Zákaz KSČM?

O čem se diskutuje?

Zrušit KSČM? 76 důvodů

"Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl." François-Marie Arouet (Voltaire)

Anketa

Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon?

Přejít na Anketu


 
2011 27.Červen 00:01 Ano: (předchozí) (Re: pavel z 26.Červen 23:58): :ok:
2011 26.Červen 23:58 pavel: :roll:Ano,ano,ano."Významný den: Den památky obětí komunistického režimu."Hodně štěstí,k zakázání propagace komunistický.Už nikdy prosím tolerovat bolše-vlky v České zemi! :ok:
2011 16.Duben 08:18 Jiri: (předchozí) (Re: Jaroslav z 15.Duben 23:50): A vy myslíte, že ti konkrétní jednotlivci tam ještě jsou? Svině jsou svině ať je jakýkoliv režim a jen se realizují tam, kde jim to přináší výhody nebo jen získají úžasný pocit moci. Vetšina se již nejspíše realizuje jinde. A kdyby ne, zaniknou zákazem jedné strany i svině?
2011 15.Duben 23:50 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 15.Duben 23:15): Já vím,že budou,ale pochop mě,když ty hajzlové zmizí alespoň zdánlivě z polit.scény tak to pro mě bude jistá satisfakce.Bavíme se o ortodoxních,ne o vychcánkách.Já dojel na na těch kteří tomu asi věřili a byli schopní se chovat opravdu hůř než fašisti.Kamaráde já bych ti mohl vyprávět.Když mě bylo asi třicet tak to už byli jenom vychcánkové,kteří nabízeli výhody už ne za spolupráci ale stačilo by jim kdybych nechodil na schůze ROH nebo alespoň tam držel hubu.Jsem zaujatej ale vím proč. Zase jsem se rozkecal tak se omlouvám.
2011 15.Duben 23:15 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 15.Duben 22:35): Chceš nějak naznačit, že když se komunisti zakážou, tak už nebudou, jo? :-D
2011 15.Duben 22:35 Jaroslav: (předchozí) (Re: karel z 15.Duben 19:45): Karle,nezlob se,ale pro mne je zrušení komunistů jakýmsi zadostiučiněním.Víš mě a mé rodině hodně ublížili.Já vím,že se tímto na současné situaci moc nezmění,ale pochop mě.Jsem už dost starej a chtěl bych alespoň jednou otevřít bublinky a zařvat: KOMUNISTI NEJSOU.
2011 15.Duben 22:05 (R)daffydd: (předchozí) (Re: karel z 15.Duben 19:45): on to Churchill sliboval lidem
2011 15.Duben 19:45 karel: (předchozí) (Re: petr z 11.Duben 09:09): W.CHurchil při svém zvolení sliboval pot,krev,slzy a dřinu,jenomže on to sliboval politikům.Naši politicitoto všechno připravili lidem a sami jenom kradou a řeší hovadiny,všechny bývalí komunističtí pohlaváři jsou nalezlí v jiných stranách a devastují stát vesele dál.Ted už je opravdu směšné požadovat zrušení této strany
2011 11.Duben 23:11 Véčkař: (předchozí) (Re: kimcid z 11.Duben 07:21): Myslím,že to není tak úplně pravda.Kdo chce do VV tak čeká rok a musí podepsat,že nikdy nebyl komunista.
2011 11.Duben 22:02 Jaroslav: (předchozí) (Re: laura z 10.Duben 21:34):Ano ,rychle a řezat a řezat.Hodně, mokrým koženým opaskem přez zádel.Já to od komunistické Veřejné Bezpečnosti jednou takhle dostal přez holé břicho.
