Nejste přihlášen/a
Přihlásit
Zaregistrovat se
Neoficiální a nezávislé stránky města Milovice
Novinky
Inzerce
Diskuzní fórum
Ankety
Kalendář akcí
Spolujízda
Fotogalerie
Články
Sponzorský odkaz
Můj účet
O tomto webu
Vyúčtování služeb
Seznam témat
Přidat komentář
1
2011 23.Červen 15:35
Zdenka:
(Re: PeNik z 23.Červen 15:01): Studovat není co, stačí přečíst dvě věty, to bych studováním nenazívala, dvě věty poměrně jednoduchého textu můžete studovat možná vy, já je zvládnu na první přečtení zde: vyhláška 372/2001 Sb. pravidla pro rozúčtování nákladů na tepelnou energii, par. 7, odstavec 5: Nedoplatek a nebo přeplatek vyplývající z vyúčtování podle odstavce 2 písm. h) je splatný do 7 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období. Pokud byly uplatněny reklamace, které vlastník uznal, je konečný nedoplatek nebo přeplatek splatný nejdéle do 8 kalendářních měsíců po uplynutí zúčtovacího období.
A když si je přečtete (tedy vy nastudujete
), zjistíte, že i s reklamací nemají šanci to stihnout, když prosté vyúčtování trvalo (trvá) více než šest měsíců.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 15:01
PeNik
:
(Re: Zdenka z 23.Červen 10:57): ještě bych Vám doporučil si nastudovat, do kdy se přeplatky a nedoplatky mají výplacet/hradit. Zatím můžete požadovat tak kulový.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 13:33
Zdenka:
(Re: PeNik z 23.Červen 13:00): Jistě, je to problém vlastníka. Požádejte prosím tedy někoho, aby vám přečetl tento text a vysvětlil, o čem se tam píše : 23.Červen 10:25 Zdenka a ještě tady: 23.Červen 10:57 Zdenka Na vlastníka, město Milovice jsme se obrátily, výsledek, až bude, ráda dám do placu.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 13:23
PeNik
:
(Re: SirPetr z 23.Červen 13:11): teorie pěkná, ale vůbec ji nevěřím. U nás se vyúčtování také zdrželo. Ovšem extrémní důvody zdržení nebyly na straně DOMOSu, ale jiných, kteří nebyli schopni dodat vše potřebné k vyúčtování potřebné (například extrémně dlouhá doba reklamace faktury - až pod pohrůžkou odstoupení od smlouvy vyřešeno - zdržení cca 65 dní, nedodání správného datového formátu rozúčtování nákladů na TV, TUV, SV cca +10 dní nad rámec smluvních podmínek). Jak vidíte, lítali jsme v tom cca +75 dní jen tak pro nic za nic. Když jsem to říkal vlastníkům, tak mi to ani nechtěli věřit, ale vše lze klidně zpětně dokázat. Po dodání všeho potřebného DOMOS vše zpracoval.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 13:11
SirPetr:
(Re: Zdenka z 23.Červen 12:35): DOMOS je firma dobra a urcite nema problem vyuctovani udelat. Muze to byt cele i jinak. Mozna teorie - nekdo byl pri vyberu firmy patricne motivovan aby urcena firma byla vybrana, pani tady pise, ze v minulosti byly vzdy preplatky, mohlo se tedy stat, ciste teoreticky, ze po propocitani vyuctovani se zjistilo, ze penize na preplatky proste nejsou, nekdo si je proste pujcil. Byla tedy naopak zase motivovana vybrana firma aby se vyuctovani trochu zdrzelo a bylo hodne reklamaci, mezi tim se nekdo pokousi vypujcene penize nekde sehnat. Ale jak rikam, je to jen teorie.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 13:02
PeNik
:
(Re: Zdenka z 23.Červen 12:35): na základě čeho usuzujete, že nejsou schopni vyrobit vyúčtování bez chyb a reklamací, když ještě žádné nemáte? Jsou to jen Vaše řeči do větru. Když už jste tam volala, tak by nás tu zajímal důvod, proč tedy není vyúčtování hotové?
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 13:00
PeNik
:
(Re: Zdenka z 23.Červen 12:35): a není to problém vlastníka nemovitosti sdělit svým podnájemníkům stav?
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 12:35
Zdenka:
(Re: PeNik z 23.Červen 12:09): Jde o kus papíru, na kterém budou správné údaje. Základní problém možná není v nedodržování nějaké vyhlašky, na zákony a vyhlášky se tady kašle všeobecně, problém je v naprosté nekomunikaci. Když by byl DOMOS schopen vyplodit vysvětlující dopis nájemníkům, nemuselo se to dostat takhle daleko. To, že nejsou schopni ani problém vykomunikovat, vzbuzuje oprávněné obavy, že nejsou schopni ani vyrobit vyúčtování bez chyb a reklamací.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 12:09
PeNik
:
(Re: Zdenka z 23.Červen 10:57): a jde Vám o to obdržet kus papíru nebo správné údaje?
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 10:57
Zdenka:
(Re: zvedav z 23.Červen 10:39): U nás to zatím byly pokaždé přeplatky a ne zrovna malé, tak jsem zvědavá, jak to dopadne, když to bude dělat ten DOMOS, termín je dávno pryč, to také o něčem vypovídá, komunikace žádná, asi i to vyúčtování bude samá reklamace. Ze začátku jsem je opravdu omlouvala, hodně lidí si je tady i chválí a není důvod jim nevěřit, ale záčínám si myslet, že když pracují pro soukromé vlastníky, je kvalita a rychlost práce jinde, než když pracují pro město, tam je asi nikdo do práce netlačí. Vlastník už byl obeslán, určily jsme lhůtu pro nápravu a při jejím nedodržení budeme požadovat úroky z přeplatků, doufám, že je nezaplatí město, ale ten, kdo firmu DOMOS vybral.
Já vím, je to blbost, cvakne to město ze společných peněz.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 10:39
zvedav:
(Re: Zdenka z 23.Červen 10:25): Průběžná 603 stále nic. Pak to příjde a zrovna v době dovolených budou chtít nedoplatky.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 23.Červen 10:25
Zdenka:
Tak červen nám pomalu končí a vyúčtování nikde, na DOMOS jsem volala, odpověď koktavá, neurčitá, dlouho jsem je omlouvala, věřila jim, že to převzali v nepořádku a je potřeba jim dát čas, jak to ale vypadá, nepořádek je i u nich. U nás, v Lesní se tedy obrátíme písemně přímo na majitele, město Milovice se žádostí o nápravu, když to nepomůže, zůstává ještě medializace, taková malá reportáž na ČT dokáže události urychlit. Jak je to v ostatních domech v majetku Milovic, už někdo něco dostal?
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
1