Zamrzlá nafta


 
2012 11.Únor 09:59 klobi2664: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 10.Únor 22:20): že nějaký blbý bazarník neví co prodává, neznamená, že to tak je... 1.9 se dělaly leda tak TDI a byly ve ford galaxy = vw sharan
2012 11.Únor 07:11 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 10.Únor 22:20): Jenže CDTi se označují Oply...
2012 10.Únor 22:20 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: klobi2664 z 9.Únor 13:12): co se třeba přesvědčit?
2012 9.Únor 20:29 Ondra: (předchozí) (Re: mcquak z 9.Únor 13:36): Opla si němec koupí jenom jednou.Já mezi ně taky patřím ačkoliv nejsem němec.Po deseti tisících šel do světa.
2012 9.Únor 14:08 Pája: (předchozí) (Re: klobi2664 z 9.Únor 13:09): chceš říct až budu někdy řídit Forda ? to nebudu takže sem psát nesmím :-\( si blázen ;-\) sám to napsal Fordem jel tam a odtahovkou zpátky
2012 9.Únor 13:36 (R)mcquak: (předchozí) (Re: klobi2664 z 9.Únor 13:12): Tak to toho majitele lituju. Myslet si, ze mam Forda a ve skutecnosti mit Opla to chce hodne roztrzitou mysl.
2012 9.Únor 13:12 klobi2664: (předchozí) (Re: Pája z 9.Únor 09:59): a navíd Ford Mondeo nemá motor 1.9 CDTi, to se spíše majitel spletl a myslel opel!!!!! Mondeo má 1.8 tdci a 2.0 tdci
2012 9.Únor 13:09 klobi2664: (předchozí) (Re: Pája z 9.Únor 09:59): co to meleš? až někdy budeš řídit auto, tak se můžeš něco napsat....
2012 9.Únor 10:24 sts chvojkovice: (předchozí) (Re: Pája z 9.Únor 09:59): servis ti napovídá co chce, jde mu o kšeft;-\)
2012 9.Únor 09:59 Pája: (předchozí) (Re: Koudelka z 8.Únor 22:10): to ale nebude naftou ... Fordem tam vlakem zpět ! další který to potvrdil :-D
2012 9.Únor 09:25 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Benytrans z 9.Únor 09:02): děkuju za info sousede;-\)
2012 9.Únor 09:02 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: kimcid z 9.Únor 08:56): Já myslím, že nafta nezmrzne na led, ale pouze začne vylučovat parafíny, zrosolovatí a to ucpe přívody a filtry, to se ale při určité teplotě zase beze zbytku rozpustí...
2012 9.Únor 08:56 (R)kimcid: A mže poškodit nějak zmrzlá nafta motor,nádrž přívody když auto už šest dní stojí??
2012 8.Únor 22:10 Koudelka: (předchozí) (Re: kupujte naftu a ne levnej shit z 6.Únor 10:13): Hmm, v pondělí jsme tankovali do služebního mondea 1,9 CDTI plnou nádrž nafty u Klatovské OMV. Před tímto natankováním jsme auto v pohodě nastartovali, bylo 6:00 a teplota byla - 20°C. Po natankování jsme odjeli (v pohodě) k zákazníkovi do Chomutova. Když jsme u zákazníka skončili činnost, bylo 17:00 a teplota -10°C. Nenatočili jsme :-\(. U zákazníka jsme měli možnost nechat si ohřát auto na hale. Na auto foukal teplý vzduch do 22:00. Nenatočili jsme :-\(. Domů jsme jeli odtahovou službou. Následující den nám v servisu sdělili, že vstřiky byly plné vody. U této pumpy už nikdy nenatankuju.
2012 8.Únor 21:46 Kim: no a jaké je řešení??odtah do servisu??či počkat na oblevu??
2012 8.Únor 20:44 Karel: (předchozí) (Re: miss79 z 6.Únor 21:18): Tak,to bylo i o dvacet let zpatky,petrolej pomohl.Potom jeste kdyz bylo nejhur tak sroubovakem dira do filtru.Ale nove zhejckane motory,tam bych to nedoporucil.
2012 8.Únor 18:13 (R)RudyK: (předchozí) (Re: Jirin z 8.Únor 11:27): Hlavně němčíkům nebylo jasný,jaktože Rusáci lítaj a oni nemohli natočit motory.Problém byl ve ztuhlým oleji.Rusáci do něj přilejvali benzín,olej byl řidší,po ohřátí motoru se benzín odpařil.Zbraně to samý,Němcům zamrzaly kanóny v křídlech,rusák prostě dal vařit vodu do sudu a kanón dal vyvařit,tím se to odmastilo a mrazy tomu najednou nevadily.:-\) :-\)
2012 8.Únor 15:14 (R)Jirin: (předchozí) (Re: kimcid z 8.Únor 11:34): preeeesneeee :thumb:
2012 8.Únor 11:34 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Jirin z 8.Únor 11:27): JJ ZAMRZLÁ KOLA
2012 8.Únor 11:27 (R)Jirin: (předchozí) (Re: valda z 6.Únor 17:32): nemecke tanky jezdili na benzin.....problem byl jinde ;-\)
2012 6.Únor 21:18 miss79: když jsem v roce 1997 opravoval autobusy tak byla taková zima že sítka na sání v nádržích byla totál zaparafínovaná takže odtáhnout autobus do tepla a na nádrž 2 konve petroleje a bylo po problému
2012 6.Únor 17:32 valda: (předchozí) (Re: miss79 z 6.Únor 14:34): Asi tak.Ale co by dali za aditiva nemci v prosinci 1941...