2011 11.Duben 09:09 petr: :roll:"K"am "S"oudruzi "Č"acher "M"achři ??? Kam s Vámi všemi?? Když jste se nám tak hezky sametově prostoupili,po roce 1989 v České zemi,směrem na všechny uskupení a strany.:wacko:Potom všem co dokázali českoslovenští soudruzi vykonat tak důkladné čachry machry,během dvaceti let svobody.Není na tom něco divného,nakonec těm ničenům ještě zakazovat jejich oficiální českou stranu "KSČM" ? Zloděj křičí chyťte zloděje,abychom nakonec my všichni oběti zjistili.Že ti pravý bolševici nám vládnou nikoliv na levici,ale na pravici.Ať žije pravý Český Kalouskov,promiňte mi ten výraz.Chtěl jsem napsat pravý Český Kocourkov.:wacko:
2011 11.Duben 07:59 admin Henry: :backtotopic:
2011 11.Duben 07:21 (R)kimcid: (předchozí) (Re: laura z 10.Duben 21:34): to už je dávno pryč teď si říkají ODS,ČSSD,VV atd.atd.
2011 10.Duben 21:34 laura: Pryc KSCM!!
2011 7.Duben 23:38 Jaroslav: (předchozí) (Re: Jimmy z 7.Duben 22:11):Já bych ho nedráždil. Zpět k tématu prosím. Možná trošku jo.
2011 7.Duben 22:11 Jimmy: Ten Henry to je nejakej prdlouš ne?
2011 1.Duben 23:25 Jaroslav: (předchozí) (Re: petr z 1.Duben 13:18):Kdybych já mohl alespoň tak jak nemůžu.
2011 1.Duben 13:18 petr: Zákaz KSČM a svátek Huga.To jediné jde v této zemi opravdu dohromady.:ok:
2011 25.Březen 21:11 Jaroslav: (předchozí) (Re: Pavel z 25.Březen 05:29): To by musel být hodně velký kámen aby se pod něj vešli.Hlavně dobrý dohled aby tady žádný nezůstal lhostejno ve které straně se teď vyskytuje.Dnes bylo docela hezké počasí, dnes by to šlo.Říkáme si přece že jednoho krásného dne půjdou komunisti do prdele(prosím pardon)
2011 25.Březen 05:29 Pavel: (předchozí) Pane Jaroslave. Do kamene by si měl komunismus vytesat epitaf.A to ve znění :,,Zde má český národ zakopána totalitní zhoubná myšlení,,.A na otázku jestli strana KSČM má být zrušena,nebo se má zbavit přívlastku komunistická.Nechť si udělá názor každý sám.Stačí k tomu mozek, trochu rozumu.A podívat se na televizní noviny. :ok:
2011 24.Březen 20:02 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 24.Březen 09:40): Máš hochu pravdu.Do kamene tesat.:thumb: :thumb: :thumb:
2011 24.Březen 13:56 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 24.Březen 13:43): Ale pozor! Dnes nemají téměř žádnou moc, nemohou tudíž uplatňovat žádnou totalitu. Jejich největším zlem v současné době je právě jejich extrémní levičáctví.
2011 24.Březen 13:43 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 24.Březen 13:37): ;-\) :thumb:
2011 24.Březen 13:37 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 24.Březen 12:17): Aha, to jsem si dovolil takovej malej flamestarter, no :-\) (lehké vysvětlení zde). Daleko větší zlo byla uplatňovaná totalita, než levičáctví, o tom žádná.
2011 24.Březen 12:17 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 24.Březen 11:40): kterýkoliv levičáci, jsou zlo????
2011 24.Březen 11:40 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 24.Březen 10:52): Konkrétně?
2011 24.Březen 10:52 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 24.Březen 09:40): :fie: :fie: :fie:
2011 24.Březen 09:40 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 24.Březen 00:09): Tak mi teď prosím řekni co dělat? Osobně si myslím, že chceš vést 20 let starou válku. To tehdá se měli potrestat viníci. Ne nějakým pofidérním zákazem, ale kriminálem. Ne za komunistický názor, ale za konkrétní zločiny proti lidskosti.
Dnes už zbývá pouze trpělivě, v rámci demokratických zásad, vysvětlovat, že komunisti, jako ostatně kterýkoliv levičáci, jsou zlo.
2011 24.Březen 00:09 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 23.Březen 22:44): Tak mi teď prosím řekni co dělat?Vystěhovat se s celou rodinou,to bych viděl jako problém.Za bolševika to byl také problém ale o něčem jiném,Nebo zůstat a smířit se se skutečností že s tím nic nejde dělat? Nebo jim naklepat ale to vlastně je násilí pro které souhlasím se zrušením DS. Stále si myslím že zakázat komunistům jejich stranu je dobré.Alespoň by nemohli demonstrovat se Švorcovou na podiu s požehnáním úřadů.Asi to vidím černobíle.
2011 23.Březen 22:44 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 23.Březen 22:16): člověka který se bojí návratu těch,kteří mu velmi citelně zasahovali do života Což je přesně problém, který by se ale případným zákazem nevyřešil. Tak například Dělnická Strana byla zakázána, tak se přejmenovali na Dělnickou Stranu Sociální Spravedlnosti. Stejní lidé, stejná ideologie, stejný program. Kromě toho, že se tím nesmyslem zaměstnaly soudy a že "dělníci" jsou teď takoví mučedníci, tak jiné "výhody" to nemá.
2011 23.Březen 22:16 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 23.Březen 21:35): Můj hlas pro zákaz neber Ty ani ostatní jako pokus o zadostiučinění ale jako přirozenou reakci člověka který se bojí návratu těch,kteří mu velmi citelně zasahovali do života.
2011 23.Březen 21:35 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 23.Březen 21:28): Ale co přesně si od toho zákazu slibuješ? Opravdu to bude stačit pro nějaké zadostiučinění? Tím zákazem se napáchá víc zla, než dobra. Stojí to za to?
2011 23.Březen 21:28 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 23.Březen 21:17): Kdybych se chtěl vydat na stejnou cestu jako oni tak nemůžu,ještě jsem nikoho nezmlátil.Nebo alespoň nevyvezl autobusem 50km a nevysadil bez dokladů v lese jako se to stávalo mě.Asi jsem zaujatej a nechci odpouštět ale jsem pro zákaz.
2011 23.Březen 21:17 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 23.Březen 21:03): mám děti,co o tom vědí málo (což je špatně) a vnoučata co o tom nevědí nic (což se doufám změní), já bývalý chartista stále žiju mnohem hůře než bývalý politruk (což je tragédie). Ale přesto všechno ,nebo právě pro to,jsem pro zákaz KSČM. (čímž se vydáváte na stejnou cestu totality jako oni).
2011 23.Březen 21:03 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 22.Březen 00:47): Henry kamaráde,co s tím? O sebe se nebojím já to dožiju ale mám děti,co o tom vědí málo(což je asi dobře)a vnoučata co o tom nevědí nic(což je moc dobře).Přesto jim budoucnost nezávidím.Je pravda,že já bývalý chartista stále žiju mnohem hůře než bývalý politruk.Ale přesto všechno ,nebo právě pro to,jsem pro zákaz KSČM.
2011 22.Březen 00:47 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 21.Březen 23:09): ...ale po zákazu,se nedostanou do vládnoucích špiček... Ale ano, jenom se nebudou navenek jmenovat komunisti. A ti schopní a všehoschopní, ti už tam dávno jsou a legitimace KSČM je jim ukradená.
pokud budou fungovat pod jiným praporem tak jejich ideologie půjde alespoň částečně omezit Ano, byla by asi tak stejně omezená, jako např. nacistická ideologie. Máš pocit, že je tady málo nácků? Kdepak, jsou jenom "schovaní" v různých "vlasteneckých" stranách.
2011 21.Březen 23:09 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 21.Březen 22:05):Můj argument pro zákaz KSČM je ten,že svojí politiku staví vlastně na principech KSČ.A oni vědí,že s lidmi kteří skoro nemají co do huby se nejlépe manipuluje.Ale oni těm lidem nepomůžou.To je téměř stejná situace jako v roce 1948.Pro komunisty vždycky platí:čím hůř tím líp.A já se bojím aby na nepotrestaných a retušovaných zlodějinách současných vlivných nestavěli svoji politiku komunisti a řekl bych,že je to téměř jisté.Samozřejmě si uvědomuji,že budou kout pikle dál ale po zákazu,se nedostanou do vládnoucích špiček a pokud budou fungovat pod jiným praporem tak jejich ideologie půjde alespoň částečně omezit.Vím o čem mluvím v roce 68 mě bylo 17 let.O mých zkušenostech bych mohl napsat knihu.Děkuji za pozornost.
2011 21.Březen 22:05 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 21.Březen 20:52): Nevěděl jsem,že nemám psát svoje důvody proč chci zakázat komunistickou stranu. Právě naopak! Pokud máš nějaký argument pro zákaz komunistů, tak ho můžem rozebrat, ale diskuze o tom, kdo byl horší, jestli komunisti nebo fašisti, sem skutečně, jak jsi správně napsal, nepatří.
2011 21.Březen 20:52 Jaroslav: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 20.Březen 21:20): Nevěděl jsem,že nemám psát svoje důvody proč chci zakázat komunistickou stranu.Nevěděl jsem,že je to Tvoje téma.Nevěděl jsem,že to pravděpodobně bude anketa.Nevadí.
2011 20.Březen 22:00 CML: "Nesouhlasím s jediným slovem, které strana KSČM říká.Ale navždy budu bránit,aby to slovo mohli její straníci říkat všude.Mimo vládu,senát a poslaneckou sněmovnu v České republice." : CML-centrální milovičák z lidstva.
2011 20.Březen 21:20 admin Henry: (předchozí) (Re: Jaroslav z 20.Březen 20:58): Dovolil bych si ještě jednou připomenout pravdu o které snad nebudeme diskutovat ... Ano, nebudeme, protože je to tu mimo téma. :backtotopic:
2011 20.Březen 21:07 abcde: (předchozí) (Re: CML z 20.Březen 20:13 Jestli mne chcete spojovat s komunistami, tak se hodně mýlíte. Podílela jsem se na svrhnutí toho systému v 89, s tim, že demokracie bude spravedlnější ke všem, ale bohužel po zkušenostech musím bohužel konstatovat, že tento stav je o hodně horší, než za minulého režimu.
2011 20.Březen 20:58 Jaroslav: (předchozí) (Re: CML z 20.Březen 20:06): Ano,nikdy není pozdě na spravedlivé zúčtování.Dovolil bych si ještě jednou připomenout pravdu o které snad nebudeme diskutovat:komunistická, zvrhlá ideologie dokázala fyzicky zlikvidovat mnohem více lidských životů než oprávněně odsuzovaná a všemi zavrhnutá ideologie fašistická.A to se asi nebudeme bavit o zničených životních perspetivách mnoha nevinných lidí.Jsem pro zákaz komunistické strany.
2011 20.Březen 20:13 CML: (předchozí) (Re: abcde z 20.Březen 20:01): Doporučuji vám uvažovat,o změně KSČM.Na SSČM(Socialistická strana Čech a Moravy).Pokud se vám a nikomu ve vašem okolí nic nestalo.Mnoho lidí by to potěšilo,aby se to slovo v té straně změnilo.Pokud soudruzi chějí být oficialně ve sněmovně.:ok:
2011 20.Březen 20:06 CML: (předchozí) (Re: Luboš z 20.Březen 18:48): Nikdy není pozdě.Vyšší spravedlnost mele pomalu,ale jistě.K zákazu propagace zvěrstva jmenem komunismus,zde v České republice,také jednou dojde.Komunistická lež má krátké nohy,ji nepomuže ani amnestie od pravdolasky.Oběti komunismu a lide,všichni co ta komunisticka zvěrstva pamatuji.Ti už se dokaží postarat o napravu chyby,byvalých převlečených druhů.Přítelů soudruhů, z Komunistické strany Československa.
2011 20.Březen 20:01 abcde: (předchozí) (Re: StandaH z 20.Březen 09:11): Nevím kde jste žil, ale mne a v mém okolí se nic podobného nikomu nestalo. To by znamenalo, že by nikdo nic nestudoval, nikdo nikde nepracoval a pod.Je to jenom o lidech a nezvšeobecňujte to.Tím nechci říct, že se neděli nepravosti, ale dnes je to o mnoho horší. Jak vám je víc jak padesát jste odepsaný, nikoho nezajímáte a to je správné?
