Volič se nestačí divit

O čem se diskutuje?

Veřejný dluh České Republiky


 
2013 21.Říjen 16:40 (R)Alan: (předchozí) (Re: kimcid z 21.Říjen 15:03): http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52298/pred-revoluci-mlatil-lidi-a-lhal-ted-kandiduje-za-kscm-lze-dal-a-dokonce-uci.html
2013 21.Říjen 15:03 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 21.Říjen 14:06): :-\)) ani se neptej z toho nejhoršího co je k mání.Horšího než blesk.Čili Novinky.cz :-\) :-\)
2013 21.Říjen 14:06 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 21.Říjen 13:47): Z jakýho sranda webu jsi to zkopíroval? Ale ať jenom netrolluju, vyber tu nejzásadnější věc a proberem ji ;-\)
2013 21.Říjen 13:47 (R)kimcid: CHTĚL NĚKDO Z VÁS V ROCE 1989. -aby bylo 600 000 nezaměstnaných a 30 000 bezdomovců -aby vodu zdražili na 80 násobek ceny roku 89 -aby plyn zdražili na 15 násobek -aby elektriku zdražili na 15 násobek -aby se bytů stavěla polovina a byty zdražili na 50 násobek -aby uhlí a dříví zdražili na 15 násobek -aby metro zdražili na 32 násobek - aby se neobdělávalo 7 miliard m2 zemědělské půdy -aby masmédia manipulovala s veřejným míněním -aby vybily 2 milionz kusů skotu a trávu neměl kdo žrát -aby zdraví bylo jen pro bohaté -aby se rodilo v průměru každý rok o 50 000 dětí méně -aby a místo dětí k nám přicházeli imigranti z Rumunska ,Ukrajiny, Vietnamu, Slovenska, atd. -aby vzrostla kriminalita o 300 % -aby stoupl počet vražd o 100% -aby bylo milion exekucí ročně -aby národní podniky předali zahraničním vlastníkům a ti si odváželi 500 miliard výnosů a zisku ročně -aby schopní a inteligentní emigrovali -aby rozpoutali skrytou občanskou válku a rozeštvali národ -aby tady byla gigantická byrokracie a přibylo 50 000 státních úředníků -abychom měli stejné ceny jako v Německu a třetinové platy -aby nám ukradli vodárny, plynárny, energetiku, doly, pískovny, cementárny, cihelny, ocelárny, banky, obchody či tisíce podniků - aby tady byla diskriminace a totalita větší než tady byla - aby člověk měl strach vyjít sám večer na ulici - aby se lidé báli každého dalšího dne - aby si brali advokáta na kde co ze strachu, že je někdo napálí -aby například prodavačky nevydělaly za 8 hodin na bydlení , jídlo, oblečení , poplatky a dopravu do práce -aby tady bylo desetitisíce narkomanů, gambleři na hracích automatech, prostitutky v příhraničí u hlavních silnic, bezohlednost , pokrytectví a běžně vítězila lež a nenávist. Pokud ano volte dále ODS, TOP09 a ostatní pravicové strany a populisty.
2013 16.Říjen 19:15 (R)St@nda:

Tak ktera predvolebni hymna je nejlepsi :\?: ;-\)

2013 11.Říjen 07:44 (R)kimcid: (předchozí) (Re: St@nda z 10.Říjen 22:27): no to je krajní řešení;-\)
2013 10.Říjen 22:27 (R)St@nda: (předchozí) (Re: kimcid z 9.Říjen 07:43): Spise zkus vylucovaci metodu, treba neco zbyde ;-\)
2013 10.Říjen 22:25 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 8.Říjen 03:11): Kdyz je tramvaj rizena z druhe strany nejde o reverz, ale o jizdu spravnym smerem. To je fakt zbytecna diskuze :roll:
2013 9.Říjen 13:02 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 9.Říjen 12:31): jinak se všim souhlas s posledni větou dlouhodobě
2013 9.Říjen 12:31 admin Henry: (předchozí) (Re: Henry z 9.Říjen 12:18): S ostatními větami tedy nesouhlasíš.
2013 9.Říjen 12:26 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 9.Říjen 12:18): posledni věta toť můj názor.
2013 9.Říjen 12:18 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 9.Říjen 11:48): Je potřeba si uvědomit, že i ona nechuť jít volit o něčem svědčí. Ono tak nějak platí, že ten, kdo nechce (nikoliv nemůže!) jít volit (do parlamentu, na shromáždění SVJ apod.), tak je nejen spokojený se současným stavem, ale zároveň i věří, že ti, co to odhlasují za něho, tak odhlasují dobře. Skoro by se dalo vyvodit, že čím méně lidí je ochotno jít k volbám, tím je politika zdravější. V ideálním případě by se člověk politikou zabývat vůbec neměl, neboť má svých jiných starostí obvykle až dost.
2013 9.Říjen 11:48 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 9.Říjen 10:46): no za prvé vime jak to je ruznejch diskusích když člověk napiše že jit nechce.no a za druhé ano máš pravdu to mě přijde divný.;-\)
2013 9.Říjen 10:46 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 9.Říjen 10:32): V tom připadě mne nikdo nemuže odsuzovat když bych se rozhodl volit nejít
Možnost volit je právo, nikoliv povinnost. Odsuzovat někoho, že nejde volit, je podobné, jako odsuzovat někoho, že si např. nejde pro sociální dávku.