2012 6.Únor 17:26 PeM: (předchozí) (Re: iwca87. z 6.Únor 17:23): hustá nafta to je :D, njn ono arktická nafta je -25(30)°C a je i více :D bohužel aditiva jsou v takových situacích potřebná...(PS: lokomotiva naftu s benzínem zvládne a dříve se běžně praktikovalo.):-D
2012 6.Únor 17:24 PeM: (předchozí) (Re: kupujte naftu a ne levnej shit z 6.Únor 10:13): Přesně tak. Jenom chytrák přežívá v mixech nafty s benzínem. Nevracejte se o 20let zpět. Nové naftové motory předčasné zapálení výparů benzínu nevydrží.:wacko:
2012 6.Únor 17:23 (R)iwca87.: (předchozí) (Re: milbi z 6.Únor 17:22): husté
2012 6.Únor 17:22 (R)milbi: Pokud vás štve, že s naftou nenastartujete, potom v tom nejste sami: Mráz znehybnil motoráky na severu Moravy, nepomohla ani arktická nafta.
2012 6.Únor 17:22 PeM: (předchozí) (Re: kupujte naftu a ne levnej shit z 6.Únor 10:13): OMV aditivuje sama, také si ale cenu zaplatíte o to více. Jinak princip aditivace je stejný až na to, že si nedávkujete sám, ale přímo tankujete již aditivovanou naftu.
2012 6.Únor 15:52 kupujte naftu a ne levnej shit: (předchozí) (Re: valda z 6.Únor 11:19): ty seš taky chemik
2012 6.Únor 14:34 miss79: Já žádný aditiva nepoužívám a nikdy sem nepoužíval a vždycky mi to krásně startovalo. Hlavně to chce pořádnou baterku a funkční všechny žhavící svíčky
2012 6.Únor 11:19 valda: (předchozí) (Re: kupujte naftu a ne levnej shit z 6.Únor 10:13): Aditiva,aditiva...Ale chemicky nema to stejny ucinek jako benzin?Asi nejste chemik tak to vedet nemuzete.
2012 6.Únor 11:16 valda: Tankuju ruzne,naposled v Milovicich pri vyjezdu na Lysou.Zadny problem.
2012 6.Únor 10:13 kupujte naftu a ne levnej shit: (předchozí) (Re: Geodet z 6.Únor 01:25): možná tak do klasickýho dízlu, pokud dáte benzín do commonrailu tak se s ním můžete rozloučit, benzínu tam nepatří ani kapka, páč vysušuje, je to dost choulostivý na mazání čerpadla a vstřiků prostě jen aditiva!!! jinak nevím co tankujete, ale já na omv maxmotion nastartoval na šumavě v -22 v poho i bez aditiv8-\)
2012 6.Únor 01:25 (R)Geodet: Zatim jezdim, i kdyz startovani je vzdy zazitek :) a nejlepsi aditivum do nafty je benzin, do urciteho mnozstvi (tak 5 l na nadrz) a mate po problemech s namrzanim.
2012 5.Únor 22:21 (R)campiello: (předchozí) (Re: gabriel z 5.Únor 22:00): výrobce uvádí jak aditivovat... při teplotách, které uvádíte musí být množství třeba i 3násobné než normálně. Buď bývá tabulka teplota a jaké množství, nebo výrobce VIF píše pod -20°C 3x více aditiva než běžně apod. Zřejmě proto zamrzl.:thumb:
2012 5.Únor 22:16 (R)campiello: Dobrý večer, doporučuji aditivovat vždy při teplotách pod -10°C. Nafta třídy F, která se v ČR vyrábí běžně pro zimní období je sice filtrovatelná do -20°C, ale za předpokladu, že máte plně funkční a čistý palivový filtr a vlastně celý palivový systém. Problém není v kvalitě nafty, ale v tom, že již při -9°C se z nafty začíná při dlouhotrvajících mrazech přirozeně vylučovat parafín (obyčejný vosk), který neudělá nic jiného než, že se vám začne usazavat v palivovém filtru, který se poté zanese a nafta tak nepokračuje dál do motoru. Při oteplení tento jev zase zmizí sám jak přišel. Ten kdo chce v těchto dnech bezpečně startovat a používat svého "nafťáčka" musí aditivovat. Reklamních sloganů na billboardech a reklamách čerp.stanic je mnoho, ale když aditivujete sám, tak víte, na kolik stupňů aditivujete a že to tam je. Aditiv je spoustu. Já osobně doporučuji aditivum v plechovce od rakouského výrobce VIF s názvem SUPER DIESEL ADITIV-ZIMNÍ(dělá se i letní). Klidné starty, nabitou baterii a aditivovanou naftu Petr M.
2012 5.Únor 22:00 (R)gabriel: kamarád tankoval nevím kde,aditivum tam dával,byli jsme na horách a stejně mu to zmrzlo- v sobotu ráno bylo -27°C :ok:
2012 5.Únor 20:33 Bibis: (předchozí) (Re: Rum z 5.Únor 20:19): U nás v baráku jsme zatím 3, kteří jsme zamrzli a každý jsme tankovali jinde.
2012 5.Únor 20:19 Rum: (předchozí) (Re: Bibis z 5.Únor 19:13): NEVIM ALE BOJIM SE AUTO UŽ STOJI ČTYŘI DNY?
2012 5.Únor 19:13 Bibis: Zamrzla někomu z vás v těchto dnech nafta v autě? Kde jste kdo tankoval? Přidáváte aditiva do nafty? Jaké máte zkušenosti?