2011 20.Březen 18:48 Luboš: ..Ksč(Ksčm) se měla zrušit už v r. 89, teď je pozdě.
2011 20.Březen 14:21 květuše: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 20.Březen 13:40): Jsem proti ,protože jsem nesouhlasila nikdy s tím aby se lidem zakazovalo jejich přesvědčení,to je to co bylo špatné za totality tak proč dělat totéž.Pokud se zruší celosvětově tak není co řešit,ale zatím je to pořád všude uznaná strana.Myslím že by nás měli zajímat důležitější problémy a kdo je chce volittak tímhle je určitě neodstraníte
2011 20.Březen 13:40 admin Henry: (předchozí) (Re: květuše z 20.Březen 13:32): Jste tedy pro zákaz nebo proti zákazu? A proč?
2011 20.Březen 13:32 květuše: (předchozí) (Re: Pája Hav. z 12.Březen 17:24): Jak můžeme my nejmenší stát v EU chtít rušit komunismus,v celém světě je uznána jako legální strana,to by museli zrušit všude nebo se mýlím.Pokud nám budou dnešní politici vládnout tak jak vládnou,pak se nemůžeme divit,že lidi vzpomínají jenom na to dobré co před listopadem bylo.To je důsledek,lidi už nevěří ničemu každá vláda slibovala 3 roky utahování opasků.Uběhlo 20 roků a je čím dál hůř tak čemu se divíte.Kalousek a jemu podobní mluví každý týden něco jiného a jsou tam pořád stejní lidé.Tak kdo to takhle vydrancoval.
2011 20.Březen 13:10 (R)Alan: (předchozí) (Re: StandaH z 20.Březen 09:11): :thumb:
2011 20.Březen 12:56 admin Henry: (předchozí) (Re: střelec z 20.Březen 12:46): Mrkněte do levého (navigačního) sloupce.
2011 20.Březen 12:46 střelec: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 20.Březen 12:16): Jo a která?
2011 20.Březen 12:16 admin Henry: Viz Podobná témata
2011 20.Březen 11:34 admin Henry: :backtotopic:
2011 20.Březen 09:11 StandaH: (předchozí) (Re: abcde z 19.Březen 17:49): Při vší úctě, jste totálně mimo realitu, tvrdit že za socialismu to mladí měli lepší než dnes. V té době jsem dospíval a zažil jsem věci, které dnes už naštěstí našim dětem nehrozí. Podmínečné vyloučení ze střední školy za návštěvu rockového konzertu. Za neangažovanost rodičů v KSČ neustálé připomínání tohoto po celou dobu studia. Po vojně 5 let zákaz vycestovat kamkoliv a 10 let na Západ. Za nevstup do KSČ přeložení na jiné pracoviště. Za nevstup do brigády SČSP opět přeložení na jiné pracoviště - 30 km od toho původního. Nedostatek takřka všeho, to už byl kolorit té "šťastné" doby. Děkuji, nechci!!!
2011 19.Březen 17:49 abcde: (předchozí) (Re: St@nda z 13.Březen 10:42):Plně s vašim názorem souhlasím.Nadává se tady na komunisty, ale nikdo se nepozastaví, že většia lidí ve vládě jsou bývalí členové a ty všichni tam šli z prospěchu a ne z přesvědčení.Myslíte, že jsou to lidi charakterní, když vstupovali do strany v osumdesátých letech, kdy už slušný člověk nechtěl mít s nimi nic společného ? A pro mladé chci jenom napsat, že dnešní demokracie je daleko horší, než to bylo za socialismu.Dnes nemáte právo na nic, jen povinnosti!
2011 17.Březen 15:07 (R)kimcid: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/228094-soud-s-bilakem-konci-moskva-zvaci-dopis-nedodala.html?ref=boxE
2011 13.Březen 20:18 admin Henry: (předchozí) (Re: Geodet z 13.Březen 17:57): Nicméně je to tu off topic.
2011 13.Březen 17:57 (R)Geodet: Komunismus je v podstate horsi nez fasismus, nebot nicil prevazne vlastni lidi. Nicmene resit neco 20 let po prevratu je uz trochu pozde.