Možná?
No, my to rozhodně nevíme, ale je potřeba nějak vysvětlit, proč jsou voleni stále titíž lidé, jestliže s nimi není většina spokojena.
2013 9.Říjen 10:32 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 9.Říjen 09:41): 1:V tom připadě mne nikdo nemuže odsuzovat když bych se rozhodl volit nejít.2:malá strana myšleno nově vzniklé bez žádné puvodní působnosti.3:Možná? 4: to co za prvé.
2013 9.Říjen 09:41 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 9.Říjen 07:43): Gratuluju, na několika větách se ti podařilo sesumírovat snad všechny chybné postoje k volbám jako takovým a myslím, že to zcela ilustruje tvé naprosté nepochopení funguvání zastupitelské demokracie.

Tak schválně koho volit?
To ti nikdo, už z principu věci, neporadí a ani nemůže. Nevolíme žádné dobré politické strany, které budou potírat světové zlo. Volíme lidi, kteří budou zastupovat naše zájmy. Nikdo neví, jaké tvé zájmy jsou, takže ti těžko někdo poradí, koho volit.

Velké strany za 23let těžké zklamání.Malé neznáme.
Neexistují velké nebo malé strany. Existují pouze strany s větší nebo menší podporou voličů. O tom, jak lehce se podpora mění ti mohou vyprávět různé strany (OF, ODA, US, KDU-ČSL, VV apod.). ODS je dnes velká nebo už malá strana?

za 23let těžké zklamání
Možná pro tebe, ale co když pro drtivou většinu to naopak bylo takových 23 let, jaké si představovali?

když už si nějakou vyberete nemáte jistotu ,že se se nespaktuje s nějakou kterou by jste 100% nevolily.
Tedy obecně: Nemáme jistotu, že se nezachovají tak, jak jsme si to představovali. Ano, to se stává. Občas prostě nakoupíme zboží, které je zmetkem. A podle čeho si vybíráš počítač, televizi nebo auto? Koupíš na základě parametrů i když víš, že ta značka dělá zpravidla vadné kusy? Nebo dáš na značku a holt se smíříš s tím, že parametry ti třeba ne zcela vyhovují, nebo třeba zaplatíš víc? U výběru stran postupuj přesně stejně.
2013 9.Říjen 07:43 (R)kimcid: Tak schválně koho volit?Velké strany za 23let těžké zklamání.Malé neznáme.A když už si nějakou vyberete nemáte jistotu ,že se se nespaktuje s nějakou kterou by jste 100% nevolily.
2013 8.Říjen 03:11 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 7.Říjen 22:20): funkce bílého světla rozsvitivší se při zařazení zpětného chodu nijak nesouvisí s drážní terminologií.
2013 7.Říjen 22:20 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 7.Říjen 06:00): To neni drazni terminologie :fie:
Mohu hadat?
Ty nemas zkousku z D1? ;-\) :-D
2013 7.Říjen 20:32 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Kedlubna z 7.Říjen 10:14): to je pravda, ale žádný do basy. Respektive jen někteří se tam ocitli, když jim PČR pomohla najít cestu. :-D
2013 7.Říjen 10:14 (R)Kedlubna: Pánové, buďme rádi, že nechce jet metrem. Tunelů máme dost
2013 7.Říjen 06:00 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 6.Říjen 23:21): koncová světla jsou červená. Zpátečkové je bílé jako u auta - má jej i tramvaj (jen tramvaj v drážní dopravě). Takže když myslím bílé světlo při couvání (jako u auta), tak to není červené koncové svetlo, které navíc za určitých okolností ani svítit nemusí. Červené koncové světlo označuje konec vozidla. Zpateckove je bílé na konci vozidla a rozsvítí se jen tehdy, když je na volen směr vzad. Že něco nevíš, to se nemusíš hned rozčilovat.:-D
2013 6.Říjen 23:23 (R)St@nda: Zajimave novinari pry za nic nemohou :\?:
2013 6.Říjen 23:21 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 5.Říjen 09:58): Do pr*ele co je to "zpateckove svetlo"??? Od drazniho odbornika bych ocekaval spise formulaci "koncova navest" :roll: :-D Ale mas pravdu, ze jde o debatu vo ho*ne a nema vyznam v ni poracovat :ok:
2013 5.Říjen 09:58 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 5.Říjen 09:47): z faktického hlediska ano. Ovšem z hlediska provozu na pozemní komunikaci bude vždy couvat, protože nebude nikdy označena pro daný směr správně z hlediska legislativy. Z tohoto pohledu to bude vždy maximálně couvající vozidlo s rozsvíceným zpátečkovým světlem (z hlediska rozhledových poměrů ovládané z konce vozu). To jsou zase žabomyší boje. :-D
2013 5.Říjen 09:47 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 5.Říjen 08:38): Jak to teda bude s tou jízdou vpřed z ovládacího pultíku?
Myslis jizdu vpred ze zadni casti tramvaje? Jako zezadu vlastne couvat dopredu? To fakticky netusim ...zkus se zeptat nejakeho drazniho odbornika :-D

Kdyz jsem pozorneji dival na video...jde o tramvaj se stanovisti na obou koncich - tedy nemuze nikdy couvat, ale muze jet dopredu na obe strany :ok:

A osadka muze hrde kricet "Kupredu! Zpatky ni krok! a pritom jezdit tam a zpatky :thumb:
Ten M.K. ja fakticky chytrej chlap :-D
2013 5.Říjen 08:38 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 4.Říjen 23:05): že by to bylo plnohodnotné stanoviště i se zrcátky (a další spoustou kontrolní a ovládacích prvků) se říci nedá. Navíc pro směr vpřed, potřebuješ rozsvítit potkávací světla (vyhláška) a těch jsem si nevšiml a naopak na standardním předku jsem si nevšiml brzdových a červených obrysových světel. :-D Jak to teda bude s tou jízdou vpřed z ovládacího pultíku?
2013 4.Říjen 23:09 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Říjen 16:07): Bud budou cestujici tlacit a nebo to spravi nejaka evropska dotace na dost dlouhy prodluzovak :ok:
Samozrejme bude dotace kryt maximalne 85% ceny a na zbyvajici cast si vezmeme vyhodny uver :-D :-D :-D

Na zadluzovani jsme vsichni zvykli - neni duvod se dale cilene nezadluzovat :cry:
2013 4.Říjen 23:05 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Říjen 13:46): Ale u starsich tramvaji nejde o couvani... proste si pripojis dozadu ridici panel a jedes :-D
2013 4.Říjen 16:07 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Henry z 4.Říjen 13:49): přesně jak píše Pepe. Rozchod je shodný. Musela by se TRAM trochu upravit (trochu více), ale dojela by. :-D
2013 4.Říjen 14:34 (R)Pepe*: (předchozí) (Re: Henry z 4.Říjen 13:49): čistě teoreticky asi jo (po železničních), pokud mi ještě pamět slouží rozchod kolejí je stejný 1435 mm.
2013 4.Říjen 13:49 admin Henry: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Říjen 13:46): A dá se jet po tramvajových kolejích do západní evropy?
2013 4.Říjen 13:46 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 4.Říjen 11:19): s tramvají, že se nedá couvat? To by se Kalousek divil, že dá.:-D
2013 4.Říjen 11:19 (R)St@nda: (předchozí) (Re: milbi z 20.Září 19:22): Blizi se volby a nesmyslu od politiku pribyva :ok:

Pojedeme tramvaji do zapadni Evropy:\?: :-D
Proč si topkaři vybrali zrovna tramvaj? "Víme kam jdeme, kam jedeme. Koleje jsou zřetelné, s tramvají se navíc nedá couvat. A my chceme jet po kolejích do západní Evropy," vysvětlil Kalousek.
Zdroj
2013 20.Září 19:22 (R)milbi: (předchozí) (Re: Henry z 20.Září 10:47): Nejen nad takovou blbostí snad kroutí hlavou každý rozumný občan. Otázka je, kolik rozumných lidí v ČR žije. To se uvidí za měsíc a kousek.
2013 20.Září 10:47 admin Henry: SPOZ chce jízdné ve vlacích zdarma. Experti nad populismem kroutí hlavou
2013 17.Červen 21:01 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: kimcid z 17.Červen 08:37): Dokonale vystižné :thumb:
2013 17.Červen 12:30 (R)kimcid: (předchozí) (Re: PeNik z 17.Červen 12:23): :-D :-D
2013 17.Červen 12:23 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Peter1 z 17.Červen 08:54): no co , vybrali příspěvek na povodně. :-D
2013 17.Červen 09:45 (R)kimcid: Současná kauza připomíná to odklízení jako za grose?Za čas se zapomene a z těch co teď dostavaji medialní vejprask ,budou spokojeni boháči až do konce života. Jen mě neni -jasné jeden znich se přizná a je na svobodě.Z těch druhejch to jako vymlátěji nebo co a pro to je drží??
2013 17.Červen 09:43 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Peter1 z 17.Červen 08:54): ty prachy co měl Ráth taky nikde nechybi proto pořád sedí nic na něj nemají.
2013 17.Červen 09:43 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Peter1 z 17.Červen 08:54): :thumb: :thumb:
2013 17.Červen 08:54 (R)Peter1: zabavený miliony a zlato nikomu nechybí... a tady se dělaj korunový sbírky na vícerčata:-D
2013 17.Červen 08:37 (R)kimcid: Takže shrňme si to: prezident se na ruské ambasádě ožírá tak, že nedokáže stát. Ministr financí není schopen ani mluvit. Ministr zahraničí ani zůstat vzhůru. Sekretářka předsedy vlády řídí vojenské zpravodajství. Generálové armády ČR se bojí odporovat jedné úřednici a sledují manželku premiéra. Stát má rozvědku, která ani sama neví, že je sledována. Její velitelé netuší, že budou zatčeni, zatímco vůdci mafie to ví předem a dekují se na připravené jachty na Jadranu. Korupční síť se roztahuje po celé zemi a policie zabavuje stovky milionů a desítky kila zlata, ukryté v bankovních schránkách. Vládu k odstoupení vyzývá klinický psychopat, který sledoval, nahrával a uplácel všechny svoje poslance. Část sněmovny již úřaduje z vězení. Vedení opozice působí jako partička, která právě unikla z Bohnic. Pro alespoň trochu reálné scénáře je tu Hollywood. Na všechno ostatní je tu česká politika...
2013 4.Květen 18:23 admin Henry: (předchozí) (Re: Fomog z 4.Květen 18:08): Vlastně nic, no. Zas mi někdo vezme prachy, aby se někdo jinej měl líp. Normálka, jsem zvyklej.
2013 4.Květen 18:08 (R)Fomog: (předchozí) (Re: Henry z 4.Květen 17:44): No a co:\?:
2013 4.Květen 17:44 admin Henry: Zvýšíme daně, zlepšíme lidem život, věří expert ČSSD
2013 28.Březen 11:26 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 28.Březen 11:25): :-D :-D :-D :-D
2013 28.Březen 11:25 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 28.Březen 10:19): No jo, pan poradce Che Guevary věděl všechno už dávno dopředu :-\)
2013 28.Březen 10:19 (R)kimcid: MNO...
2013 27.Únor 10:09 (R)kimcid: Máme se začít bát?
2013 26.Leden 16:18 (R)MikyM: Prezidentské volby - Výsledky pro Milovice
2013 26.Leden 13:50 (R)Trmalka: (předchozí) (Re: kimcid z 17.Leden 07:44): :thumb:
2013 17.Leden 07:44 (R)kimcid: Náš Karel
2013 3.Leden 14:56 (R)kimcid: Vyšší daně a další škrty. Projděte si, co schválili poslanci
2012 18.Prosinec 13:30 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 18.Prosinec 13:06): :-D
2012 18.Prosinec 13:06 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: kimcid z 18.Prosinec 12:48): Parádní, dalo to asi hodně práce vytvořit takový elaborát ;-\) :-D
A protože tuto "analýzu" propagoval hlavně Petr Cibulka, tak je to opravdový "klenot".
A nejhorší jsou trpaslíci, strašně rychle se množí ... 8-\)
2012 18.Prosinec 12:48 (R)kimcid: Zajimavé čtení
2012 14.Prosinec 21:52 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 14.Prosinec 07:26): To je jenom zvyšování nepřímých daní. Normálka. Ale máme tu novinku, budeme platit daň z daně!
2012 14.Prosinec 21:16 (R)Jozef: (předchozí) (Re: kimcid z 14.Prosinec 07:26): To snad už není možné!Ta bezcharakterní,nesociální pakáž nám ty komanče opravdu zařídí.Před lety jsem měl odejít,ne věřit s klíčema v ruce.Začínám se přiklánět k radikálnímu,fyzickému odporu.To,že mně moje děti jednou budou učit,že musím být tvrdý k ostatním a když je třeba použít násilí mně tenkrát nenapadlo.To je hrůza co z nás udělali.