem svou fotku v plavkách a takhle zblízka a stejně přiblble se u toho culte. A ve stejné velikosti tu fotku prosím. Děkuujemeee :-\)
2009 1.Listopad 09:29 Žena: (předchozí) (Re: Romantik z 30.Říjen 11:35): No to je asi trošku moc, lidé spolu nezůstavají kvůli hypotékám. To je možná tvůj názor, když manželství nepotřebuješ. Ale chlapi taky stárnou, plešatí a tak podobně, takže to není jen o tom, že on zdrhá do hospody, či garáže. I žena může mít milence tak, aby o tom muž nevěděl.
2009 30.Říjen 20:36 missaa: Ježíš to je strašný. Stojí to docela dost peněz co ta operace. škopek by řekl: Víš kolik by za to bylo bas 12% :-D
2009 30.Říjen 14:51 (R)Soja_: (předchozí) (Re: mcquak z 30.Říjen 14:38): Neco takoveho v lepsim pripade?
Obrázek

A par dalsich motivacnych: http://images.google.cz/images?q=old+breast+implants
2009 30.Říjen 14:38 (R)mcquak: (předchozí) (Re: holubička z 30.Říjen 14:34): Nehledě na to, že dneska ještě nikdo neví, co ten silikon v tělě způsobí za těch třeba 30 - 40 let.
2009 30.Říjen 14:34 holubička: Jedna známá si nechala udělat taky silikonový prsa. Ale moc si jich neužila,protože jí to pořád hrozně bolelo, hnisalo, ... Nevím přesně co byla příčina. Nakonec jí je museli po velmi krátké době vyndat. Ten její jí na ně ani nestihl šáhnout, protože jí skoro furt boleli. Takže peníze jí nikdo nevrátil a prsa taky nemá. Když už, tak jsem koukala že dneska se už jenom nevkládají implantáty ale píchají se do prsou nějaký injekce. Dneska toho je asi vícero. Jinak v práci s chlapa probíráme různý věci a zrovna silikonovou krásku by nechtěl mít doma skoro žádnej. Pokud není plochá jako baterka, tak bych jí to asi rozmluvila ;-\)
2009 30.Říjen 13:25 (R)daffydd: (předchozí) (Re: Soja_ z 30.Říjen 13:05): mas recht, to fakt silikon neni :-\)
2009 30.Říjen 13:05 (R)Soja_: (předchozí) (Re: daffydd z 30.Říjen 12:49): Obavam sa, ze Tvoja ukazka nema nic spolocneho so silikonom, spis by mi to sedelo do kontextu zasob na 2-tyzdennu vypravu karavany pousti...
2009 30.Říjen 13:02 Romantik: (předchozí) (Re: daffydd z 30.Říjen 12:49): No jo, v Milovicich ta priroda proste buji uplne vsude... Boze, to je romanticke! Ale tuhle velikost te zajemkyni o zvetseni nedoporucuju.
2009 30.Říjen 12:49 (R)daffydd: (předchozí) (Re: Soja_ z 30.Říjen 11:44): kdyz uz .. Obrázek
2009 30.Říjen 11:51 Romantik: (předchozí) (Re: Soja_ z 30.Říjen 11:44): Idealni milovicka manzelka .-)
2009 30.Říjen 11:44 (R)Soja_: Zpet k tematu!
Obrázek
2009 30.Říjen 11:35 Romantik: (předchozí) (Re: Ajax z 30.Říjen 11:22): Ja se priklanim k tomu, ze pro manzelstvi jsou dulezite jine parametry. Viz to vareni, pece o cokoliv apod. Pak samozrejme milenka, o ktere zena nevi. Mne osobne by manzelstvi nic neprineslo, ja ho nepotrebuju. Nekdy to z tech chlapu uplne kape, kdyz se clovek podiva na nejakou 40letou dvojici: "Bylas oskliva, uz kdyz jsem si te bral, uz deset let te mam plny zuby, ale uvarit umis, na rodicaky chodis, a tu hypoteku bych sam platit nezvladal... A ted jdu do hospody nebo se zasiju v garazi."
2009 30.Říjen 11:22 Ajax: pro sebevědomí té ženy je to určitě důležité. Na druhou sranu je fakt, že prsa, která nemění tvar, ani když si žena lehne se většinou mužům nelíbí. Lepší by bylo, kdyby onen pán dával více najevo své ženě, že se mu líbí tak jak je a tím probudil její sebevědomí. Ve finále pak chlapy stejně víc zajímá, co má žena v hlavě a jestli umí vařit. Silikonových krásek je dost v časopisech a v televizi, chlapi se rádi podívají, ale to co mají doma, je pro ně stejně víc, než sto silikonových krasavic dohromady.
2009 30.Říjen 10:50 Romantik: (předchozí) (Re: Milka z 30.Říjen 08:57): Prsa jeho manzelky v poradnem dekoltu se mimo jejich byt stavaji soucasti verejneho prostoru. Ale tak on ten dotaz urcite nemyslel. Vzdycky me bavi v MHD, jak chlapi cumi po atraktivnich zenach, casto je tim duvodem prave uzasny dekolt, napul slintaji a zapominaji se, jenom aby pak tvrdili, ze nejake vyzyvave coury je prece vubec nezajimaji. Proc je porno plne silikonovych ukazu tak oblibene? Ja te zene fandim, dela to kvuli sobe a svym pocitum, ted uz je asi jen ve fazi, kdy potrebuje z mnoha stran ujistit, ze se rozhodla spravne. Otazka je, co to udela s psychickou pohodou pana, ktery zalozil tuhle diskusi.
2009 30.Říjen 10:36 Milka: (předchozí) (Re: Sklerotik z 30.Říjen 09:26): Proč, paní má pravdu, co je nám do jejich soukromí a jaké má paní prsa?
2009 30.Říjen 10:25 Jarda: Take hlasuji pro normalni! Nejak ma proste prsa mala, nejaka vetsi, nejaka akorat a kazdemu se dle me neco libi, takze neni duvod. Na druhou stranu ale souhlasim s nazorem, ktery tady je, ze pokud to opravdu zenska moc chce a necha si udelat prsa tak akorat, hodne ji to po psychicke strance pomuze, kdyz se sebou predtim byla naprosto nespokojena a radsi si svlekala tricko treba jen pod perinou...
2009 30.Říjen 09:38 Alena: (předchozí) (Re: yzž z 29.Říjen 13:35): dík za anketu...ale stejně to potřebuije každá ženská slyšet přímo o sobě..... protože ty časopisy a podobný krávoviny , co čteme nám motaj hlavu ...jinak po operaci prsou bývají jizvy/a dělají se v těch jizvach uhříky.../
2009 30.Říjen 09:26 Sklerotik: (předchozí) (Re: Pavla z 30.Říjen 08:59): Vraťte se zpátky na píseček.
2009 30.Říjen 08:59 Pavla: (předchozí) (Re: Milka z 30.Říjen 08:57): Nechce si také Vaše žena upravit vaginu??????:fie: